کیف های نمدی در مدل های دخترانه و پسرانه در رنگ هاو طرح های مختلف می باشد این کیف ها به صورت ساده و مدل دار می باشد نمد نوعی پارچه پرز دار است که به آن فرم می دهد کیف نمدی ایرانی در مدل شکل حیوانات برای بچه ها و در سایز های بزرگتر برای بزر گتر ها می باشد .

برای خرید این محصول می توانید آن را از تولیدی ها تهیه کنید و یا از طریق سایت های اینترنتی می توان مدل آن را انتخاب کرد و سفارش داد.

فروش عمده کیف نمدی ایرانی درجه یک

راهنمای خرید کیف نمدی ایرانی درجه یک

راهنمای خرید کیف نمدی ایرانی درجه یک کیف نمدی از جمله هنرهای دستی بسیار زیبا می باشد محصولات و کیف های نمدی از پارچه های نمدی تولید می شود و از نمد طبیعی جهت ساخت این محصولات استفاده می کنند و کیفیت نمد طبیعی بسیار از نمد های مصنوعی بهتر است .

ساخت کیف های نمدی با الگو انجام می شود این کیف دارای گلدوزی و رنگ آمیزی بسیار عالی می باشد و باعث تنوع در طرح و رنگ در کیف های نمدی می شود کیف های نمدی در انواع مختلف می باشد از جمله کیف پول نمدی ،کیف رو دوشی نمدی ،کیف های دخترانه و پسرانه،کیف نمدی مدرسه و مهد کودک کیف های مردانه می باشد.

قیمت این کیف ها بستگی به اندازه و رنگ و طرح آن دارد کیف نمدی درجه یک باید سبک و فابل شستشو پرز دار نباشد شیک و بادوام باشد کیف های نمد طبیعی دارای تنوع رنگ می باشد و گاهی از دو نمد برای زیبایی استفاده می کنند ممکن است از نمد مصنوعی با طبیعی استفاده شود و یا از نمد درجه 1با نمد درجه2 با هم در،درست کردن کیف برای زیبایی استفاده کنند.

پارچه های نمدی از لحاظ کیفیت درجه بندی می شوند و هر چه قطر آن بیشتر و تراکم آن نیز بیشتر باشد درجه1و با کیفیت می باشد.

شرکت توزیع کیف نمدی ایرانی درجه یک

شرکت توزیع کیف نمدی ایرانی درجه یک در شهرهای زیادی از ایران خیلی از خانم ها مشغول کار درست کردن نمد در رنگ ها و شکل های مختلف می باشند آن ها نمد های طبیعی را به تولیدی های کیف و لباس می فروشند برای درست کردن کیف های نمدی از الگو استفاده می شود و چون همیشه دارای تنوع نوع و رنگ می باشد دارای قیمت ثابت نمی باشد.

تولیدی ها این محصول با توجه به فروششان آماده می کنند یعنی ببینند که کدام رنگ و مدل دارای مشتری زیاد است آن را تولید می کنند عرضه کیف نمدی توسط همین تولیدی ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم به صورت عمده صورت می گیرد شما می توانید این محصول را از کیف فروشی های شهرتان تهیه و یا از طریق اینترنت آن را سفارش و خریداری کنید که مناسب تر و بدون واسطه می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *