کارخانه تولید نمد فرش دایره عشایری این فرش را در سطح کلان تولید می کند نمد فرش عشایری دارای طرح ساده می باشد برای طراحی و ساخت این فرش انواع پشم حیوانی استفاده می شود بافت نمد فرش عشایری به صورت سنتی می باشد برای این که بیماری ها پوستی خود را درمان کنیم از نمد فرش به عنوان زیر انداز در داخل کشور استفاده می شود پشمی که برای طراحی نمد فرش عشایری به کار می ورد پشم بهاره گوسفند می باشد کیفیت این پشم در حد درجه یک می باشد.

کارخانه تولید نمد فرش دایره عشایری

آشنایی با مهمترین نقش نمد فرش عشایری

آشنایی با مهمترین نقش نمد فرش عشایری مهم ترین نقش نمد عشایری که در داخل کشور مورد توجه علاقمندان خود قرار دارد به این صورت است که یک مورد نقش افشار نام دارد این طرح به صورت پود درست می شود زمینه این نمد به صورت ساده به صورت سنتی و دست بافت دوخته می شود.

در زمان ها قدیم برای درست کردن این نمد فرش از پشم گوسفند استفاده می شده ولی امروزه برای تولید این نمد فرش از پنبه طبیعی استفاده می شود رنگ های که در این فرش ها به کار می روند از نوع گیاهی بوده که طبیعی می باشد زیبایی این رنگ ها توجه مشتریان را به خود جلب کرده است.

نقش دیگر طرح بختیاری نام دارد که این فرش را عشایر بختیاری درست می کنند حاشیه این فرش ها نقش ساده دارد این فرش ها بیشتر توسط زنان و دختران بافته می شود از این فرش به عنوان زیر انداز، قالی، گلیم، زیلو استفاده می شود بافت این نمد فرش به صورت چهار خانه بوده است.

برای ساخت این فرش ها طرح های مستطیلی هم استفاده می کنند تا زیبایی نمد فرش را دو چندان کنند طرح دیگر این فرش به کار گیری نقش ها حیوانی می باشد که زیبایی محصول را دو چندان کرده است.

فروشنده نمد فرش عشایری خاکستری

فروشنده نمد فرش عشایری خاکستری فروشنده نمد فرش عشایری خاکستری شرکت ها متعددی هستند که نمد فرش را به علاقمندان خود عرضه می دهند مصرف کننده نمد فرش عشایری را با روش ها متعددی می تواند تهیه کند یکی از راه های به دست آوردن نمد فرش عشایری خاکستری خرید مستقیم می باشد که در این روش محصول به قیمت کارخانه به دست مشتری می رسد.

روش دیگر برای به دست آوردن فرش عشایری خرید مستقیم می باشد که در این صورت فرش با هزینه ارزان تهیه می شود نمد فرش عشایری را به روش بدون واسطه نیز می توان به دست آورد تولید نمد فرش عشایری در داخل کشور در سطح کلان انجام می گیرد فروش نمد فرش خاکستری هم به صورت عمده و خرده انجام می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *