فرش نمد بیضی انتخاب مناسبی برای تزئین نقاط مختلف خانه به ویژه سالن پذیرایی است. برای این منظور در نظر گرفتن برخی فاکتورهای کیفی و کمی این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است تا رضایت کامل شما را به همراه داشته باشد. با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید فرش های نمدی با طرح های قدیمی ما قصد داریم به بررسی مشخصه های آنها و معرفی برخی عرضه کنندگان معتبر بپردازیم.

عرضه کنندگان فرش نمد قدیمی بیضی

مشخصه بارز فرش نمد بیضی باکیفیت

مشخصه بارز فرش نمد بیضی باکیفیت ساده ترین نوع فرش بافته شده در ایران قدمتی چندین هزار ساله دارد را فرش نمدی می گویند. دلیل این امر استفاده از پشم گوسفند خالص در فرآیند تولید و عدم بکارگیری دستگاه های خاص است. همانطور که می دانید برای تهیه فرش های نمدی کوچک و بزرگ از روش نمد مالی که همان ضربه زدن به پشم با دست و پا است استفاده می کنند.

فشار دست و بکارگیری آب با هدف در هم پیچیدن الیاف پشمی سبب شده است تا این محصول از نظر کیفی ویژگی های بی نظیری داشته باشد. فواید درمانی انواع فرش نمدی یکی از بارزترین مشخصات آنها به شمار می آید. چرا که این نوع فرش بسیار گرم بوده و در فصل زمستان گرما را به خود جذب می کنند.

همین ویژگی سبب شده تا اکثر قبایل کوچ نشین عشایر نیز برای گرم نگهداشتن محیط زندگی خود به ویژه در فصل زمستان از فرش های نمدی استفاده کنند. امروزه یکی از بزرگترین مصارف فرش نمد بیضی و دایره، بکارگیری آنها جهت تزئین دکوراسیون داخلی است.

مدل های بیضی اغلب به عنوان تزئین در جلوی میز تلویزیون، میز ناهار خوری یا ورودی خانه مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی بی نظیر، استفاده از تصاویر سنتی بر روی نمد و یکدست بودن بافت آنها برخی از مشخصه های کیفی مدل های فانتزی و تزئینی به شمار می آیند.

فروش فرش نمد بیضی با قیمت مناسب

فروش فرش نمد بیضی با قیمت مناسب با توجه به روند رو به رشد تقاضا برای خرید فرش نمد بیضی تزئینی شاهد افزایش تولید آن با طرح های مختلف هستیم. این امر سبب رونق عرضه از یک سو و افزایش قیمت ها از سوی دیگر شده است. به دنبال این مسائل، برخی از خریداران برای تهیه مدل های اصل با قیمت واقعی همواره با چالش های مختلفی روبرو هستند.

به همین علت باید اشاره کنیم که عواملی مانند ابعاد فرش، نوع طرح، درجه کیفی پشم بکار رفته در تولید، ضخامت فرش نمدی و حتی رنگ آن از جمله موارد هستند که در تعیین قیمت فروش آنها دخیل خواهند بود.

مراکز عرضه فرش نمد باکیفیت با در نظر گرفتن تمامی این موارد همواره سعی دارند محصولاتی متفاوت از نظر قیمت و کیفیت عرضه کنند. هدف از این امر افزایش جلب رضایت مشتریان و تنوع محصولات با هدف فروش بیشتر است.

اگر به عنوان تولید کننده یا خریدار به دنبال مرکز فروش فرش باکیفیت نمد بیضی هستید، نمایندگان این مرکز آماده همکاری برای تامین بهترین نوع این فرش ها با قیمت مناسب و حاشیه سود بالا در بازار داخلی و بین المللی هستند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *