بهترین مرجع فروش فرش نمدی طبیعی اصفهان، با طرح های سنتی اصیل ایرانی بافته شده است. این منسوجات نمدی با دستان پرتوان و هنرمندان (نمد مالی ) اصفهانی به مصرف کنندگان این محصولات عرضه شده است.

 

پخش زیرانداز نمدی دستباف مرغوب عمده، با بهترین مواد اولیه ارگانیک و قیمت مناسب در تناژ بالا به بازارهای داخلی و صادراتی روانه شده است. اصفهان مهد هنر ایران است. هنرمندان این خطه، دست ساخته های نمدی خود را در اختیار نگاه مصرف کنندگان این محصولات قرار داده‌اند.

 

فرش نمدی اصفهان جلوه ای از هنر و فرهنگ غنی مردمان اصفهان می‌باشد. برای اطلاع بیشتر از طریقه نگهداری و مصرف و همچنین قیمت ها، همراه سایت ما باشید و آن را دنبال کنید.

 

در حال حاضر فرش نمدی طبیعی اصفهان در داخل کشور بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین شاید به توان گفت مردم طلا نمی‌خرند اما نمد را به راحتی می‌توانند تهیه نمایند. استفاده فرش نمدی درجه یک، در خانه های ایرانی،  رستوران های سنتی و هتل ها برای مردم این سرزمین کهن، اصالت ایرانی را در آنان تداعی می‌کند.

 

آیا میدانید خواص درمانی فرش نمدی طبیعی چیست؟

فرش نمدی ۱۰۰% طبیعی، از پشم بهاره گوسفند تهیه می‌شود. مواد اولیه به کار رفته در آن از الیاف طبیعی و رنگ های کاملا ارگانیک ساخته می‌شود.

 

همانطور که می‌دانید خواص درمانی فرش نمدی درجه یک، بسیار زیاد می‌باشد. آیا می‌دانید نمد طبیعی، آب و رطوبت را به خود جذب می‌کند و این خاصیت نمد باعث بهبود افرادی با طبع سرد و مرطوب می‌شود؟

 

فرش نمد طبیعی خاصیت گرمایی دارد. ضمنا برای خانم ها در ماه‌ هایی که بدن دچار سردی می‌شود، بسیار مفید است. بر خلاف فرش های ماشینی که الیاف مصنوعی به کار رفته، نمد از کرک و پشم طبیعی گوسفند ساخته می‌شود. صد البته هر آنچه طبیعی باشد مفیدتر و ارزشمندتر می‌باشد.

 

فرش نمدی طبیعی در هر منطقه‌ای دارای یک شکل مرسوم و نقش های منحصر به همان منطقه ی جغرافیایی را بصورت خاص، شامل می‌شود. به دلیل فوایدی که نمد پشمی ارگانیک برای بدن انسان دارد، آگاهی مردم و خواص درمانی در استفاده از فرش نمدی، هر روز به متقاضیان این محصولات اضافه می‌گردد.

 

انواع فرش نمدی طبیعی :

در اکثر نقاط دنیا شکلی از نمد را می‌توان مشاهده کرد. انواع نمد طبیعی یک محصول ارگانیک می‌باشد. برای استفاده از چرم، حیوانی کشته نمی‌شود یا مثل محصولات چوبی، درختی قطع نمی‌گردد. مواد اولیه آن تقریباً همیشه در دسترس بوده است.

 

مزایای استفاده فرش نمدی طبیعی و تولیدات نمدی همیشه مورد توجه ایرانیان از روزگار دیرین، بوده است. نمد دستباف اصیل ایرانی، در هر گوشه ای ویژگی مخصوص خود را دارد. همگونی و سنخیت نمد، به نوعی در راستای نیاز همان منطقه می‌باشد.

 

فرش نمدی تقریباً در اکثر شهر های ایران یافت می‌شود. در زیر به تعدادی از شهر های تولید کننده انواع مختلف فرش نمدی اشاره می‌کنیم:

  1. اصفهان
  2. شهر کرد
  3. سمنان
  4. کهکیلویه و بویراحمد
  5. کرمانشاه
  6. بندر عباس
  7. خراسان

قیمت باور نکردنی فرش نمدی طبیعی اصفهان:

برگزیده ترین نمد دستباف و اصیل ایرانی، تولید کننده انواع محصولات نمدی با قیمت استثنایی اعلام شده است. فرش نمدی ۱۰۰% طبیعی با قیمت باور نکردنی به مشتریان گرامی عرضه شده است.

 

قیمت ارزان و ظرافت بی بدیل در طرح و رنگ، تولید و مواد اولیه با کیفیت و مرغوب فرش نمدی طبیعی اصفهان، باعث شده است که این محصول در بازار داخل و خارج از کشور از فروش بالایی برخوردار باشد. لذا قیمت تناژ فرش نمدی اصفهان در مقایسه با سایر تولید کنندگان در سراسر ایران بی همتا می‌باشد. صادرات فرش نمدی اصفهان در بازارهای اروپایی و آمریکایی نیز خود نمایی می‌کند.

 

2 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    پیشینه تاریخی نمد در اقسام مختلف در کشور ما یافت ميشود. اصفهان ازدیرباز محل و زادگاه هنرهای اصیل ایرانی از جمله نمد میباشد. کیفیت ممتاز نمد و نقوش آن بسیار درخور توجه و ستایش است. به نظر من که نقوش و ظرافت نمد دستباف اصفهان در کمتر نقاطی از ایران میتوان یافت، من از شرکت رامش نمد یک زیرانداز دو متری و پادری نمدی و همچنین پاپوش نمدی با پشم خالص گوسفند تهیه کردم که بعد از دو سال استفاده همچنان زیبایی روز اول را دارد. و دوام و زیبایی خاصی به خانه باغ من بخشیده است که چشم هر ببينده را به خود جلب میکند.
    خواستم از سازنده نمد ها تشکر ویژه خود را اعلام کرده و آرزوی موفقیت و روز افزون کارکنان شرکت را از خدای متعال خواستارم.
    در یه جمله ساده، خیر ببینید?

    • سلام و احترام
      خواهش میکنم خانوم امینی گرامی ، از نظر کیفیت پشم منطقه سمیرم اصفهان بسیار عالی است. همچنین نمدمالی سنتی ایرانی بسیار در این نقطه ایران مرسوم بوده است. و پیشینه دیرینه دارد.
      از لطفتون سپاسگزارم ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *