پتو نمدی سربازی به علت ویژگی ها و خواص بی نظیری که دارد مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته.مهم ترین عامل جذب مشتری در این محصول تولید و تهیه آن با الیاف طبیعی و البته دوام و تنوع زیاد آن می باشد.این امر موجب شده فروشندگان زیادی اقدام به فروش و عرضه این محصول کنند اما آنچه یک فروشنده و یا فروشگاه را خاص میکند ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال نازل ترین قیمت همراه با ضمانت محصول خود از لحاظ دوام و کیفیت می باشد.مجموعه ما یکی از معتبر ترین فروشنده پتو نمدی سربازی همراه با ضمانت کیفیت و قیمت میباشد.در ادامه مطالب مارا همراهی کنید تا با این محصول بی نظیر بیش از پیش آشنا شوید.

فروش تضمینی پتو نمدی سربازی

بررسی طول عمر انواع پتو نمدی

بررسی طول عمر انواع پتو نمدی پتو یکی از محبوب ترین و البته پر فروش ترین کالای خواب میباشد که تا کنون هیچ کالایی در رقابت با آن موفق نبوده.یکی از محبوب ترین پتو ها از نوع نمدی میباشد که خود دارای انواع مختلفی می باشد همچون :

  • پتو نمدی طرح دار و ساده
  • پتو نمدی ضخیم و نازک
  • پتو نمدی 2 نفره و تک نفره

در ساخت این نوع از پتو ها از نمد استفاده شده است که خود محصولی از پشم گوسفند میباشد.از انجا که پشم گوسفند دارای استحکام بسیار زیاد و دوام بالا میباشد در نتیجه مشتقات حاصل از آن نیز دارای طول عمر بسیار زیادی هستند به گونه ای که اگر در مراقبت و نگهداری از پتو نمدی کوشا باشید میتوانید تا اخر عمر از آن به بهترین شکل ممکن بهره ببرید.نا گفته نماند نمد خود یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین نوع پارچه میباشد که در کیفیت و دوام بی نظیر و زبان زد می باشد که در تولید پتو نمدی از آن بهره برده شد استفادا از پتو نمدی خواص بسیار زیادی دارد که به اختصار به برخی از انها اشاره خواهیم کرد:

  1. طول عمر بالا : از انجا که پتو های نمدی در برابر رطوبت و نم مقاوم هستند در نتیجه دچار پوسیدگی و قارچ زدگی نمیشوند و از طرفی پتو های نمدی در برابر موریانه ها نیز مقاومت بالایی از خود نشان میدهند در نتیجه هیچگاه درچار گسستگی بافت و حفره در ساختار خود نمیشود.
  2. قابلیت استفاده در فصل گرم و سرد : از انجا که از پشم در ساختار این پتو استفاده شده در سرما موجب گرم نگه داشتن و در گرما موجب خنک نگه داشتن فرد میشود.
  3. ضد حساسیت میباشد : یکی از مهمترین خواص نمد ضد حساسیت بودن آن است که برای تمامی افراد مناسب بوده و در پوست ایجاد خارش و …نمیکند این امر موجب میشود محدودیت در مصرف آن وجود نداشته باشد.
  4. طرح و رنگ متفاوت : این نوع از پتو ها در طرح ها و نقش های بسیار جذاب و متفاوت تولید میشوند در نتیجه مصرف کنندگان زیادی را جذب خود میکند.

در تشخیص و خرید پتو نمدی دقت داشته باشید که پتو های نمدی فاقد تار و پود هستند از طرفی از انجا که از پشم گوسفند تهیه شده اند و این محصول دارای قدرت بسیار بالایی در تنیده شدن در هم هستند در نتیجه انچه ایجاد میشود یک بافت بسیار مستحکم و با دوام میباشد در ضمن توجه داشته باشید که ضخامت پتو نمدی در همه جا یکسان و برابر باشد چرا که در دوام محصول د طول عمر آن بسیار تاثیر گذار میباشد. بسیاری از کارشناسان معتقد هستند که نمیتوان برای پتو نمدی با توجه به مزیت و ویژگی های نام برده طول عمر خاصی در نظر گرفت مگر اینکه خود مصرف کننده با اجسام تیز و یا برنده مانند قیچی و چاقو موجب ایجاد پارگی و حفره در ساختار پتو شود در غیر این صورت این پتو دچار آسیب و خرابی نمیشود و حتی میتوان آن را به صورت مداوم در معرض شستشو قرار داد.

ویژگی های انواع پتو نمدی سربازی

ویژگی های انواع پتو نمدی سربازی در تولید پتو ها از الیاف متنوعی استفاده میشود اما در تولید پتو های نمدی معمولا از الیاف طبیعی چون پشم گوسفند استفاده میشود این پتو ها طول عمر بسیار طولانی و دوام مثال زدنی دارند .از طرفی قابلیت استفاده به صورت چهار فصل داشته که خرید آن را به صرفه میکند.از این رو در بسیاری از بیمارستان ها ، پادگانها ، اقامتگاه ها و هتل ها از این نوع پتو استفاده میکنند چرا که شست و شوی آن بسیار آسان بوده وبه سرعت خشک میشود.این محصول فضای بسیار کمی را اشغال میکند بنا براین به فضای زیادی برای جا دهی آن نیاز ندارید.از از ویژگی های بارز این محصول تولید آن در طرح های بسیار متنوع ازپتو ساده در رنگ بندی متنوع گرفته تا پتو های طرح دار در نقش ها و دیزاین های مختلف و همچنین ابعاد مختلف یک نفره و دونفره که انتخاب و خرید را برای مصرف کننده آسان میکمد تا هر کس متناسب با سلیقه خود حق انتخاب داشته باشد.

توزیع کنندگان پتو نمدی سربازی در طرح های ساده

توزیع کنندگان پتو نمدی سربازی در طرح های ساده استفاده از پتو های نمدی روز به روز در حال گسترش میباشد چرا که این محصول دارای مزیت های ویژه ای نسبت به پتو های دیگر هستند از طرفی در میان انواع پتو های نمدی نوع ساده آن مشتریان و طرفداران خاص و ویژه خود را دارد چرا که امکان تطبیق و ست کردن با دیگر اجزا را دارد که در زیبایی تخت و ساختار اتاق بسیار موثر میباشد از لین رو شرکت ها و افراد زیادی اقدام به توزیع این محصول به بازار کرده اند اما آنچه برای مصرف کننده مهم است و یک توزیع کننده پتو نمدی در طرح های ساده را متمایز از دیگر توزیع کننده گان میکند ارائه محصول با کیفیت و متنوع در زنگ بندی و سایز پتو می باشد. البته نمیتوان از تاثیر قیمت محصول بر فروش و محبوبیت آن چشم پوشی کرد.

تولیدکنندگان انواع پتو نمدی سربازی

تولیدکنندگان انواع پتو نمدی سربازی ازآنجا که مصرف پتو نمدی گرم در میان مردم افزایش یافته به طبع تقاضا برای تولید و عرضه آن به بازار نیز روز به روز در حال افزایش می باشد.از این رو تولید کنندگان بسیار زیادی در جهت تولید این محصول فعالیت میکنند که تنها تمایز این تولید کنندگان در کیفیت و تنوع محصولات انها از لحاظ طرح ، ابعاد و رنگ بندی آن میباشد. ناگفته نماند تولید کنندگان برای به دست گیری بازار فروش محصولات و محبوبیت روز افزون برند خود همواره به دنبال افزایش به روز کیفیت محصول خود و همچنین کاهش هزینه های تولید محصول خود هستند تا بتوانند محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه کنند.

2 دیدگاه

  • . سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم که شما در چه شهری فعالیت می کنید و اینکه آیا امکان فروش حضوری هم دارید؟
    میشه در رابطه با شرایط اقساطی هم یه توضیحی بدین؟

  • سلام وقتتون بخیر ممنون از مطالب مفیدی که درباره این محصول ارائه دادید . مطالب را با دقت خواندم من بسیار علاقه مند هستم که با شما همکاری کنم برای مشاهده ی سطح کیفی محصول مجموعه ی شما از چه طریقی باید متوجه شد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *