نمد سنتی دستباف طرح ستاره

نمد به عنوان یکی از بهترین وسایل طبیعی برای درمان بیماریهای مفاصل و درمان دیسک کمر و عضلات بدن انسان بسیار مفید است. تشک نمد طبیعی طبی کاملا با پشم خالص و ضخیم تولید شده است. خواص خوابیدن روی نمد تشک نمد اصل مناسب برای تمامی افراد و مخصوصاً برای افرادی که دچار تغییر حالت یا درد مفاصل هستند بسیار ضروری است.

صادرات محصولات نمدی دستباف ایران به عنوان یکی از مهمترین صنایع دستی بشمار میرود. صادرات نمد به کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشورهای اروپایی و آمریکایی در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همچنین خرید و سفارش اینترنتی تشک نمدی صد درصد ارگانیک در تهران، مشهد ، اصفهان و… تمامی شهرهای ایران امکان پذیر است.

نمد سنتی دستباف طرح ستاره

آشنایی با خواص خوابیدن روی نمد

تشک نمدی تک نفره

تولید نمد طبیعی با از پشم نرم بره یا گوسفند می‌باشد. هر چه کیفیت پشم از نظر جنس و نرمی آن بیشتر باشید نمدی که با آن تولید میشود از کیفیت بالایی برخوردار است. پشم خالص را تحت فشار گرما و رطوبت با هم تنیدگی و انسجام بافت پشم نمد ضخیم تولید می کنند. در تولید نمد از هیچ گونه بافت یا تار و پودی استفاده نمی شود. ولی قدرت و بافت در هم تنیدگی الیاف پشمی این محصول زیاد است و مقاومت بالا و مستحکمی دارد.

از تشک نمد طبیعی با پشم بره در مکان های مختلفی نیز استفاده می شود. که این به علت خواص بی شمار نمد است. در اینجا برای آشنایی بیشتر با به مختصری درباره خواص درمانی تشک نمد پشمی طبی و خواص خوابیدن روی نمد اشاره میکنیم:

 

۱_ نمد طبیعی گوسفندی عایق رطوبتی سرما است و به عنوان موکت در کف خانه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

۲_ نمد پشمی طبیعی عایق صوت عالی است. و برای نصب در استدیو ظبط برنامه فیلمبرداری یا ظبط صوتی کاربرد دارد.

۳_تشک نمد گوسفندی آرامش بخش است و از نظر طب سنتی طبع گرم و خشک دارد لذا در درمان روماتیسم از آن استفاده می شود.

۴_ عمر مفید نمد طبیعی سنتی بسیار زیاد است.

۵_ نمد در تولید صنایع دستی محلی برای تهیه لباس چوپانان یا وسایل مورد استفاده نظیر چادر عشایر مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا عایق رطوبت می‌باشد.

۶_ نمد طبیعی به عنوان جاذب در برابر آب و روغن است و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

۷_ نمد سنتی گوسفندی دارای انعطاف پذیری بالایی است. و به شکل دلخواه آن را میتوان به راحتی شکل داد.از این خاصیت میتوان در ساخت انواع کلاه، گلدان، کفش و صندل نمدی استفاده کرد.

برای هر بیننده ای انواع دست ساخته های دست ساز از جذابیت زیادی برخوردار است. و سبب شده در تولید محصولات نمدی در رنگ های مختلف صنعتی و گیاهی پوشاک و صنایع دستی از نمد طبیعی گوسفند استفاده شود، برای تولید زیرانداز، فرش و تشک نمد طبیعی از نمد گوسفندی استفاده شود.

ساختار نمد اصل ارگانیک چیست ؟

نمد اصل ارگانیک قهوه‌ای تیره طرح ساده

مهمترین متریال تشکیل دهنده در نمد« پشم »است. این ماده مفید در کیفیت عالی نمد بسیار حائز اهمیت است. برای تولید نمد طبیعی اصل از پشم بهاره گوسفند یا بره با الیاف بلند استفاده می شود. نمد طبیعی در ضخامت گوناگون تولید می شود این نمد ها در طرح های متنوع زیبایی قابل تولید است. بهترین ضخامت برای تشک نمد طبی ، ۲ سانتیمتر است. زیرا خاصیت گرما بخشی نمد بهتر حفظ میشود. نمد بخاطر بافتی که دارد کمی حالت ارتجاعی دارد و زمانی که روی تشک نمدی اصل می‌خوابیم ، عضلات کمر در حالت طبیعی خود قرار میگیرد.

 

چگونگی تشخیص نمد صنعتی با تشک نمد سنتی اصل:

نمد سنتی و نمد صنعتی با ضخامت مختلف

از مشخصه بارز نمد پشمی طبیعی اصل این است که در تولید نمد طبیعی اصل از هیچ گونه مواد مصنوعی استفاده نمی شود. کاملا طبیعی و بدون هیچ الیاف مصنوعی است. از راه های تشخیص نمد طبیعی میتوان گفت که، کمی بوی پشم باعث میشود اصل بودن آن احساس شود.  در تشک نمدی طبی به علت اینکه خوابیدن روی نمد انجام می شود، باید بوی نمد به حداقل برسد. برای این منظور، نمد را در مراحل مختلف با مواد شوینده گیاهی شستشو میدهند.

ماده اصلی تشکیل دهنده نمد طبیعی اصل پشم گوسفند است که با استفاده از کوبش استادان نمد مالی به نمد تبدیل شده است. جالب است بدانید که نمد طبیعی در برابر شعله آتش شعله ور نمی شود و به آسانی نمی سوزد ضخامت نمد طبیعی اصل حداقل ۵ میلی متر و حداکثر تا ۳سانتی متر می رسد. برای رنگ زدن نمد طبیعی از رنگ ارگانیک استفاده می شود و هیچ گونه رنگ شیمیایی استفاده نمی شود نمد طبیعی اصل با کیفیت دارای پرز است و با دست کشیدن روی آن الیاف به دست نمی چسبد. خوابیدن روی نمد بسیار مفید است. بهتر است بدانید نمد مرغوب بعد از یک ماه پرز دهی دیگر هیچگونه پرز ندارد. و بعد از مدتی رنگ و طرح نمد جلوه بصری زیباتری دارد.

تشک نمد طبیعی ساختار گرمی دارد و بدن انسان را گرم نگه داشته و روی قطب های مثبت و منفی بدن اثر می گذارد. و در کاهش درد کمر موثر است خرید محصولات نمدی در بازار در حال افزایش است و با شناخت نمد طبیعی و خواص آن تولیدات به صورت انبوه انجام می شود، نمد طبیعی در تولید کیف های زنانه ، کمربند طبی مردانه و زنانه، کفی کفش نمدی نیز استفاده می شود.

 

مرکز تشک نمد سنتی صادراتی ایران

نمد سنتی گل‌دوزی صادراتی

 

تولید تشک نمد به شیوه جدیدی و به صورت تا محدود انجام می شود. با بکارگیری دستگاه های حلاجی جدید و کوبش تولید نمد با سرعت و کیفیت بیشتر اماکن پذیر است. همانطور که میدانید صادرات نمد طبیعی مزایای زیادی برای تولید کنندگان و صادر کنندگان دارد. که مرکز صادرات انواع نمد طبیعی گوسفندیانواع نمد طبیعی گوسفندی این کالا را به صورت عمده به تمام مناطق صادر می کند. و در اختیار خریداران محصول قرار می دهد، صادرات نمد برای تاجران سود زیادی را دارد. قیمت نمد بستگی به مواد اولیه، ابعاد و ضخامت ان دارد.

مراحل لازم برای صادرات نمد به مناطق مختلف به این صورت است که محصولی با کیفیت و قابل رقابت از نظر قیمت تولید می شود همچنین بازاریابی در بین نقاط وارد کننده انجام می شود همچنین تبلیغات محصول به روش های مختلفی نیز صورت می گیرد، گرفتن مجوز های صادراتی و بستن قرارداد صادرات نمد باید انجام شود که طبق قرار داد تولید محصول انجام می شود و بسته بندی و حمل و نقل برای محافظت کالا تا رسیدن به مقصد انجام می شود و بعد از آن تسویه مالی صورت می گیرد.

شرکت های تـولید کننده زیادی در زمینه تولید نمد در سراسر ایران مشغول به فعالیت می کنند که خرید نمد طبیعی با قیمت مناسب از کارگاه های تولید کنندگان بصورت مستقیم و بدون واسطه می‌باشد. نمد در کارگاه های تولید کننده با پشم طبیعی گوسفند تولید می شود همچنین انواع سفارش ها با طرح های مختلف متنوع زیادی در این کارگاه ها امکان پذیر است، با خرید نمد طبیعی از کارگاه های تولیدی می توان از امتیازات و تخفیفات بهره مند شد.

شایان ذکر است که در روش خرید آنلاین می توان به سایت های فروش مراجعه کرد و محصول مورد نظر خود را جستجو کرد و در مورد قیمت و ویژگی نمد اطلاعاتی را به دست آورد سپس پس از ثبت سفارش مبلغ را می توان واریز کرد و محصول را در زمان کم در اختیار گرفت این کار باعث صرفه جویی در زمان و هزینه نیز می شود و می توان بدون واسطه محصول را در اختیار گرفت و مورد استفاده قرار داد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *