مرجع توزیع نمد فرش ماشینی با قیمت مناسب با بهترین کیفیت در ابعاد استاندارد و طرح های متنوع و بسیار زیبا از معتبرترین سایت های فرش نمدی پیش روی شما می باشد. سفارش آنلاین از فروشگاه رامش نمد امکان پذیر می باشد. نمد فرش ماشینی بسیار حس نمد دستباف را به شما میدهد. بوی نمد دستباف را ندارد و دارای طراحی سنتی و فانتزی با رنگ های مختلف تولید شده است. این محصول به صورت جزئی و عمده به مصرف کنندگان عرضه می شود.

 

کاربرد نمد فرش در دکوراسیون داخلی:

کاربرد نمد فرش در دکوراسیون داخلی صاحبان هتل های جهانگردی ، مهمان سراهای سنتی، منازل مسکونی با تزئینات سنتی و خاص مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل تمایز طرح های نمدی و نرمی و لطافت محصولات نمدی دستباف و نمد فرش ماشینی جایگاه ویژه ای در بین علاقمندان به صنایع دستی و هنرهای عامیانه و اصیل ایرانی دارا می باشد.

نمد فرش سنتی ماشینی در طرح های متنوع ، کلاسیک و بسیار شیک در اماکن مختلف قابل استفاده است. به کارگیری از عناصر سنتی در فضای منزل یک حس خودمانی و آرامش عمیقی را در انسان بر می انگیزد. نمد فرش ماشینی را با همان طرح های نمد دستباف می توانید در محل مورد نظر خود قرار دهید. که بسیار ظریف و زیبا و چشم نواز است. این محصول یک فرش بی نظیر و مدرن با انواع طیف رنگ ها و طرح های متنوع ، سلیقه ی مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است.

مزایای و معایب استفاده از نمد فرش ماشینی:

زیرانداز نمدی سنتی ایرانی

نمد فرش های سنتی به دلیل خاصیت درمانی که دارند و حس نوستالژی که به ببینند القا می کنند مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در اینجا به چند مورد از مزایا و معایب استفاده از نمد فرش ماشینی اشاره می کنیم:

  1. نمد فرش ماشینی پرز کمتری به نسبت به بعضی از انواع نمد فرش سنتی دارد.
  2. نمد فرش ماشینی بوی پشم طبیعی را ندارد.
  3. نمد فرش با الیاف مصنوعی به علت کارخانه ای بودن ابعاد دقیق تری نسبت به نمد دستباف دارد.
  4. رنگ های به کار رفته مصنوعی ثابت هستند.
  5. طرح های نمد فرش ماشینی کاملا شکل هم هستند و می توان به راحتی آنها را ست کرد.
  6. از معایب این محصول مانند فرش ماشینی الیاف صنعتی و مصنوعی آن است که در طول مدت استفاده برای فرد ممکن است حساسیت یا مشکلاتی ایجاد میکند.
  7. معمولا نقش و نگار های جدید مدرن و فانتزی که برای اتاق کودک هم مناسب هستند دارا می باشند.

فواید درمانی فرش نمدی دستباف:

همانطور که فرش دستباف فرش دستباف ایرانی جاذبه و زیبایی بیشتری دارد فرش نمدی دستباف در مقایسه با فرش نمدی ماشینی از فواید و اثرات زیبا شناختی بیشتری برخوردار است. خواص درمانی نمد طبیعی به علت طبیعت گرمابخش که دارد روی قطب های مثبت و منفی بدن تاثیر می گذارد و باعث بهبود گردش خون در بدن انسان می شود.

همچنین برای جلوگیری از ابتلا به کمر درد و دردهای رماتیسمی راه رفتن بر روی نمد یا خوابیدن روی آن بسیار مفید است. اما به علت سازگاری نبودن با دکوراسیون منازل امروزی کمتر از نمد فرش سنتی استفاده می شود. فرش های نمدی ماشینی امروزه جایگزین نمد دستباف شده اند. مانند فرش ماشینی که به علت ارزان بودن جای خود را در خانه های ایرانی گرفته اند.

خرید اینترنتی فرش نمدی ماشینی:

خرید اینترنتی فرش نمدی ماشینی مرغوب صادراتی در ابعاد و ضخامت مناسب عرضه شده است و ارسال آن به سراسر ایران و خارج از کشور امکان پذیر است. ثبت سفارشات در همین سایت جهت اطلاع بیشتر از شرایط خرید به صورت عمده و جزئی و قیمت تمام شده محصول فرش نمدی ماشینی به راحتی انجام می شود. در صورت نیاز دیدن محصول در کارخانه یا ارسال نمونه امکان پذیر است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فرش نمدی ماشینی با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *