نمد فرش صادراتی شیک

زیراندازی که به روش سنتی با پشم تولید می‌شود را نمد می گویند، عموما نمد از پشم گوسفند تهیه می شود. و در تولید محصولاتی مانند زیرانداز نمدی، کلاه نمدی، پالتوی نمدی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل خاصیت گرم پشم، برای زیر انداز بسیار مناسب می باشد. زیرانداز نمدی شیک را در عمده فروشی های صنایع دستی می توانید تهیه کنید. عشایر به دلیل نوع زندگیشان و فراهم بودن پشم طبیعی ابتدا به تهیه این زیرانداز پرداختند حتی در تهیه لباس، انواع وسایل مورد نیاز خانه از نمد استفاده می کردند.

نمد فرش صادراتی شیک

 

زیرانداز نمدی صادراتی شیک چه مشخصاتی دارد؟

فروش عمده نمد فرش صادراتی

به دلیل خاصیت فراوانی که برای نمد عنوان شده است از استقبال خوبی برخوردار است. برای کسانی که به کمردرد دچار هستند و از دردهای روماتیسم رنج می برند بسیار توصیه می شود که از زیر انداز های نمدی استفاده کنند، حتی برای کسانی که در مفاصل، بعد از عمل جراحی احساس درد می کنند بسیار موثر است. به دلیل گرمای طبیعی که در نمد وجود دارد گردش خون را سرعت می بخشد و مانع از گرفتگی عضلات می شود.

خاصیتی که زیرانداز نمدی دارد این است که در فصل تابستان خنک و در فصل پاییز و زمستان گرم می ماند و این از خاصیت پشم بکار رفته در آن است. از این رو تولید زیرانداز نمدی بسیار گسترش یافته است‌. با نشستن روی این زیر انداز و استفاده از آن می‌توان در بهبود بسیاری از دردها کمک بزرگی به بدن و سلامتی خود کنید. تولید زیرانداز نمدی و نقوش سنتی به کار رفته در آن که همگی از طبیعت می باشد مانند شکل گل و بوته، درخت، پرنده، جقه به کار برده می شود نمایانگر ذوق و خلاقیت هنرمند دارد.

علاوه بر تاثیرات مثبتی که روی بدن دارد، در وسایل تزیینی سنتی نیز کاربرد دارد که در فضای سنتی سفره خانه ها، قهوه خانه ها استفاده می شود حتی در گوشه ای از خانه نیز می توانید سبک سنتی را پیاده کنید و آن مکان را به جای دنج پر از صفا و گرم تبدیل کنید و با نوشیدن یک استکان چای خود را به دل فرهنگ و هنر سنتی ایران ببرید.

تولید کننده انواع زیرانداز نمدی صادراتی شیک

نمد دستباف صادراتی بزرگ

فروش زیرانداز نمدی نیز مانند سایر محصولات مانند کلاه نمدی، دستکش نمدی، لباس و کمربند نمدی توسط استادکاران نمدمال تهیه و تولید می شود. بسیاری از این هنرمندان در کارگاه های تولید محصولات نمدی که بخشی از آنها صادر می شود به تولید نمد در طرح و نقش زیبا فعالیت دارند که هنری بسیار ارزنده و دشوار به شمار می رود. هنرمندان نمدمال با سختی و مشقت بسیار این محصول کاملا طبیعی و سودمند را هنرمندانه برای کسانی که نمد دوست دارند مهیا می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *