زیراندازهای نمدی از ایام قدیم در بین مردم هنر دوست ایران جایگاه ویژه‌ ای داشته است و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است و امروزه با توجه به وجود دستگاه ها و تجهیزات مدرن، این زیراندازها با طرح های بسیار زیباتر از قبل تولید می شوند. از این رو بازار خرید و فروش زیرانداز نمدی ایرانی مدرن نقش بسیار پر رونق شده است و مورد استقبال خریداران قرار گرفته است این زیراندازها جزوه محصولات سنتی و صنایع دستی ایرانی محسوب می‌ شود.

بازار فروش زیرانداز نمدی مدرن ایرانی

راهنمای خرید زیرانداز نمدی مدرن ایرانی

راهنمای خرید زیرانداز نمدی مدرن ایرانی

غالباً زیراندازهای نمدی با کیفیتی بسیار عالی و درجه یک و با انواع و اقسام طرح های سنتی، فانتزی و مدرن به کمک پشم های ۱۰۰% طبیعی و همچنین رنگ های کاملا گیاهی قابل تولید می باشد و معمولاً بیشترین حجم زیراندازهای نمدی تولید شده در شهرهای تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، قم و … تولید می‌ شوند.

کیفیت این زیرانداز ها به قدری بالا است که توجه عموم مردم را به خود جلب کرده است و حتی در سال‌ های اخیر به دلیل بالاتر رفتن کیفیت این زیراندازها، امکان صادرات به سایر کشورهای دیگر را پیدا کرده است و حجم زیادی از این زیر اندازها هر ساله به سایر کشورهای متقاضی صادر می شود و از این طریق درآمدزایی بسیار عالی برای کشورمان ایجاد شده است. قابل ذکر است که مشخصات مذکور، تنها بخشی از مشخصات زیر انداز نمدی محسوب می شود و این امر نشاندهنده دلایل قدمت این نوع فرش ها است.

دلایل پرطرفدار بودن زیراندازهای نمدی مدرن به شرح زیر می باشد:

  • زیراندازهای نمدی معمولاً ضد رطوبت و سرما می باشد و به عنوان یک زیر انداز بسیار مناسب در فصول مختلف و به ویژه زمستان ها قابل استفاده است.
  • زیرانداز های نمدی از پشم گوسفند تولید می شوند و در فرآیند تولید آن از هیچ مواد مصنوعی و الیاف های مصنوعی نامرغوب استفاده نمی شود.
  • اصولاً پزشکان طب سنتی و افرادی که دارای دردهای استخوانی و عضلانی هستند پیشنهاد می کنند که بر روی زیراندازهای نمدی بنشینند.
  • زیراندازهای نمدی جزو فرش های مقاوم است و عمر مفید بسیار بالایی دارد و می توانیم سال های زیادی از این زیرانداز ها به خوبی استفاده کنیم.
  • معمولاً قیمت زیراندازهای نمدی در مقایسه با سایر فرش های دستباف دیگر، مقرون به صرفه تر می باشد.

قیمت کلی زیرانداز نمدی مدرن ایرانی

قیمت کلی زیرانداز نمدی مدرن ایرانی

با توجه به وجود نوسانات قیمت ها در بازار عرضه انواع و اقسام زیراندازهای نمدی و سنتی، امروزه نمی‌ توانیم قیمت کلی برای این کالاها در نظر بگیریم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید و از این قیمت ها مطلع شوید.

تولید کنندگان و عرضه کنندگان زیراندازهای نمدی خوش نقش باید تمهیدات در جهت عرضه مستقیم و بدون واسطه این نوع زیرانداز را در نظر بگیرند تا بتوانند کالاهای خود را در اسرع وقت با بهترین کیفیت به دست خریداران برسانند و از این طریق رضایت مشتریان را جلب کنند و میزان فروش خود را بالا ببرند و در بازار بتوانند با سایر رقبای خود به خوبی به رقابت بپردازند.

فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت زیرانداز نمدی مدرن:

  1. کیفیت زیراندازهای نمدی
  2. طرح ها و نقشه های مدرن و جدید و پرطرفدار
  3. قیمت روز
  4. برند عرضه کننده
  5. نحوه خرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *