مرکز زیرانداز نمدی دستبافت درجه یک که این محصول را در سراسر کشور به صورت گسترده توزیع نماید تا همه بتوانیم به این محصول دسترسی کامل داشته باشیم همچنین زیرانداز نمدی دستباف یکی از نمونه کارهای سنتی زیبا با طرح و نگارهای بسیار زیبا و شکیل می باشد.

از زیرانداز نمدی درجه یک برای لابی هتل ها و بسیاری از منازل استفاده می کنم که دارای دوام و استقامت بالایی می باشد و همچنین به راحتی قابل شستشو می باشد.

مرکز توزیع زیرانداز نمدی دستبافت درجه یک

بررسی مشخصات زیرانداز نمدی دستبافت

بررسی مشخصات زیرانداز نمدی دستبافت یکی از مشخصات زیرانداز نمدی دستباف این می باشد که این محصول می باشد که به دست افراد خبره و زحمتکش تولید می شود و جزء صنایع مهم کشور محسوب می‌شود که دارای به کیفیت بسیار بالایی است در تهیه این فرش که کاملا سنتی است از پشم و کرک استفاده می شود.

از دیگر مشخصات زیرانداز نمدی دست بافت این می باشد که ابتدا طرح را بر روی پارچه ای کشیده و سپس کرک یا پشم را بر روی آن طرح های کشیده شد شده متناسب با طراحی می‌گذارند سپس روی آرد آب و صابون میریزن بعد می کنند و می مانند تا کرک و پشم یه خورده هم بروند و در هم گره خورند در تهیه این زیرانداز هیچگونه گره و بافتی صورت نمی گیرد.

آنقدر این کار را انجام می‌دهند یعنی نمد را می مالند تا طرح ها دلخواه آنها به هم تنیده شود دارای خواص گرم می باشد از این رو برای کسانی که دچار بیماری روماتیسم هستند بسیار مناسب می باشد و همچنین از پوکی استخوان جلوگیری می نماید و کسانی که از از درد مفاصل رنج می برند می توانند از این زیرانداز ها استفاده نمایند.

در رنگ این نوع نمد ها از رنگ های گیاهی نیز ز استفاده می شود که این محصول را بی نظیر و خاص می نماید عایق رطوبتی بسیار خوبی می باشند و برای تزیین و دیزاین منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین در بسیاری از هتل ها و منازل لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد و هر چقدر این محصول طرح های پیچیده و زیاد تری داشته باشد خواهان بیشتری دارد در گذشته از نمد به عنوان عایق سرما و گرما استفاده می نمودند.

سفارش دهنده انواع زیرانداز نمدی دستبافت درجه یک

سفارش دهنده انواع زیرانداز نمدی دستبافت درجه یک سفارش دهنده انواع نمد زیراندازهای نمدی دستباف درجه یک به دلیل اهمیت کارهای سنتی و دستباف بسیار مورد توجه قرار می گیرد همچنین به دلیل اینکه این محصول ها دارای خواص بی نظیر می باشد به همین دلیل امروزه که پی به که به خواص بی نظیر این محصول ها برده اند سفارش زیرانداز نمدی بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

خرید این محصول به صورت عمده و کلی می باشد و ما می توانیم برای خرید این محصول به فروشگاه های معتبر فرش مراجعه نماییم تا کالایی با کیفیت مناسب تهیه نماییم همچنین می توانیم این محصول را به صورت آنلاین از سایت های معتبر خریداری نماییم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *