فرش نمدی دستبافت فرش های اصیلی هستند که از گذشته های دور تا کنون بافتن آن ها ادامه ادامه داشته است.این فرش های نمدی از پشم گوسفندان تولید می گردد و می توان آن را درب گارگاه های دستباف خرید کرد و قیمت کمی برای آن را پرداخت کرد که نسبت به بازار ارزان تر می باشد. برای تهیه فرش های نمدی دستباف مدل آفتاب می توان از طریق سایت های اینترنتی اقدام کرد و آن ها را به قبمت کارخانه ای خریداری کرد.

قیمت کارخانه ای فرش نمدی دستبافت مدل آفتاب

خواص درمانی استفاده فرش نمدی دستبافت

خواص درمانی استفاده فرش نمدی دستبافت فرش های نمدی سبک هستند و دارای قیمت ارزان و مقرون به صرفه می باشد که تهیه آن ها سخت نیست این فرش های نمدی بسیار پر خاصیت بوده و برای بیماران کلیوی مناسب است زیرا با گرمای خود مانع از رسیدن سرما به کلیه ها می شود ومانند عایق رطوبت عمل می کند و برای بیماران رماتیسمی توصیه می گردد. برای درد مفاصل و کمر درد بسیار مفید است و کسانی که از درد کمر رنج می برند می توانند این فرش ها را مانند تشک خواب استفاده کنند.

این فرش ها پرز های اضافه و کرک ندارند در نتیجه برای کسانی که آلرژی دارند مناسب است و فرد در تماس با این فرش نمدی اذیت نمی گردد.این فرش های نمدی در تابستان خنک هستند و در زمستان گرم می باشد. و ضربان قلب را نیز کاهش می دهند و برای سلامتی بیماران قلبی بسیار مناسب است.

در ساختن این نمد ها هیچ گونه بافت و گره ای به کار نمی رود و آن ها از تنیده شدن پشم بدن گوسفندان با فشار و رطوبت انجام می گیرد و محکم می شوند.تنوع رنگی این فرش ها نیز موجود می باشد و در طرح های گرد و مستطیل وجود دارند.برای تهیه آن ها می توان از فروشگاه های اینترنتی استفاده کرد.

مرکز خرید فرش نمدی دستبافت درجه یک

مرکز خرید فرش نمدی دستبافت درجه یک قیمت فرش نمدی ارزان است و به راحتی می توان آن را تهیه کرد می توان به دو صورت آن ها را خریداری کرد اول خرید سنتی این محصول است که می توان در بازار آن را با قبمت بیشتری خریداری کرد.اما خرید اینترنتی این محصول به صرفه تر می باشد و می توان آن را به قیمت تولیدی خریداری کرد.

مرکز خرید فرش دستباف تولیدی های آن می باشد و می توان کالا را به قیمت پایینی تهیه کرد اما حضور در این تولیدی ها خود هزینه های دیگری نیز به دنبال خواهد داشت و وقت گیر می باشد اما با خرید مستقیم و بدون واسطه این محصول از طریق سایت های اینترنتی می توان این هزینه ها را کم کرد و در زمان خود صرفه جویی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *