کشور ما ایران مهد تولید فرش در دنیا بوده و فرش هایی متنوع و زیبا که همگی اصالت و فرهنگ ایرانی را بازگو می کنند، بافته و تولید می شوند. یکی از فرش های سنتی که با تکیه بر الیاف طبیعی بافته شده و کیفیت تمام را در خود جای داده، فرش نمدی است. اکنون برترین واحدهای تولیدکننده این فرش اقدام به تولید فرش نمدی به صورت انبوه نموده و انواع فرش نمدی دستباف درجه یک را به نمایش گذاشته اند که از لحاظ مرغوبیت در رده اول قرار داشته و از این رو به عنوان فرش نمدی درجه یک شناخته شده اند.

تولید کننده فرش نمدی دستباف درجه یک

عوامل موثر بر کیفیت فرش نمدی دستباف

عوامل موثر بر کیفیت فرش نمدی دستباف یکی از فرش های سنتی ایرانی که بافت و ظاهر آن با همه فرش های دیگر فرق داشته و از لحاظ قدمت در رده نخست جای گرفته؛ فرش نمدی است که نمونه های متعددی را شامل گردیده و از آن جمله می توان فرش نمدی دستباف را نام برد.

این فرش توسط هنرمندان فرشباف و با هنر دست آنها بافته شده و کیفیت و زیبایی صددرصد در آن موج می زنند؛ حال موضوعی که در ادامه راجع به فرش نمدی مذکور خواهیم گفت، بررسی عوامل موثر بر کیفیت فرش نمدی دستباف می باشد که در قسمت زیر به این عوامل اشاره شده است:

  • نوع الیاف بکار رفته در فرش نمدی: فرش های نمدی دستباف معمولاً از جنس الیاف طبیعی مانند پشم بوده و گروه دیگری از فرش ها نیز از الیاف پلی استر بافته شده اند که مسلماً کیفیت برتر را فرش های نمدی پشمی خواهند داشت.
  • میزان تراکم فرش: با افزایش تراکم فرش، کیفیت فرش نیز ارتقا یافته و بنابراین فرش های نمدی که متراکم تر به نظر می رسند، از لحاظ مرغوبیت نیز در پله ای بالاتر قرار دارند.
  • ضخامت موجود در آن: بی شک فرش های نمدی ضخیم تر، هم کیفیت بیشتری را به همراه داشته و هم دوام و ماندگاری آنها بالاتر خواهد بود.
  • نوع رنگرزی فرش: فرش های رنگ شده با رنگ های گیاهی، نه تنها از حیث کیفیت، بلکه از لحاظ سلامت نیز برتری دارند.

فروش مستقیم فرش نمدی دستباف درجه یک

فروش مستقیم فرش نمدی دستباف درجه یک فرش نمدی دستباف که علاوه بر برخورداری از مولفه های بسیار مهمی مثل کیفیت، از نظر ظاهری نیز مورد تایید بوده و با طرح و رنگ های خاص و متنوع عجین شده، بهترین گزینه انتخابی به شمار آمده و با وجود آن خانه هایی پوشیده از فرش های برازنده و بادوام را شاهد خواهیم بود.

اکنون فروش مستقیم فرش نمدی دستباف درجه یک که توسط هنرمندان ماهر ایرانی بافته شده و از تمامی جوانب، فرشی ایده آل به نظر می رسد، صورت گرفته و بنابراین بهترین فرصت برای تهیه این فرش درجه یک و تمام عیار را داشته و در آخر موفق به تهیه فرش نمدی دستباف قیمت مناسب و اصل نیز خواهید شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *