زیر انداز نمدی سنتی یکی از زیباترین صنایع دستی ایران است که به صورت دستباف به تولید می‌رسد.

 

کارخانه تولید زیرانداز نمدی سنتی با افزایش میزان تولیدات خود و نیز صادرات این زیراندازها در بازار جهانی، سنت و فرهنگ اصیل ایران را در جای جای جهان زنده نگه داشته است. این کارخانه برای تولید زیرانداز نمدی از بهترین نوع پشم گوسفند بهره می‌گیرد و محصولاتش نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار بی ‌رقیب است.

 

کارخانه تولید زیر انداز نمدی سنتی

نابودی بو نامطبوع زیر انداز نمدی سنتی

اگر به خرید زیرانداز های نمدی سنتی علاقه دارید و به دنبال خرید آن هستید قطعاً با این پدیده مواجه شده اید که تمامی زیراندازهای نمدی سنتی که در بازار به فروش می‌رسند بوی نامطبوعی دارند. در واقع علت این بوی نامطبوع مواد اولیه ای است که در تار و پود این زیر انداز وجود دارد.

 

همان طور که می‌دانید، از اصلی‌ترین مواد اولیه برای تولید زیرانداز نمدی، پشم گوسفند است. پشم گوسفند ذاتاً بوی نامطبوعی دارد. همچنین فروشندگان قبل از فروش این محصول اقدام به شستن آن نمی‌کنند تا مشتریان از بوی نامطبوع زیرانداز نمدی به کیفیت و اصالت آن پی ببرند.

 

برای نابودی بوی نامطبوع زیرانداز نمدی، روش های مختلفی وجود دارد. رایج ترین روش برای از بین بردن بوی نامطبوع آن، شستن نمد است. اما مصرف کنندگان عزیز باید توجه کنند که تنها، زیرانداز نمدی را باید با مواد شوینده ضعیف مانند: مایع دستشویی، پودر های کم آنزیم یا مایع ظرفشویی بشویند تا به بافت و رنگ زیر انداز آسیبی وارد نشود.

 

برای شستن زیرانداز نمدی جهت از بین بردن بوی نامطبوع احتیاج نیست که از تجهیزات و ابزار آلات سخت استفاده کنید، بلکه تنها می‌توانید پس از خیساندن نمد و کف مالی آن، بر روی آن راه بروید و با فشار پا آلودگی ها را از سطح نمد بزدایید. با این عمل بوی نامطبوع زیرانداز نمدی به طور کامل از بین می‌رود.

 

نابودی بو نامطبوع زیر انداز نمدی سنتی

شرکت توزیع زیر انداز نمدی سنتی شهرکرد

انواع و اقسام زیرانداز های نمدی سنتی به صورت انبوه در سراسر ایران توزیع می‌گردند. توزیع زیرانداز سنتی در شهرستان شهرکرد با قیمت مناسب‌تری انجام می ‌شود. چرا که زیرانداز نمدی یکی از اصلی‌ترین صنایع دستی این منطقه به حساب می‌آید.

 

شرکت توزیع زیرانداز نمدی سنتی شهرکرد، امکان سفارش اینترنتی و آنلاین این دسته از منسوجات را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است تا افراد بتوانند در قبال پرداخت هزینه کمتر، ضمن بهره مندی از این محصول پرطرفدار و با کیفیت، در هزینه خرید این کالا صرفه جویی کنند. در واقع این شرکت توزیع، با فراهم کردن خرید غیر حضوری رضایت بسیاری از مشتریان عزیز را به خود جلب کرده است.

 

شرکت توزیع زیر انداز نمدی سنتی شهرکرد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *