بازار فروش زیر انداز نمدی دستباف سنتی این محصول را در اختیار همه قرار داده است. این محصول کارایی زیادی دارد و افراد زیادی به دنبال تهیه و خرید آن هستند. زیر انداز نمدی سنتی در مدل های مختلفی وجود دارد و افراد زیادی به دنبال استفاده از آن هستند. سفارش زیر انداز سنتی در این مجموعه امکان دارد از خرید این محصول پشیمان نمی شوید زیرا بسیار پر کاربرد است و زیبایی بسیار زیادی دارد.

 

دلایل محبوبیت زیر انداز نمدی سنتی چیست؟

خیلی از افرادی که از نمد استفاده استفاده میکنند که پا درد یا کمردرد شدید داشته اند ولی با استفاده مداوم اززیر انداز های نمد کمردرد آن ها بهبود یافته با وجود اینکه نمد کمیاب وخاص است ولی طرفداران زیادی دارد.

به طور نمونه کسانی که صاحب تالارها .رستوران ها .کافی شاپ ها .هتل .و مهمانسرا هستند از زیر انداز های نمدی در زمینه های تزیین .زیرانداز.وموارد دیگر از ان استفاده می کنند.

قیمت زیر انداز نمد نسبت به عمر ان بسیار مقرون به صرفه ومناسب است. همان طور که میدانید عمر مفید نمد بین ۵۰تا ۷۰ سال است به همین خاطر بعضی از نمدهای سن بالا در موزه های مردم شناسی نگهداری می شوند. رنگ ونقوش نمد هر یک مفهوم خاص خود را دارد .

این محصول نسل به نسل ودست به دست بین ترکمن ها ولر ها و کرد ها گشته و به ایندگان نیز منتقل شده است. در ایران نمد به طور عام طرفدار ندارد ولی همین محصول برای دلالانی که ان را صادر میکنند سود سرشاری را رقم میزند نمد کاملاطبیعی از پشم خالص است

که میتوان ان را ازروی نقوش ساده نمد فهمید چون نمدی که از پشم خالص باشد پیاده کردن طرح روی ان بسیار مشکل است. این محصول بسیار پر کاربرد است و زیبایی بیش از حدی دارد.

سفارش انبوه زیر انداز نمدی سنتی صادراتی

سفارش انبوه زیر انداز نمدی سنتی صادراتی در این مرکز بسیار راحت است. این محصول کارایی زیادی دارد. برای تهیه و خرید این محصول نیازی به حضور مستقیم نیست بلکه کافی است از طریق سامانه ی اینترنتی ما محصول مد نظرتان را سفارش دهید تا در کم ترین زمان برای شما ارسال گردد. مرکز تولید کننده نمدی سنتی ، بهترین و با کیفیت ترین زیرانداز را در سایز بندی کامل و رنگ بندی ها شاد و جذاب با قیمت های بسیار عالی و اقتصادی به مشتریان و متقاضیان عرضه و ارائه می نماید.

فروش زیر انداز قیمت نهایی آن ها به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی دو مورد اصلی و مهم آن ها خواهیم پرداخت: اولین و مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت زیر انداز ، جنس پارچه های استفاده شده در دوخت آن ها است و پارچه های چون کتان نخ و کتان های کشی نسبت به پارچه های دیگر موجود در بازار قیمت بیشتر و گران تری دارند و همچنین فروش بیشتر خواهند داشت.دومین عامل تاثیر گذار در نرخ نهایی این محصولات، طراحی و مدل آن ها است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *