سرویس کناره و پشتی ترمه شاه نشین

سرویس کناره و پشتی ترمه شاه نشین

یکی از محصولات خاص سنتی و محبوب ترین ارقام سرویس قالیچه کناره هفت تکه می باشد. این محصول از تولید به مصرف در دسترس خریداران محترم قرار دارد. ست پشتی و کناره برای دکوراسیون داخلی منزل و اماکن با بافت سنتی ایرانی و رستوران ها و بوم‌گردی ها و هتل ها کاربرد بسیاری دارد. پارچه ترمه که برای تولید پشتی سنتی از نخ های پلی استر و فلامنت و ابریشم در آن به کار می رود.

از این نخ ها برای دوخت ست پشتی و کناره استفاده می شود. در پارچه ترمه هر چقدر از نخ های رنگی بیشتری استفاده شود آن ترمه مرغوب تر و گرانبهاتر می باشد. برخی از پارچه های ترمه که از نخ ابریشم خالص تهیه می شوند بسیار زیبا و ارزشمند هستند. سرویس شاه نشین ترمه هفت تکه، ظرفیت نشستن چهار نفر و به طول دو متر را دارد. ابعاد نشیمن کناره ۲۰۰× ۸۰ سانتیمتر است. دارای دو عدد پشتی و دو عدد پشتی لوله ای و دو عدد بالشت مثلت شکل است.

محبوب ترین پشتی های سنتی بازار حدودا چه قیمتی دارند؟

کناره و پشتی ترمه سنتی

خرید ست و کناره دو رو و پشتی و کناره سنتی در طرح های جدید و فوق العاده زیبا چشم هر بیننده ای را به خود جلب نموده است. جلوه خاص و منحصر به فرد در طرح و نقش بسیار چشم نواز است. این محصول جزو پرفروشترین و محبوبترین پشتی و کناره در بازار به شمار می آید. قیمت ها ست پشتی و کناره ترمه بستگی به تراکم بافت ترمه دارد. معمولا تراکم ۱۵۰ بسیار عالی و مناسب می باشد.

فاکتور های زیادی بر قیمت پشتی کناره شاه نشین ترمه تاثیر دارد. یکی وزن آن ها و الیاف به کار رفته در آنها می باشد. بهتر است از الیاف مصنوعی بهداشتی برای پر کردن داخل نشیمن و پشتی کناره ها استفاده کرد. وزن استاندارد در کناره ها بین ۳۵ تا ۴۰ کیلو گرم می باشد. در بعضی از موارد این میزان کمتر از اندازه لازم می‌باشد. و پشتی ها بعلت بار کم دچار خمیدگی می شوند. و شکل و فرم خود را از دست میدهند. در اینجا باید بطور یکدست و کامل تمام گوشه های پشتی را فیکس از الیاف پر کرد. همچنین اگر از میزان مورد نیاز پشتی ها از الیاف مصنوعی بیشتر پر شوند بسیار سنگین و پارچه آنها در گذر زمان زودتر آسیب می‌بیند.

فروش اینترنتی پشتی و کناره سنتی

پشتی و کناره ترمه طرح شاه پسند

این محصول را میتوانید با سفارش بصورت تکی و عمده خریداری نمایید. قیمت باور نکردنی ست پشتی و کناره ترمه شاهنشین هفت تکه را با کیفیت عالی در شرکت رامش نمد عرضه شده است. خرید اینترنتی این محصول به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه های حمل و نقل با ارسال رایگان به مقصد مورد نظر، در دسترس خریداران محترم قرار دارد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *