قیمت خرید کمربند نمدی مرینوس پوشش پشمی برای گرم کردن مراکز حساس بدن مانند کلیه و کمر در فصول سرد سال مورد نیاز همه افراد است. مشخصات کامل کمربند نمدی مرینوس بدون بو و حساسیت از پشم طبیعی و سفید تولید می شود.

کلیه بند پشمی یا کمربند نمدی یکی از بهترین محصولات ارگانیک و دوست کمر برای پیشگیری و درمان قابل استفاده است. خواص شگفت انگیز کلیه بند پشمی اصل برای انسان در بهبود عملکرد کلیه و چربی سوزی دور شکم بسیار موثری و مفید است.

 

مشخصات کامل کمربند پشم‌

مشخصات کمربند نمدی

از جمله مهمترین مشخصات و کلی کمربند پشمی مرینوس نوع مواد اولیه است. نمد هایی با بهترین الیاف پشمی خالص و طبیعی بدون بو،  شسته شده در ابعاد مختلف برش داده و سپس برای تکمیل فرایند تولید در کارگاه های تخصصی دوخته می‌شود.بعد از آن محصولات نمدی ارگانیک مناسب برای مصارف درمانی و بسیار سودمند تهیه و عرضه به بازار مصرف می‌شود .

کمربند پشمی به سه صورت تولید و قابل سفارش است؛

۱_ کلیه بند فری سایز کشی دارای کشسانی بالا برای تمامی سایز ها

۲_ کلیه بند نمدی مرینوس

۳_ کمربند نمدی محلی

بند های قابل تنظیم و کلیه بند کشی برای تمامی سایز ها چه افراد لاغر یا چاق مورد استفاده قرار می گیرد.

نکته جالب توجه ، از آنجا که پشم یک موجوده زنده است نسبت به تغییر فصلها خواص متفاوت از خود نشان می‌دهد، بدین ترتیب که در فصل های گرم، حس خنکی ایجاد می‌کند و در فصل های سرد، یک گرمابخش و جریان گردش خون کمک شایانی میکند .به تمام نقاط بدن و قطب مثبت و منفی انسان تاثیر گذاشته و آن را متعادل می کند.

مطلب مرتبط:خرید کلاه مرینوس با پشم درجه یک طبیعی

پشم مرینوس چیست ؟

شاید این سوال در ذهن شما وجود دارد که پشم مرینوس چیست ؟ و چه کاربردی دارد ؟ به بیان ساده نام مرینوس از گوسفند استرالیایی تبار که دارای پشم فروان سفید و نرمی برخوردارند، گرفته شده است.

جالب است بدانید که در حال حاضر پشم مرینوس از کشور هایی به جز استرالیا ، نیز تولید می شود. کشورهای نظیر اندونزی ، تایوان و… پشم مرینوس به علت وارداتی بودن چندین برابر افزایش قیمت بیشتری نسبت به پشم محلی ایرانی دارد.

 

تفاوت پشم مرینوس با پشم محلی در چیست ؟

تفاوت کلیه بند های مرینوس

پشم محلی ایرانی در شکل و رنگ ظاهری آن دارای شباهت و تفاوت کیفیتی با پشم مرینوس وارداتی هست. نژاد گوسفند استرالیایی تبار از لطافت پشم و رنگ سفید آن مشخص می‌شود. اما پشم ایرانی رنگ شکری یا شیری رنگ دارد. و نسبتاً زبر تر و زخمت تر است.

البته کیفیت پشم بره ایرانی در مقایسه با پشم مرینوس خارجی نیز برابری می‌کند. پشم بهاره در نقاط مرکزی ایران از کیفیت بالایی برخوردار است. که گاهی اوقات بنام پشم مرینوس شهرت دارد.

 

خواص کمربند نمدی مرینوس

جالب است بدانید که، از بهترین نوع پشم طبیعی ، پشم مرینوس است. این پشم از کیفیت و لطافت بالاتری نسبت به پشم محلی برخوردار است. در ادامه مطلب به فواید کلیه بند نمدی مرینوس اشاره می‌کنیم

  1.  بهبود عملکرد کلیه
  2.  چربی سوزی دور شکم و پهلو
  3.  بهبود دیسک و دردهای کمر
  4. مفید برای دردهای قاعدگی
  5.  کنترل طبیعی رطوبت بدن و ستون فقرات
  6.  درمان کمردرد های مزمن
  7.  جلوگیری از بی اختیاری ادرار در بزرگسالان
  8.  جلوگیری از شب ادرای در کودکان
  9. مناسب برای درمان بی‌قراری نوزادان
  10. کمک به درمان ام اس و تشنج سرد
  11. جلوگیری از فشار و ضربه به ستون فقرات
  12.  تقویت عمومی بدن
  13. تقویت و کمک به خون سازی بهتر بدن
  14.  گرم کننده و تقویت کننده کلیه
  15.  گرم کننده و تقویت کننده طحال و مثانه
  16.  جلوگیری از کوفتگی بدن هنگام بیدار شدن
  17.  و…

بیشتر بخوانید: جدید ترین مدل جلیقه نمدی مرینوس

شستشو نمد پشمی

نمد پشمی به علت اینکه در مناطق خشک و کم آب تولید می شود معمولا شستشو داده نمی شود. بنابراین نمد سنتی با الیاف پشمی را باید اصولی و با احتیاط شستشو دهید. کمربند نمدی مرینوس شسته شده و بدون بو است. اما بعد مدتی از استفاده از آن نیازمند شستشو خواهد بود.

هرگز منسوجات پشمی را داخل ماشین لباس شویی نگذارید. زیرا باعث جمع شدن و کاهش کیفیت و عمر مفید الیاف پشمی خواهد شد. بهتر است شستشو با دست و با مواد شوینده مالیم مانند صابون یا نرم کننده ها انجام شود.

 

قیمت و سفارش کمربند مرینوس

نمد با پشم مرینوس

افتخار ماست که کیفیت تنها کالای ماست. سفارش کمربند نمدی مرینوس با کیفیت و قیمت فوق العاده استثنایی در مقایسه با فروشگاه ها و بازار بسیار مقرون به صرفه است. قیمت کلیه بند مرینوس به علت حذف واسطه و مستقیم از کارخانه محصولات مرینوس به دست مصرف کنندگان می رسد. قیمت رقابتی این محصول باعث شده تا فروشندگان عمده قادر به خرید محصولی پر سود کنند. کافیست برای سفارش این محصول بصورت آنلاین ارتباط بگیرید. کارشناسان فروش شرکت بزرگ رامش نمد در ارایه خدمات بهتر آماده هستند.

4 دیدگاه

  • سلتام و عرض احترام
    کمربند پشمی را من استفاده کردم و بسیار نرم و لطیف بود پیشنهاد میکنم برای همه ی افراد

  • کلیه بند نمدی را برای روز پدر از سایت رامش نمد تهیه کردم بنظرم هدیه بسیار خوب و کاربردی برای عزیزانمون هست

    • منم برای مادربزرگم سفارش دادم ، چون بزرگترها خیلی محصولات نمدی و طبیعی را دوست دارند 🌹

  • بهتر است شستشو کمربند نمدی با دست و با مواد شوینده مالیم مانند صابون یا نرم کننده ها انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *