نمد فرش، یکی از زیباترین و قدیمی ترین زیراندازها میباشد. تولید این فرش در کشور ما از قدمت بالایی برخوردار است و به علت دوام بالا و زیبایی چشم گیر، طرفداران فراوانی دارد.

این بافته سنتی، در بسیاری از مراکز به فروش میرسد. فروشندگان، نمد فرش ایرانی را از بافندگان سراسر کشور دریافت کرده و پس از قیمت گذاری، به فروش میرسانند.

مرکز عرضه نمد فرش سنتی اصیل

مقایسه نمد فرش دستی و ماشینی

مقایسه نمد فرش دستی و ماشینی پیش از بیان ویژگی های مختلف نمد فرش دستی و ماشینی و مقایسه آنها، بهتر است ابتدا نحوه تولید و ساخت این کالا ها را شرح دهیم.

نمد فرش دستی، در بسیاری از روستا های سنتی سراسر کشور، تهیه میشود. برای تهیه این محصول، هیچگونه چسب و با تجهیزات صنعتی خاص به کار برده نمیشود، بلکه نمد ها توسط حرارت و یا رطوبت، به یکدیگر میچسبند و بافتشان با هم ترکیب میشود.

تولید کنندگان با استفاده از این روش، طرح های بسیار زیبا با رنگ های متنوعی میسازند که جلوه و نمای بی نظیری به محیط اطراف میبخشد.

سازندگان این فرش، نمد های مختلف ساخته شده را روی هم قرار داده و طرحی زیبا و جذاب را به وجود می آورند. برای این کار، باید هارمونی رنگ ها و تناسب آنها با هم رعایت شود تا محصول نهایی از درجه کیفیت و مرغوبیت بالاتری برخوردار باشد.

در مقابل، نمد فرش ماشینی، در کارخانه ها و توسط ابزار آلات و ماشین های حرفه ای تولید میشوند. این محصول، در سایز ها و ابعاد مختلف تولید شده و روانه بازار میشود.

برای ساخت نمد، پشم گوسفندان، جمع آوری شده و تحت فشار قرار میگیرند تا به خوبی به هم بچسبند. هر چه فرآیند فشاردهی و له کردن پشم ها بهتر انجام شود، محصول نهایی از استقامت بالاتری برخوردار خواهد بود.

به طور کلی، فرش های نمدی ماشینی از تنوع بالاتری نسبت به فرش های دستی برخوردارند و علت آن، استفاده از ماشین آلات مختلف میباشد. این فرش ها در طرح های سنتی و مدرن در بازار موجود هستند.

بسیاری از مصرف کنندگان، ترجیح میدهند از فرش نمدی دستی استفاده کنند، زیرا این محصولات از طول عمر و دوام بالاتری برخورداند و علت آن، عدم دخالت هیچگونه ماشین و دستگاه و تنها، استفاده از دستان پرتوان و هنرمند میباشد. این فرش ها، به صورت کاملا طبیعی، توسط سازندگان باتجربه و ماهر ساخته میشوند و بسیار منحصر به فرد هستند.

به طور کلی، در صورتی که تمام نکات و استاندارد ها رعایت شود، استفاده از هر دو مدل این فرش ها میتواند گزینه مناسبی باشد و رضایت مصرف کنندگان را در پی داشته باشد.

همه چیز درباره نمد فرش دستی

همه چیز درباره نمد فرش دستی همانطور که گفته شد، نمد فرش دستی با فشرده کردن پشم های گوسفند به وجود می آید و در طرح های بسیار متنوع و خاص، عرضه میشود.

تکه های مختلف و متنوع نمد، روی یکدیگر قرار گرفته و فرش های نمدی را به وجود می آورند. این فرش ها، بهترین گزینه جهت استفاده در مکان هایی مانند اتاق خواب میباشند.

این فرش، به علت عدم استفاده از هیچگونه ماده شیمیایی و مضر، هیچ آسیب و خطری برای پوست افراد ندارد. حتی کودکان نیز میتوانند به راحتی روی این فرش ها راه رفته و دراز بکشند. این محصول، نه تنها هیچ ضرری برای افراد ندارد، بلکه به درمان درد های مفاصل و استخوان ها میپردازد.

افرادی که به دنبال دکوراسیون و چیدمان خاص محیط زندگی و کار خود هستند، میتوانند از نمد فرش های دستی استفاده کنند. این محصولات میتوانند جایگزینی مناسب برای انواع فرش های ماشینی و صنعتی باشند.

نکته مثبت استفاده از نمد فرش در نقاط مختلف منزل، شستشوی راحت آنها است. این محصولات، در صورت شسته شدن تغییر رنگ و حالت نمیدهند و بافت و شکل اولیه خود را حفظ میکنند.

مصرف کنندگان میبایست در هنگام خرید این فرش ها، به نکاتی مانند تناسب داشتن رنگ آنها با وسایل به کار رفته در محیط و مطابقت داشتن سایز آنها با اتاق، دقت داشته باشند تا بهترین و مناسب ترین خرید را انجام دهند.

صادرکنندگان بزرگ انواع نمد فرش

صادرکنندگان بزرگ انواع نمد فرش این فرش ها، نه تنها دارای طرفداران فراوانی در کشور ایران هستند، بلکه بسیاری از کشور های خارجی نیز جذب آنها شده اند و تمایل دارند از این محصول در دکوراسیون شرقی منازل خود استفاده نمایند.

در صورتی که کشور ها، شناخت لازم و کافی از بازار بین المللی خرید و فروش فرش داشته باشند، بیشتر ترغیب به واردات فرش از کشور ایران میشوند و علت آن، طرح و نقش بی نظیر و یونیک این محصولات است که مانندش هیچ کجا پیدا نمیشود.

هر چه مواد اولیه طبیعی تر و پشم مرغوب تر در فرآیند تولید و تهیه این فرش به کار رفته باشد، محصول نهایی هم از درجه کیفی بالاتری برخوردار خواهد بود و هم متقاضیان بیشتری سراسر جهان خواهد داشت.

این محصولات، در وهله اول باید کیفیت بالا و مواد اولیه درجه یک داشته باشند تا کارت بازرگانی دریافت کنند. کارت بازرگانی، مانند یک بلیط معتبر عمل کرده و اجازه فرستاده شدن محصول به کشور های دیگر را میدهد.

تعرفه و قیمت این فرش ها، بسیار متغیر میباشد. بنابراین شرکت های خریدار باید پیش از هر گونه اقدام، بر سر مبلغی توافق کرده و آن را به طور کامل واریز کنند.

کشورهای متقاضی میتوانند با سفارش دادن نمد فرش مورد نیاز خود، آنها را خریداری کرده و پس از گذر از مراحلی مانند ترخیص و حمل و نقل، این محصولات پرطرفدار را تحویل گیرند.

شرکت پخش انواع نمد فرش سنتی

شرکت پخش انواع نمد فرش سنتی اگر شما نیز ترغیب به خرید نمد فرش ارزان شده اید، پیشنهاد میشود حتما به مراکز پخش و فروش این محصول مراجعه کنید. تماشای این فرش ها از نزدیک و به صورت حضوری، زیبایی آنها را دو چندان میکند.

این مراکز و شرکت ها، نمد فرش ها را از تامین کنندگان سراسر کشور تحویل گرفته و پس از قیمت گذاری، آنها را مورد فروش قرار میدهند.

فروشندگان، مانند واسطه عمل میکنند، بنابراین در صورتی که طرح و یا نقش خاصی از این محصول در ذهن افراد قرار داشت، میتوانند با سفارش دادن آن به توزیع کنندگان، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.

در صورتی که متقاضیان هیچگونه اطلاعات مفیدی پیرامون نحوه خرید و استفاده این محصولات نداشته باشند، میتوانند از افرادی که تجربه استفاده از آنها را دارند، اطلاعات لازم را دریافت نمایند.

برای برخی افراد، به علت مشکلاتی مانند مشغله و نداشتن وقت کافی، ممکن نیست که به صورت حضوری به مراکز فروش این فرش ها مراجعه نمایند، بنابراین تدبیری برای این مشکل در نظر گرفته شده است.

مصرف کنندگان میتوانند پس از گرفتن مشاوره از متخصصین فروش، مصحول مورد نظر خود را از سایت های فروش معتبر نمد فروش سفارش داده و درب منزل تحویل گیرند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *