فرش نمدی یکی از صنایع دستی با قدمت بسیار طولانی در کشور ما می باشد که امروزه با کیفیت صادراتی در محل تهیه این محصول به خریداران آن ارائه می گردد و خریداران می توانند این فرش نمدی صادراتی را با بهترین کیفیت و بدون نیاز به مراجعه به این محل فروش به صورت مستقیم و بدون واسطه سفارش دهنده و آن را برای آدرس مورد نظر خود را درخواست نماینده تا در اسرع وقت برای آنها ارسال گردد.

 

فرش نمدی صادراتی چه ویژگی هایی دارد؟

فرش نمدی صادراتی با داشتن بهترین کیفیت و خصوصیات ممتاز به عنوان یکی از برترین های این محصول در کشور شناخته می‌شود و کسانی که به این فرش نیاز دارند می توانند قبل از هر چیز با ویژگی های آن آشنا شوند؛ برخی از مهمترین ویژگی‌های این فرش صادراتی به طور خلاصه شامل موارد زیر است :

  • در تهیه این فرش از الیاف پشم استفاده شده است که از دسته الیاف طبیعی می باشد و این باعث شده است که از بافت کاملا لطیفی برخوردار باشد.
  • این محصول از نرمی مناسب برخوردار است و به همین دلیل می‌تواند زیر اندازی نرم و مناسب به خصوص برای افرادی باشد که از مشکلات زانو و درد مفاصل رنج می‌برند.
  • بیشترین میزان تراکم الیاف را دارا می باشد و نحوه تهیه آن به گونه ای بوده است که امکان باز شدن الیاف آن از همدیگر وجود ندارد به همین دلیل ماندگاری بسیار بالایی در این محصول مشاهده می‌شود.
  • به علت رنگ پذیری بسیار بالای الیاف پشمی تنوع رنگ در این فرش صادراتی بسیار بالا می باشد و به همین دلیل نقوش ایجاد شده در این فرش ها بسیار متنوع و زیبا است.
  • بالاترین میزان جذب رطوبت در این فرش ها مشاهده می شود و به همین دلیل کمترین میزان عوارض جانبی در نتیجه استفاده از این فرش ها در پا ها و مفاصل دیده می‌شود همچنین باعث ایجاد حساسیت در پوست نمی گردند.

بازار عرضه فرش نمدی صادراتی اعلا

در بازار عرضه فرش صادراتی نمدی انواع مختلف این محصول با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب توسط فروشنده این محصول ارائه شده است و کسانی که به این فرش جهت عرضه در داخل و صادرات به دیگر کشورها نیاز دارند می توانند به طور مستقیم با این فروشنده ارتباط برقرار کنند و استعلام قیمت این فرش را انجام دهند.

خریداران می توانند برای تهیه فرش نمدی با مراجعه به همین سایت اطلاعات مورد نیاز در مورد این فرش و قیمت روز آن را به دست آورند و در نهایت ثبت سفارش را تنها با چند کلیک ساده و در حداقل زمان ممکن انجام دهند همچنین در بازار عرضه انواع بسیار متنوعی از این کالای صادراتی وجود دارد و خریداران می توانند با استفاده از شبکه های اجتماعی انواع مختلف این فرش‌ها را با تصویر آنها مشاهده کرده و در صورت تمایل پس از استعلام قیمت نسبت به سفارش آنها اقدام کنند.

2 دیدگاه

  • سلام و وقت بخیر..
    من دوست دارم همه طرح هارا ببینم و مشخصات از نظر سایز دقیق و قیمتها زیرشون نوشته شده باشه..
    میشه بگید باید چطور وارد کانالتون بشم?

  • سلام و وقت بخیر..
    من دوست دارم همه طرح هارا ببینم و مشخصات از نظر سایز دقیق و قیمتها زیرشون نوشته شده باشه..
    میشه بگید باید چطور وارد کانالتون بشم?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *