فرش نمدی یکی از زیباترین صنایع دستی می باشد که با دستان توانگر نمدبافان کشورمان تولید می شود، این محصول در انواع متنوع و ابعاد گوناگونی تهیه می شود و کارایی بسیاری دارد، برای استعلام قیمت فروش فرش نمدی مدل آتش می توانید از طریق این مرکز معتبر اقدام کنید، عرضه این محصول به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می شود و امکان سفارش غیر حضوری و آنلاین نیز وجود دارد.

قیمت فروش فرش نمدی مدل آتش

مشخصات فرش نمدی مدل آتش

مشخصات فرش نمدی مدل آتش فرش های نمدی به دلیل ویژگی هایی که دارند در زمره پرطرفدارترین انواع فرش قرار دارند و علاقمندان زیادی خواهان استفاده از آن می باشند، به همین علت این محصول در طرح های بسیار جذاب و اندازه های مختلف بافته شده و به بازار ارائه می شود، فرش نمدی مدل آتش نیز یکی از شکیل ترین مدل های این محصول است که از جذابیت ویژه ای برخوردار می باشد، این محصول از پشم بهاره گوسفند تولید شده و معمولا به شکل بیضی یا مستطیل بافته می شود.

بر روی این فرش طرح های منحنی زرد رنگی که شبیه آتش بوده، نقش بسته است، زمینه فرش هم غالبا به رنگ طوسی می باشد که نقوش را واضح تر و زیباتر جلوه گر کند اما بسته به نظر مشتری امکان تغییر هم در رنگ و هم در ابعاد وجود دارد.

از دیگر مشخصات این فرش می توان به قابلیت شستشو، مقاومت بالا، ضخیم بودن و ضد عرق بودن آن اشاره کرد، همچنین این محصول بدون بو بوده و خاصیت آنتی باکتریال دارد، می توان این فرش را در اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، ورودی منزل و… بکار برد، از آنجا که این محصول یک زیرانداز سنتی زیبا است و جزو صنایع دستی به شمار می رود، بسیاری از افراد آن را به عنوان تزیین به دیوار نصب می کنند و جذابیت خاصی برای محیط مورد نظر ایجاد می کنند.

صادرات فرش نمدی مدل آتش در تناژ بالا

صادرات فرش نمدی مدل آتش در تناژ بالا صادرات فرش نمدی مدل آتش در تناژ بالایی انجام می شود، زیبایی و کیفیت زیاد این محصول سبب شده تا علاقمندان فراوانی در کشورهای عربی و اروپایی داشته باشد، طرح های جذاب و مواد اولیه مرغوب که در تولید آن استفاده شده باعث ترغیب تجار و بازرگانان این حوزه و صادرات انبوه آن شده است.

خریداران برای سفارش عمده این محصول می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی این مجموعه به طور مستقیم با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنند، برای سفارشات کلی تخفیفات ویژه ای نیز در نظر گرفته می شود.

خرید آنلاین این امکان را به صادر کنندگان می دهد که در هر کجایی که هستند به سهولت محصول مورد نظر خود را خریداری نموده و در اسرع وقت تحویل بگیرند، مشاوران این مجموعه آمادگی پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص سفارش و صادرات این محصول را دارند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *