فرش نمدی قدیمی یکی از انواع نمد می‌باشد که از پشم های با کیفیت و مرغوب و با رنگ های کاملا طبیعی درست می‌شود که دارای طرح های کاملا سنتی بوده چون در زمان گذشته تنوع طرح و طراحی های خاصی نبوده بنابراین طرح های این محصول بیشتر برگرفته از طبیعت حیوانات بوده است که این سادگی طرح طرفداران خاص خود را دارد.

فروشنده فرش نمدی قدیمی با کیفیت این محصول را با کیفیتی عالی و در طرح های سنتی در دسترس مشتریان قرار می‌دهد تا از ان بهره لازم را ببرند.

فروشنده فرش نمدی قدیمی باکیفیت

دلایل محبوبیت فرش نمدی قدیمی چیست؟

دلایل محبوبیت فرش نمدی قدیمی چیست؟ فرش های نمدی یکی از قدیمی ترین فرش های هستند که از پشم خالص گوسفند به همراه رنگ طبیعی گیاهی درست می‌شدند خیلی راحت تهیه شده و در دسترس افراد برای استفاده و محافظت از آنان در برابر سرما، گرما، گزیدگی و نیش حیوانات و… کاربرد داشت. که بسیار بادوام بودند.

از دیگر دلایل محبوبیت این محصول این است که عایق رطوبت در سرما بوده و دارای هیچ تار و پودی نبوده و با فشرده شدن پشم تهیه و تولید می‌شدند. فرش نمدی را برای درمان پا درد و کمر درد می‌توان استفاده نمود که تاثیر زیادی در ساکت شدن درد کمر دارد.

در هنگام مسافرت استفاده از این محصول بسیار راحت و به صرفه بوده و با خوابیدن بر روی این نمد بدن احساس آرامش خاصی دارد و به بهبود عملکرد مفاصل کمک شایانی داشته و در درمان دردهای رماتیسمی مفید بوده و خستگی بدن را برطرف می‌کند.

این محصول به بدن گرمای خاصی می‌بخشد و باعث راحت شدن گردش خون شده و گرفتگی عضلات را برطرف می‌کند.از این محصول زیبا در رستوران ها ،کافه ها، مهمانسرا ها و هتل ها به عنوان تزیینی و یا زیر انداز استفاده های فراوانی می‌کنند و همچنین دارای قیمت مناسبی است چون طول عمر نمد بسیار بالا است به همین دلیل قیمت آن نسبت به عمرش خیلی به صرفه می‌باشد. که همگی از دلایل محبوبیت این فرش قدیمی به حساب می‌آید.

صادرات فرش نمدی قدیمی در تناژ بالا

صادرات فرش نمدی قدیمی در تناژ بالا فروش فرش نمدی هم در ایران و هم به صورت صادرات به دیگر کشورها صورت می‌پذیرد که صادرات فرش قدیمی به دیگر کشورها طرفداران خاص خود را دارد و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

صادرات این محصول باعث افزایش در زمینه تولید محصول و رونق اقتصادی می‌شود و همچنین افزایش اشتغال افراد و در مرحله بعدی باعث ارز آوری به کشور شده که می‌توان از طریق آنلاین فرش های نمدی را به دیگر کشورها با قیمتی مناسب صادر نمود.فروش اینترنتی بسیار به صرفه بوده و از هزینه های اضافی جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود تا خریدار در کمترین زمان ممکن محصول را تحویل بگیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *