پادری نمدی یکی از گزینه های مناسب جهت ایجاد فضای سنتی و کلاسیک در خانه و دیگر مکان ها می باشد. از پادری ها به طور کلی در ورودی و راهرو و یا حتی میان اتاق و سالن با توجه به سلیقه اشخاص قرار میگیرند. پادری روفرشی ۱۲ متری طرح فرش ساده و طرح دار هر کدام طرفداران خود را دارند که افراد آن ها را با توجه به محیط مورد نظر خود می توانند انتخاب کنند. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم و محل فروش آن را معرفی کنیم.

پخش انواع پادری نمدی ساده

دکوری سنتی با پادری نمدی

دکوری سنتی با پادری نمدی پادری های نمدی به علت تک و خاص بودن جلوه ای زیبا و منحصر به فرد به محیط می بخشد که هماهنگ با سلیقه اصیل ایرانی است. پادری نمدی در میان انواع پادری های تولید شده ماشینی و دستی، دو مزیت‌ قابل توجه و اساسی دارد؛ این پادری ها در عین کیفیت بالا و مرغوب از قیمت پایین و مناسبی برخوردارند. به طور کلی در فرآیند تولید و ساخت پادری نمدی حتی پر جزئیات ترین و سخت ترین مدل ها تنها یک روز زمان میبرد و مواد اولیه به کار رفته که از پشم حیوانات اهلی بدست می آید نیز فراوان و قابل دسترس است، به همین علت این پادری قیمت و کیفیت مناسبی دارد.

پادری نمدی دستبافت و پادری نمدی ماشینی هر دو با توجه به طرح های منقوش هندسی و خطی که دارند جهت استفاده در دکور های سنتی بسیار مناسب و حائز اهمیت هستند. از آن ها میتوان در فضای بیرون برای مثال خیاط یا باغ نیز استفاده کرد، به این منظور میتوانید آن را روی یک تخت چوبی مانند تخت رستوران های سنتی استفاده کنید و فضایی گرم و صمیمی که مناسب یک دورهمی دوستانه یا خانوادگی باشد را ایجاد کنید. همچنین از پادری و قالیچه های کوچک روفرشی نیکزاد یزد میتوان به عنوان جا نماز یا زیر انداز استفاده کرد که همچنین میتواند هدیه مناسب و باارزشی برای عزیزانتان محسوب شود.

نمد ها از جنس پشم و الیاف حیواناتی همچون گوسفند،بز،میش و… هستند که در فرآیند تولید کیفیت و نتیجه نهایی آن به سه عامل رطوبت، فشار و حرارت وابسته است.

الیاف نمد گرما و حرارت را به خود جذب می کند، شما هنگامی که بر روی آن راه بروید به گردش خون و تزریق گرما در پای شما کمک می کند و حس خوبی به فرد می دهد زیرا گرما باعث از بین رفتن گرفتگی در عضلات می شود. با توجه به همین موضوع شما در فصول سرد سال میتوانید از این الیاف معجزه آسا در دکور خود استفاده کنید تا علاوه بر ظاهر الگانت و خاصی که به فضا میدهد از خواص درمانی آن نیز بهره مند شوید.

نرمی و راحتی این الیاف در کنار طرح ها و رنگ های متنوع باعث احساس آرامش بیشتر و تقویت روحیه شما می شود، در بیشتر محصولات نمدی از رنگ های گرم و پر رنگ استفاده می شود که می توانید با توجه به ترکیب رنگ دیگر لوازم دکور خود، از میان آن ها انتخاب کنید و یک هارمونی سنتی و اصیل ایرانی بسازید.

یک پادری خوب چه ویژگی دارد؟

یک پادری خوب چه ویژگی دارد؟ پادری های نمدی به صرف نظر از قیمت مناسب شان به علت ویژگی های بسیار خوبی که دارند، محبوب و دوست داشتنی هستند.

با توجه به نیاز اصلی افراد از پادری و تاثیر استفاده از نمونه های نمدی آن در محیط، ویژگی های اساسی و مهم این جنس پادری را بررسی میکنیم:

  • یک پادری خوب، باید از ابعاد و اندازه استاندارد برخوردار باشد تا بتوان از آن در هر مکانی استفاده نمود، این ویژگی در پادری نمدی به راحتی قابل کنترل است زیرا به صورت سفارشی و اندازه دلخواه شما قابل ساخت است و نمونه های ماشینی آن نیز در اندازه صحیح و بر اساس استاندارد های پادری ساخته می شود.
  • پادری ها در ورودی قرار میگیرند که گرد و غباری که در جلوی در تجمع میکند را تا حدی کاهش دهند و آن را جذب کنند. بافت پادری های نمدی دقیقا به گونه ای است که گرد و خاک را به خود جذب می کند و از ورود آن به داخل اتاق یا سالن جلوگیری می‌ کند.
  • با توجه به الیاف به کار برده در نمد، پادری های نمدی قابلیت جذب رطوبت را نیز دارند. این ویژگی زمانی به کار می آید که از آن در ورودی حمام و دستشویی استفاده کنید و با توجه به مزیت و قدرت جذب آب در آن دیگر نیازی نیست نگران خیس شدن زمین و مسیر حمام تا اتاق ها باشید.
  • باکتری و قارچ توانایی رشد در نمد را ندارد، از این رو هیچ گاه بوی بد را به خود جذب نمیکند و شما دیگر نیاز نیست نگران بوی بد و نا مطبوع پادری قرار گرفته در ورودی خانه خود باشید.
  • در صورت خرید نمونه های ماشینی پادری نمدی، خیالتان راحت باشد که این محصول به نرمی و لطافت فرش های مدرن است و نمونه های دستبافت آن مقدار کمی زبری و پرز در اوایل استفاده دارند که به مرور زمان این خاصیت تغییر میکند و جای خود را به نرمی و متراکم شدن پرز ها میدهد و جای نگرانی درباره آن نیست.

خرید مرغوب ترین انواع پادری نمدی ساده

خرید مرغوب ترین انواع پادری نمدی ساده جهت خرید و انتخاب پادری نمدی گزینه های زیادی برای انتخاب موجود است که بهترین نمونه های تولید شده در استان های مازندران، سمنان، خراسان شمالی و جنوبی، تبریز و همدان یافت می شود.

پادری نمدی بدون طرح و طرح دار هر کدام به اندازه خود زیبا و جذاب هستند که در صورت تهیه نمونه با کیفیت و راحت آن میتوانید از آن تا سال های زیادی استفاده کنید.

در صورت مرغوب بودن نمد، هنگام شستشو دچار هیچ گونه رنگ پریدگی و تغییر حالت و ظاهر نمی‌ شود. بهتر است که برای شستن این پادری ها از مراکز شستشوی معتبر کمک بگیرید تا پادری نمدی تان دچار آسیب و مشکل نشود.

عرضه کنندگان مستقیم پادری نمدی ساده

عرضه کنندگان مستقیم پادری نمدی ساده امروزه تولید کنندگان زیادی در زمینه عرضه محصولات نمدی دستبافت و ماشینی به وجود آمده اند که با توجه به ایرانی و اصیل بودن محصولات نمدی، شما بهترین نمونه های آن را در فروشگاه های داخلی کشور میتوانید تهیه کنید.

جهت خرید و انتخاب پادری نمدی مرغوب با کمک مشاورین فروش سیات ما در ارتباط باشید تا بر اساس دکوراسیون داخلی خود مدل های مناسب و مطابق با فضای شما را معرفی کنیم و علاوه بر آن، بر طبق بودجه خود پادری نمدی مناسب را انتخاب و تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره و ثبت سفارش میتوانید با شماره های تماس و یا ایمیل ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *