در کشور ما بهترین نمد بافی ها مربوط به شهرکرد می باشد، شهرکرد مرکز عرضه انواع نمد بافی ساده و غیر ساده است، تمام نمد بافی هایی که در شهر کرد تولید می گردند و در بازار عرضه می‌ شوند کیفیت بالایی داشته و از لحاظ قیمت نیز بسیار مشتری پسند هستند. به طور حتم اگر در ادامه مطلب همراه ما باشید می توانید با مشخصات کلی نمد بافی ساده آشنا شده و در انتها انواع نمدهای مورد نظر خود را با کیفیت های بالا از مرکز تخصصی عرضه نمد بافی ساده ما تهیه نمایید.

 

نمد بافی ساده را بیشتر بشناسید

نمدبافی یکی از قدیمی ترین هنرهایی است که علاوه بر کشور ما در کشورهای دیگر نیز مورد استفاده قرار می گیرد، این هنر فوق العاده زیبا و کاربردی بوده و موارد استفاده فراوانی دارد، اقوام مختلفی موجود در کشور ما با استفاده از نمد بافی محصولات گوناگون را تولید می نمایند.

هنر نمدبافی انواع مختلفی دارد، به طور کلی این هنر به دو دسته نمد بافی ساده و نمد بافی طرح دار تقسیم می گردد، هر کدام از این نمد بافی ها تخصص مخصوص به خود را لازم دارند، افراد ماهر در نمد بافی از طرح‌ های مختلف در تولید نمد استفاده می نمایند.

یکی از بهترین دام هایی که پشم آن در نمد بافی مورد استفاده قرار می گیرد بز می باشد، افراد با استفاده از پشم بز می توانند بهترین نمدها را تهیه نمایند و با استفاده از آنها انواع پوشاک سنتی مختلف و همچنین زیراندازهای گوناگون را تولید کنند.

در صنعت خودروسازی نیز از نمد استفاده می گردد، نمدهای ساده در اشکال گوناگون تولید شده و در خودرو به عنوان محصول جانبی استفاده می گردند به عنوان مثال از نمد ساده نمد مخصوص کاپوت را تولید می نمایند که باعث حفاظت از جلوبندی خودرو می گردد.

سفارش محصولات نمد بافی ساده بدون واسطه

جهت خرید عمده بدون واسطه محصولات نمد بافی ساده و غیر ساده در ابتدا باید این محصولات را سفارش دهید در هنگام سفارش به دقت به جزئیات و مشخصات محصولات دقت نمایید تا سفارشی آگاهانه را داشته باشید.

سفارش محصولات نمد بافی اگر از مرکز تولید کننده این محصولات به صورت مستقیم انجام پذیرد بهتر است زیرا محل تولید با مناسبترین قیمت ها و تضمین کیفیت محصولات خود را به سراسر کشور عرضه می نماید.

شما مشتریان گرامی در سراسر کشور اگر با مدیریت فروش مجموعه ما تماس داشته باشید می توانید با نحوه سفارش این محصولات آشنا شوید و هرگونه سوال خود را نیز در رابطه با محصولات نمدی مطرح نمایید ما سعی می نماییم تا در انجام خریدی بهتر شما را همراهی کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *