عرق گیر نمدی اسب سمیرم

نمد طبیعی یکی از بهترین تولیدات در سال های اخیر در نقاط مختلف جهان که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. تولید کننده انواع عرق گیر نمدی زین اسب با پشم طبیعی اعلا وارد بازار مصرف شده است. زیبایی و دوام دو عامل مهم در فروش بالای این محصول بوده است. عرق گیر نمدی محافظ بدن اسب می شود و یکی از تجهیزات مهم در اسب سواری به حساب می آید. و برای سوارکاران حرفه ای یکی از ملزومات اساسی می باشد. برای آگاهی بیشتر در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

عرق گیر نمدی سمیرم

کاربرد عرق گیر نمدی اسب چیست؟

عرق گیر نمدی اسب ضخیم

شکل ظاهری عرقگیر نمدی در اشکال مختلفی تولید می شود. شکل نعلی شکل ، یا به شکل قلبی و یا طرح ساده ای دارند. کاربرد این نمونه ها را میتوان به عنوان پادری نمدی نیز مورد استفاده قرار داد. عرق گیر نمدی یک تکه نمد ضخیم است که بر روی کمر اسب قرار میگیرد و بعد روی آن زین اسب گذاشته می شود.
اما کاربرد اصلی عرق گیر نمدی در زیر زین اسب می باشد. به علت اینکه مستقیماً با بدن اسب در تماس است. باعث می شود تا در هنگام حرکت ، کمر اسب با زین در تماس شدید نباشد. همچنین از عرق کردن زیاد هم جلوگیری میکند. زیرا نمد خاصیت جذب رطوبت دارد. و بدن اسب را خنک میکند. همچنین عرق گیر نمدی زیبایی جلوه خاصی نیز به زین میدهد. عرقگیر نمدی اگر با کیفیت عالی و الیاف طبیعی تولید شود از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. در نتیجه طول عمر بالایی را نیز دارد.
وظیفه اصلی نمد زین اسب ثابت نگه داشتن زین در هنگام حرکت یا تاخت رفتن اسب می باشد.
عرق گیر نمدی اسب اعلا قابلیت شستشو را بدون افت کیفیت را دارا می باشد. همچنین دارای طول عمر بالایی برخوردار است.

صادرات عرق گیر نمدی

گذاشتن عرق گیر نمدی اسب

این محصول قابلیت صادراتی به کشورهای همسایه و حتی اروپایی را دارا می باشد. عرق گیر نمدی اسب یکی از محبوب‌ترین وسایل و تجهیزات اسب سواری می باشد. عرق گیری نمدی زین به علت کیفیت و پشم مرغوب به عنوان یکی از پرفروشترین محصولات نمدی ارگانیک را دارا می باشد. یکی از دلایل محبوب شدن عرق گیر های نمدی ایرانی ، طرح های خاص و زیبای آن می باشد.

زیبایی در رنگ و نقش ، اصالت خاصی به آنها بخشیده است. یکی از بهترین نمونه ها عرق گیر نمدی سمیرم است. در این خطه به علت دامپروری و کیفیت پشم مرغوب یکی از مرغوب ترین نمد ها را تولید و به بازارهای داخلی و جهانی صادر کرده است.

11 دیدگاه

  • سلام وقتتون بخیر
    من ماه قبل از فروشگاه اینترنتی شما نمد زین اسب تهیه کردم
    نمد زین اسب بسیار زیبا و با دوام بود ممنونم از تولید کنندگان این کالا درجه یک

  • سلام روزتون بخیر ، عرقگیر نمدی اسب مناسب برای جذب رطوبت بدن اسب در هنگام دویدن هست. و مانع حرکت زین اسب در هنگام سواری میشود. یکی از ملزومات مهم و بسیار عالی است

  • خرید این محصول در بازار بسیار سخت گیر می آید. اما خرید اینترنتی بسیار راحت و در عین حال مرغوب تر و قیمت مناسب تر از بازار است.

  • سلام ، ممنون از شما و تحویل به موقع، این محصول را به راحتی درب منزل دریافت کردم. از قیمت و کیفیت بسیار راضی بودم. سپاسگزارم ???

  • سلام ، ممنون از شما و تحویل به موقع، این محصول را به راحتی درب منزل دریافت کردم. از قیمت و کیفیت بسیار راضی بودم. سپاسگزارم ???

  • این عرقگیر نمدی اسب بسیار زیبا و دیدنی هستن، همینطور بادوام
    ، من دو سال است دارم استفاده میکنم هنوز کیفیت عالی اون حفظ شده ، معلومه نمدمالی آن بطور کامل و اصولی انجام گرفته ، سپاس از استاد کار این نمد زین اسب
    دستتون درد نکنه ، موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *