ارائه کننده پادری نمدی کوچک در مدل های جدید و طرح های متنوع و بسیار زیبا با کیفیت ممتاز به مصرف کنندگان عرضه شده است. پادری نمدی در سایز کوچک برای ابعاد اتاق یا راهرو های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. پادری نمدی انواع مختلف و در رنگ بندی های متنوع چهار گوش، نیم دایره، دایره و بیضی موجود می باشد. که مشتریان طبق نیاز ، سلیقه و نوع دکوراسیون داخلی منزل خود آنها را خریداری می کنند.

نمد چیست؟

 

نمد به نوعی بافت سنتی که از جنس پشم طبیعی بره یا گوسفند و شتر است، گفته می شود.. پارچه ضخیمی که در فرایند تولید آن قدرت بدنی (نمد مالی) فرد بسیار تأثیر پذیر است. نمد دستباف اصیل ایرانی در سه مرحله رطوبت ، فشار و حرارت در تولید آن نقش مهمی دارند ، ساخته می شود. برای داشتن کیفیت بهتر در تولید نمد از زده تخم مرغ و صابون بهره می گیرند تا الیاف پشمی بهتر از هم جدا شوند و بیشتر گره بخورند.

نمد به علت اینکه قیمت پایین تر و رنگ پذیری بالایی برخوردار است، علاقه مندان زیادی را به خود اختصاص داده است. دلیل دیگر آنکه نمد مورد پسند افراد بسیاری است خواص درمانی راه رفتن روی نمد پشمی ارگانیک است.

هنر نمد مالی و ساخت محصولات نمدی و صنایع دستی مهم استان های مختلف ایران تولید می شود و به کشورهای همسایه صادر می شود. از شهر های که پادری نمدی کوچک و انواع زیرانداز نمدی سنتی تولید می شود می توان به استان های زیر اشاره کرد؛

  1. سمنان
  2. خراسان
  3. چهارمحال بختیاری
  4. کرمانشاه
  5. گلستان
  6. مازندران

خواص راه رفتن روی نمد:

زمانی که روی سطح نمد راه می روید از خواص درمانی و فواید آن برای استخوان ها بهره می برید. راه رفتن روی سطح نمد به دلیل خاصیت الیاف پشمی گرما بخش است و کف پا را گرم نگه می دارد و این گرمایش به بقیه قسمت های بدن نفوذ پیدا می کند. در نتیجه باعث بهبود دردهای رماتیسمی و عضلانی می شود.

پادری نمدی کوچک بر خلاف نمونه های پلاستیکی زمان خیس شدن مانع پیچش پا می‌شود. در گذشته به علت استفاده از محصولات نمدی دستباف طبیعی کمتر به بیماری های مفاصل و استخوان دچار می شدند. امروزه کف پوش های سرامیکی در منازل مسکونی باعث شده تا افراد به دردهای پا و کمر ناشی از راه رفتن بر روی سرامیک که طبع سردی دارد دچار شوند.

کاربردهای پادری نمدی در چه محل هایی است؟

پادری نمدی کوچک به دلیل خاصیت نمد که حفظ رطوبت و جلوگیری از گرد و خاک به داخل محل سکونت شما میکند، بسیار کاربرد دارد. این محصول از پشم طبیعی گوسفندی ساخته شده است. پادری نمدی در حفظ نظافت محل به کار گیری آن بسیار حائز اهمیت است. زمانی که از پادری نمدی کوچک قبل از ورود به منزل قرار می‌دهید، هر فرد خود را ملزم می داند که کفش هایش را قبل از ورود در بیاورد.

همین امر باعث می شود گرد و غبار یا آلودگی های محیط بیرون وارد فضای منزل نشود و مانع انتقال میکروب شود. پادری نمدی در بهداشت محیط بسیار تأثیر گذار است.

در اینجا به چند مورد از کاربردهای پادری نمدی کوچک است اشاره می‌کنیم:

  1. جلوی درب ها یا ورودی های اتاق ها
  2. جلوی درب حمام و سرویس های بهداشتی ، که مانع رسیدن رطوبت به منزل و خشک شدن پا می‌شود. پادری نمدی مانع پیچش پا در هنگام راه رفتن می شود.
  3. پادری کوچک آشپزخانه باعث جلوگیری از چربی ها به داخل فضای منزل می شود.
  4. موجب زیبا شدن و هماهنگی بیشتر در دکوراسیون داخلی می شود.

قیمت پادری نمدی

قیمت پادری نمدی کوچک با توجه به ابعاد و ضخامت الیاف پشمی ارزش گذاری می شود. شما می توانید با سفارش طرح و رنگ مورد نظر خود ، پادری انواع خود را انتخاب و خریداری کنید. این محصول بسیار مفید را به صورت عمده با قیمت باور نکردنی بصورت آنلاین در همین سایت عرضه می شود.

قیمت پادری نمدی کوچک از پنجاه هزار تومان در قیمت خورده شروع می شود و بستگی به ضخامت و ابعاد آن، قیمت ها متفاوت هستند. جهت مشاهده قیمت ها و مشاوره به راه های ارتباطی در همین سایت مراجعه فرمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *