زیرانداز های نمدی علاوه بر طرح و نقش زیبایی که دارند از قیمت بسیار مناسب و ویژه ای نیز برخوردار می باشند و این دو عامل در کنار یکدیگر منجر به بالا بردن محبوبیت این زیراندازها در بین مشتریان شده است. فروش ویژه زیرانداز نمدی باکیفیت در بازار با ابعاد متفاوت صورت پذیرفته و مشتریان برای سفارش زیرانداز نمدی می توانند به صورت حضوری و آنلاین اقدام کنند و زیرانداز نمدی ارزان را به هر روشی که برایشان راحت تر است خریداری نمایند.

فروش ویژه زیرانداز نمدی باکیفیت

آشنایی با چگونگی تولید زیرانداز نمد

آشنایی با چگونگی تولید زیرانداز نمد اگر می خواهید با چگونگی تولید زیرانداز نمدی آشنا شوید بهتر است خواندن ادامه این مطلب را از دست ندهید. برای انجام این کار پس از انتخاب طرح دلخواه اقدام به رنگ کردن پشم ها با استفاده از رنگ های ارگانیک و طبیعی می نمایند. کار رنگ آمیزی این پشم ها بر مبنای طرح و رنگی که بر روی نقشه مشخص شده است صورت می‌ پذیرد.

سپس طرح مورد نظر با استفاده از پشم بر روی پارچه مخصوصی پیاده سازی می شود و پس از اینکه طرح به طور کامل بر روی پارچه پیاده‌ سازی شد، به تناسب ابعاد مورد نظر اقدام به گذاشتن پشم روی این پارچه و پیچیدن پارچه می .پس از این مرحله به میزان مشخصی آب جوش بر روی این پارچه میریزند و شروع به فشردن مداوم با استفاده از دست می کنند.

لازم به ذکر است که برای تولید هر زیرانداز حدود ۵ تا ۶ ساعت نمدمالی مداوم زمان لازم است. بنابراین کار تولید این زیراندازها پروسه طولانی و طاقت فرسا می باشد و نیاز به زحمت زیادی دارد. علاوه بر این افراد ماهر و با تجربه تنها توانایی انجام این کار را دارند و چنانچه فردی بی تجربه کار نمد مالی را انجام دهد کیفیت نمد به دست آمده پایین آمد.

نمد مالی تنها در برخی از شهرهای کشور صورت می پذیرد و شاهد رواج این صنعت در شهرهایی نظیر سیستان و بلوچستان هستیم. به دلیل کیفیت و زیبایی بالای نمدهای تولید شده در کشور ایران، در بازارهای بین‌المللی نیز زیر انداز های نمدی محبوب هستند و فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند.

مراکز تولید زیرانداز نمدی باکیفیت

مراکز تولید زیرانداز نمدی باکیفیت مراکز تولید زیرانداز نمدی باکیفیت با تولید زیرانداز در حجم انبوه و ارائه آن به بازار موجب شده تا نیاز مشتریان به این محصول برای تهیه این محصول مرتفع شود. علاوه بر این به دلیل این که زیرانداز نمدی دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ می باشد و بسیار پرمصرف است، سعی شده تا از مواد اولیه ای برای تولید آن استفاده شود که خوب و باکیفیت هستند تا طول عمر این زیرانداز بالا رود و بتوان برای سال های طولانی آن را مورد استفاده قرار داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *