یکی از فرش های بسیار زیبای ایرانی که در گروه فرش های سنتی جای گرفته، فرش نمد بافی است که با تکیه بر متریال طبیعی مانند الیاف حیوانی مانند پشم و رنگ های گیاهی بافته شده و زیبایی و کیفیت تمام را به تصویر می کشد.

همچنین می توان از جایگاه خوب این محصول در صنایع دستی کشور خبر داد که با استقبال زیادی که از آن شده، اقداماتی بیش از پیش جهت تولید نمد بافی ساده ایرانی صورت گرفته و لذا با تامین مناسب این فرش در بازارهای داخلی و به ویژه بازارهای صادراتی مواجه می باشیم.

تولید فرش نمد بافی ساده ایرانی

راهنما تشخیص فرش نمد بافی ساده اصل

راهنما تشخیص فرش نمد بافی ساده اصل نمد بافی یکی از رشته ها و هنرهای اصیل ایرانی است که محصولات متنوعی در زیر سایه آن شکل گرفته اند، اما یکی از زیباترین محصولات نمد بافی، فرش نمدی است که با فرش های ماشینی و حتی فرش های دستباف، تفاوت های آشکاری داشته و چه از لحاظ ساختار و چه از نظر بافت و ضخامت با آنها فرق دارد.

موضوعی که در رابطه با این فرش می خواهیم به آن بپردازیم، راهنما تشخیص فرش نمد بافی ساده اصل است که نکاتی را در خصوص آن ابراز خواهیم داشت:

  1. یکی از شاخصه های بارزی که در فرش نمدی وجود داشته و بیش از هر چیز خودنمایی می کند، بافت آن است که پشمی و مستحکم تر از سایر فرش ها می باشد.
  2. این فرش خاصیت گرما دهی بالایی داشته و به خوبی متوجه این ویژگی در آن خواهید شد.
  3. فرش نمد بافی اصل با رنگ های گیاهی و طبیعی رنگ آمیزی شده و اگر در معرض شستشو قرار گیرد؛ رنگ پس نمی دهد.
  4. نرمی محسوس این فرش از دیگر نشانه های آسانی است که با آن می توانید پی به اصالت و کیفیت فرش نمدی ببرید.
  5. نقوش سنتی و درشت این فرش که آن را از سایر فرش های مدرن متمایز کرده اند، گواه دیگری از اصل بودن آن می باشند.

عرضه محصولات نمد بافی ساده

عرضه محصولات نمد بافی ساده با توجه به اینکه انواع محصولات نمد بافی ساده همراه با کیفیت و جلوه ظاهری بی نظیری بوده و توجه توریست ها و حتی خریداران داخلی را به خود جلب کرده اند، لذا با اقداماتی موثر در راستای عرضه نمد بافی ایرانی مواجه می باشیم که از سوی برترین مراکز عرضه کننده همچون این مرکز صورت گرفته است.

این مجموعه به عرضه محصولات نمد بافی گوناگون از جمله فرش نمد بافی اصیل نموده و می توانید در نهایت از فرش مرغوب که چنین کاربردهایی را به خود اختصاص داده، در سریع ترین زمان بهره مند شوید:

  • قابل استفاده در منازل مسکونی
  • قابل کاربرد در تالار و هتل های مسافرپذیر
  • انواع مهمانسراهای بین راهی
  • رستوران های سنتی و مجلل

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *