عرق گیر نمدی پراید

تولید کنندگان بهترین کیفیت ممکن را با مواد اولیه طبیعی در جهت بهبود تکیه گاه صندلی ماشین به بازار مصرف عرضه کرده اند. عرقگیر نمدی صندلی خودرو در اصفهان و شهر های مختلف ایران اقدام به تولید و پخش این محصول کرده اند. قیمت مناسب و کیفیت عالی در این محصول باعث شده تا پرفروشترین کالا طبی و نمدی را به خود اختصاص دهد.

صندلی نمدی ماشین اعلا

آنچه باید درباره عرق گیر نمدی ماشین بدانیم

 

عرق گیر نمدی پراید

همانطور که میدانید در بعضی از مشاغل مرتبط با رانندگی یا اداری صندلی مناسب استاندارد یکی از مهمترین مواردی که حائز اهمیت است. به علت ساعات زیادی که در ادارات ، کارمندان از صندلی استفاده می کنند. معمولا دچار بیماری های ستون فقرات و کمردرد های مزمن میشوند.

آنچه که باید در مورد نمد بدانیم، خاصیت ارتجاعی و گرما بخشی آن می باشد. نمد باعث بهبود گردش خون در بدن انسان میشود. برای این منظور در عرق گیر نمدی خودرو نمد با پشم طبیعی گوسفند به عنوان یکی از اصلی ترین متریال در تولید آن به شمار می آید. نمد در زمستان گرما بخش بوده و برخلاف تصور عوام مردم که نمد را تنها برای فصل سرما میدانند. نمد در تابستان خنک می‌باشد. و رطوبت بدن را در اثر نشستن بر صندلی های چرمی جذب می کند.

جالب است بدانید که عرقگیر نمدی اسب که زیر زین اسب استفاده می شود هم به همین دلایل که گفته شد مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول در دو نوع عرقگیر نمدی صندلی پراید و عرق گیر نمدی صندلی ماشین های سنگین کامیون و تریلی مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد آنها دقیقاً به اندازه ی صندلی ماشین ها طراحی شده است. بطوری که قوس کمر را پوشش می دهد. بسیاری از افراد که دچار بیماری های دیسک کمر می شوند دکتر به آنها استفاده از نمد سنتی دستباف را توصیه می کند. از این گونه محصولات نمدی دستباف ارگانیک میتوان به تشک نمدی طبی ، کمربند نمدی طبی، زانو بند نمدی و عرق گیر صندلی ماشین اشاره داشت.

فکر و ایده عرق گیری ماشین در چند سال اخیر بروز پیدا کرده و به بازار مصرف وارد شده است. و یک محصول خاص و منحصر به فرد در نوع انواع مختلف عرق گیر های حصیری و عرق گیر های پلاستیکی یا پارچه ای می باشد. استقبال فراوان برای خرید و استفاده از عرق گیر نمدی روز به روز در حال افزایش است. به دلیل اینکه افرادی که مستمر از عرق گیر نمدی استفاده می کنند دیگر به بیماری های ستون فقرات و دیسک کمر دچار نمی شوند. افرادی که باعث بهبود وضعیت عضلات گردن و کمر بعد از استفاده مستمر شده اند بر این باور هستند که مواد طبیعی در نمد باعث بهبود وضعیت جسمی آنان شده است.

 

مختصری درباره فرآیند تولید عرقگیر نمدی

عرقگیر صندلی نمدی ماشین

فرآیند بسیاری در ساخت عرق گیر نمدی صورت می پذیرید. در اینجا بصورت مختصر و خلاصه به آن می پردازیم. اولین مرحله در تولید عرق گیری نمدی ، چیدن پشم بهاره گوسفندان که از مرغوبترین پشم ها می باشد. سپس پشم ها باید حلاجی شوند و گرد و غبار و ذرات اضافی آن گرفته شود. بعد از آن پشم آماده ساخت نمد است.

شایان ذکر است که، برای تهیه نمد به ضخامت ۱ سانتیمتر که در مراکز تولیدی و کارگاه ها می سازند. در هر متر مربع به سه یا چهار کیلو پشم طبیعی مورد نیاز است. بعد از نمد مالی به مدت یک ساعت آن را در دستگاه کوبش قرار می دهند. که به استحکام بیشتر و طول عمر بالایی در مقابل استفاده از آن برسد. بعد از آن وقت برش آن از روی الگوی صندلی ماشین است. سپس با چرخ ضخیم دوز صنعتی دوخته می شود. نواردوزی برای آن که به علت مقاومت بیشتر و هم زیبایی که به شکل ظاهری عرقگیر نمدی میدهد، بسیار حائز اهمیت است.

قیمت ارزانترین عرق گیر نمدی خودرو

عرضه مستقیم عرقگیر نمدی ماشین

فروش استثنایی ویژه بدون واسطه و مستقیم از تولید کننده عرق گیر نمدی خودرو امکان پذیر است. قیمت ارزانترین این محصول را می توانید با کیفیت بالا از فروشگاه عرضه مختص محصولات نمدی تهیه کنید. و سالیان متمادی از مواهب طبیعی عرق گیر نمدی صندلی استفاده نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *