یک فرش خانگی بی نظیر که کیفیت، زیبایی و حتی خواص درمانی عالی را در خود گنجانده، فرش نمدی است که کمتر فرشی مانند آن بوده و علاوه بر مزین کردن خانه، برای مصرف کنندگان نیز پر از فایده خواهد بود، چرا که می توان روی این فرش دراز کشید و از دردهایی مانند کمر درد و پادرد رهایی یافت. پس اگر تصمیم به تهیه فرش عمده گرفته اید، بهترین گزینه فرش نمدی پشمی خواهد بود که با خرید آن از بهترین کیفیت و همینطور بروزترین قیمت فرش نمدی برخوردار خواهید گشت.

قیمت روز فرش نمدی پشمی با بهترین کیفیت

مزایا بی نظیر خوابیدن روی فرش نمدی پشمی

مزایا بی نظیر خوابیدن روی فرش نمدی پشمی یکی از فرش های خانگی که قدمت دیرینه ای را به خود اختصاص داده و از دیرباز مورد توجه و استفاده می باشد، فرش نمدی است که بافت اصلی آن پشمی بوده و از الیاف تماماً طبیعی تشکیل یافته است.

پس این فرش اصیل و قدیمی ایرانی که اکنون مدل های جدیدتری از آن رونمایی شده اند، نه تنها زیبایی را به خانه های ایرانی هدیه خواهد بخشید، بلکه برای افراد در منزل هم خواص درمانی فوق العاده ای را به همراه داشته و فواید این فرش از منظر علمی به اثبات رسیده اند.

حال می خواهیم تا شما را با یکی از مزایای بی نظیر این فرش که در اثر خوابیدن روی فرش نمدی پشمی بدست می آیند آشنا نماییم که در این خصوص باید گفت فرش نمدی با بافت پشمی خود باعث انتقال گرمای بیشتر به پوست بدن شده و لذا در تسهیل گردش خون، نقش موثری خواهد داشت.

همچنین با خوابیدن روی این فرش، اگر گرفتگی ای در عضلات رخ داده باشد، سریعاً باز شده و لذا حال بهتری با آن حاصل خواهد گشت؛ البته باید این را هم اضافه کنیم که فرش نمدی پشمی در تسکین درد کمر و اجزای مرتبط با آن از جمله پا هم موثر واقع می گردد.

شرکت تولید فرش نمدی پشمی درجه یک

شرکت تولید فرش نمدی پشمی درجه یک در حال حاضر شمار زیادی از تولیدکنندگان فعال در کشور تحت عنوان بزرگترین شرکت تولید فرش پشمی در جای جای آن حضور و استقرار یافته اند که اقداماتی موثر در حوزه تولید انبوه فرش نمدی پشمی را به ثمر رسانده و انواع فرش نمدی درجه یک همراه با این مشخصات کلی را تولید و عرضه نموده اند:

فرش نمدی پشمی ماشینی و دستباف:

فرش های نمدی ماشینی مراحل تولید را در کارخانجات طی کرده و مزیت آنها نسبت به فرش نمدی دستباف این است که قیمت ارزان تری دارند، همچنین فرش نمدی دستباف نیز کیفیت بیشتری را به همراه داشته و با توجه به اینکه کار دست می باشد، بها و ارزش بیشتری را به خود اختصاص داده است.

فرش نمدی مدرن و سنتی:

فرش های نمدی مدرن با الگو برداری از طرح های موجود در فرش های دیگر بافته شده و حاوی نقوش مدرن و متناسب با منازل امروزی اند، فرش های نمدی سنتی هم تصویرگر طرح های سنتی و اصیل ایرانی اند که زیبایی و کیفیت با آنها عجین گشته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *