صادرات فرش نمدی تبدیل به صادرات های پرسود و رایج در کشور ما شده و این محصول از این طریق برای مشتریان خارجی که طرفدار پروپاقرص فرش نمدی ایرانی هستند نیز به خوبی تامین گشته است. حال شاهد ارائه انواعی از فرش نمدی با کیفیت و اصیل ایرانی به خیلی از بازارهای خارجی از جمله بازارهای آسیایی و اروپایی می باشیم که در این راه بزرگترین شرکت های صادرکننده فرش نمدی از جمله این مرکز با اقدامات موثر و به موقع خود به رواج هر چه بیشتر این محصول منجر گشته اند.

 

فرش نمدی با کیفیت را چگونه تشخیص دهیم؟

یکی از فرش های خاص ایرانی که از اولین حضور آن در حیطه مصرف، مدت زمان بسیار طولانی ای می گذرد، فرش نمدی است که پیشتاز بر فرش های مدرن بوده و امروزه به محبوبیت بالایی در بین افراد دست یافته است؛ چرا که این فرش به نوعی حاوی شکل و طرح سنتی بوده و برای کسانی که به محصولات سنتی و قدیمی علاقمندند، جالب توجه به نظر می آید.

حال سوالی که در رابطه با این فرش به وجود آمده و لازم است تا به آن پاسخ دهیم، این است که فرش نمدی باکیفیت را چگونه تشخیص دهیم؟ یا اینطور می توان گفت که مشخصات فرش نمدی درجه یک چیست؟ با ما همراه باشید:

  1. این فرش دارای بافت نمدی و گاهاً پشمی بوده که اگر روی آن را دست بکشید؛ به جای سطح زبر، متوجه سطح نرم آن خواهید شد.
  2. معمولاً فرش های نمدی باکیفیت دارای تعداد لایه بیشتر مثلاً دو لایه بوده و از این رو استحکام و ضخامت آنها بیشتر به نظر می رسد.
  3. همچنین ظاهر زیباتر این فرش در مقایسه با فرش نمدی معمولی، کاملاً احساس شده و تفاوت این دو را حتی با نگاه سطحی هم می توان دریافت.
  4. از دیگر نشانه این فرش این است که با خاصیت ضد الکتریسیته ساکن همراه می باشد.

سفارش انبوه فرش نمدی با کیفیت

اگر تصمیم به تهیه فرش عمده گرفته اید، می توانید به فرش نمدی با کیفیت برای انتخاب فکر کنید که بی شک یکی از بهترین آیتم ها برای شما خریداران عزیز به شمار می آید؛ چرا که هم به فرش های مدرن شباهت داشته و هم آثاری از فرش های سنتی را در خود جای داده و در واقع ترکیبی از این دو می باشد.

حال موقعیتی خوب جهت سفارش فرش باکیفیت نمدی فراهم گشته و می توانید آن را به صورت انبوه و مستقیم تهیه نمایید، در این صورت موفق به دریافت این محصول همراه با قیمت کمتری بوده و یک خرید مقرون به صرفه را پشت سر خواهید نهاد، ضمن اینکه انواع فرش نمدی با تنوعی از سایز و طرح نیز تقدیمتان خواهند شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *