خرید قالیچه نمدی طرح گل به صورت آنلاین رواج گسترده ای یافته است چون با این روش مشتریان می توانند انواع طرح ها و رنگ ها را مشاهده کنند و از بین آن ها بهترین مدل و رنگ را انتخاب و سفارش دهند.

قالیچه نمدی از فرش های سنتی و اصل ایرانی می باشد که به وسیله پشم طبیعی به هم تنیده و فشرده شده تولید شده است به همین دلیل عایق رطوب می باشد و شما با نشستن بر روی آن می توانید در فصل سرد سال بدن خود را گرم نگاه دارید.

خرید عمده قالیچه نمدی طرح گل

راهنمای خرید بهترین قالیچه نمدی

راهنمای خرید بهترین قالیچه نمدی برای خرید بهترین قالیچه نمدی باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید:

  • پشم های فشرده شده قالیچه نمدی به هیچ عنوان از هم جدا نمی شوند و شما در هنگام خرید آن باید به این نکته توجه بفرمایید.
  • در طرح، مدل و رنگ های مختلفی تولید می شود و شما می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید.

قالیچه نمد یا فرش نمد از پشم، کرک گوسفند، شتر و بز تهیه شده است به همین دلیل بسیار نرم می باشد و شما با نشستن بر روی آن می توانید لذت ببرید نشستن یا خوابیدن بر روی این فرش سنتی باعث می شود گرمای بدن شما با قالیچه نمدی تماس پیدا کند و گردش خون در بدن را بهبود بخشد برای بهبود و تسکین گرفتگی عضلات فوق العاده می باشد.

از مزیت های فراوان نشستن بر روی قالیچه نمدی می توان به درمان و کاهش دردهای رماتیسم، درمان کمردرد و درد های ناشی از عمل جراحی مفاصل اشاره کرد برای تزیین دکوراسیون هم قابل استفاده می باشد به طوری که برای تزیین مهمانسرا ها، هتل ها، کافه ها، رستوران ها و تالار ها کاربرد دارد بین 50 تا 70 سال عمر مفید قالیچه های نمدی می باشد علاوه بر زیرانداز از قالیچه نمدی به عنوان تابلو استفاده می شود همچنین بر روی میز هم انداخته می گردد.

صادر کننده قالیچه نمدی طرح گل

صادر کننده قالیچه نمدی طرح گل صادر کننده قالیچه نمدی طرح گل توانسته ارزآوری و سود آوری عالی را کسب کند چون اصیل ترین و مرغوب ترین قالیچه نمدی را روانه بازار های خارجی می نماید علاوه بر این مزیت های فراوان قالیچه نمدی موجب گردیده صادر کننده آن بتواند بازار پر سودی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • دارای نقش و نگاره های زیبا و رنگ های برگرفته از طبیعت می باشد به همین دلیل خرید قالیچه نمدی طرح دار افزایش یافته است.
  • پشم های به کار رفته در تولید آن به وسیله رنگ های طبیعی رنگ آمیزی شده اند.
  • چون رطوبت و سرما را از خود عبور نمی دهد در مناطق بارانی و سردسیر استفاده می شود و همین باعث شده پخش قالیچه نمدی در این مناطق رونق فراوانی پیدا کند.
  • فرآیند تولید و نمد مالی قالیچه نمدی می تواند به درمان کمر درد، کلیه درد، پا درد، روماتیسم، میخچه و پاشنه و درد های عضلانی و مفصلی کمک نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *