فرش یکی از محصولات بسیار پر طرفدار در ایران است که این روز ها انواع متنوعی از آن ها تولید شده و یکی از جدید ترین نوع آن ها فرش‌ های نمدی می باشد، فروش ویژه فرش نمدی مدل درخشش ممتاز به شدت مورد استقبال واقع شده است، چرا که در این نوع فروش فرش نمدی به راحتی می توان این فرش ها را به شکل فله ای و کلی نیز تهیه نمود و از طرفی هزینه خرید متناسب با کیفیت فرش دارد.

فروش ویژه فرش نمدی ممتاز مدل درخشش

همه چیز درباره فرش نمدی مدل درخشش

همه چیز درباره فرش نمدی مدل درخشش

  • یکی از نکته های جالب درباره فرش‌های نمدی این است که به هیچ وجه مورد بافتن قرار نمی‌گیرند، چرا که نمد ها از پشم حیوانات مانند گوسفند حاصل شده و نیازی به بافتن ندارند و برای تولید فرش از آن ها تنها کافی است که این نوع پشم های حاصل شده را با استفاده از فشار و همچنین حرارت و رطوبت بسیار متراکم کرد تا در هم تنیده شوند و ظاهر بسیار محکم و مقاومی پیدا کنند.
  • به همین دلیل است که فرش‌ های نمدی بسیار نرم و برجسته بوده و به دلیل داشتن تنوع در طرح و مدل از آن ها می توان در دکوراسیون های مختلفی استفاده کرد، به طوری که حتی این روز ها در دکوراسیون های مدرن نیز جایگاه ویژه ای پیدا کرده و مدل درخشان یکی از پرطرفدار ترین مدل ها در ایران است.
  • این فرش ها به نحوی تولید می ‌شوند که به راحتی قابل شستشو باشند و به راحتی بتوانند در صورت کثیف شدن آن ها را تمیز کرد، گفتنی است که رنگ این فرش ها در مدل درخشش قهوه‌ای و زرد بوده که به دلیل حاصل شدن عمل رنگرزی، رنگ ثابت بوده و به هیچ وجه با شست و شو از بین نخواهند رفت.

صادر کننده فرش نمدی مدل درخشش قدیمی

صادر کننده فرش نمدی مدل درخشش قدیمی صادرات فرش مدل درخشش قدیمی توسط این صادر کننده برتر فرش نمدی در کشور انجام می‌ شود و بیشتر صادرات این نوع فرش ها به کشور هایی مثل انگلیس، امارت، لبنان، ترکیه و غیره می باشد، با توجه به این که نسبت به سال های اخیر میزان واردات آن از سوی این کشور ها افزایش یافته است، به راحتی می توان به کیفیت بالا و همچنین محبوبیت این فرش های نمدی ایرانی در بازار های خارجی پی برد.

این صادرکننده بزرگ همچنین محصولات درجه یک را به بازار های داخلی نیز ارائه می دهد و مشتریان می توانند به منظور تهیه بهترین فرش های نمدی مدل درخشش به این مجموعه صادراتی مراجعه کرده و پس از ثبت خرید غیر حضوری و پرداخت هزینه های آن، فرش را درب منزل دریافت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *