نمدبافی یک هنر ماندگار از گذشته بوده که به مرور زمان شکل جدید به خود گرفته است و در مدل های به روزی بافته می شود. زیرانداز نمدی عمده یکی از محصولات زیبا در این راستا بوده که انواع مختلفی از آن را می توان در فروشگاه مجازی تماشا کرد. محصولات متنوعی اعم از زیرانداز نمدی کودک، زیرانداز نمدی اتاق خواب، آشپزخانه و اتاق عروس که از تنوع خیلی بالایی برخوردار هستند و به زیبایی بافته شده اند.

فروشگاه مرکزی زیرانداز نمدی کودک عمده

بررسی مشخصات زیرانداز نمدی کودک

بررسی مشخصات زیرانداز نمدی کودک همانطور گه گفتیم یکی از نمونه نمد های بافته شده با پشم زیرانداز نمدی کودک می باشد که دارای مشخصات مختلفی می باشد که به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

  • این محصول چون از جنس پشم است برای کودکان هیچ حساسیت و آلرژی ایجاد نمی کند و با خیالی آسوده کودم را در هنگام خواب می توان بر روی آن قرار داد.
  • متناسب با ذوق و سلیقه کودکان بافته می شود که کودک با دیدن آن بر سر ذوق می آید و در رنگ بندی مختلف متناسب با دختر یا پسر بودن کودک متفاوت بافته می شود.
  • در سایزهای متنوعی بافته می شود این سایزبندی متفاوت بوده و متناسب با ابعاد اتاق کودک می توان هر کدام از آنها را خریداری کرد.
  • به دلیل طبع گرمی که پشم نمد بافی دارد بدن کودک نیز همواره گرم می ماند و از ابتلا به انواع بیماری که منشا سردی دارد جلوگیری می شود.
  • مقاومت زیادی در برابر پا خوردگی دارد و خراب یا پاره نمی شود از آنجا که رفت و آمد کودک زیاد است این مدل زیرانداز بهترین و مقاوم ترین برای اتاق کودک است.
  • قابلیت شست و شو را دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است. از آنجا که کودک مدام در حال بازی است و با زیرانداز در تماس است باید زود به زود شسته شود.

توزیع کننده بهترین زیرانداز نمدی کودک عمده

توزیع کننده بهترین زیرانداز نمدی کودک عمده فروش زیرانداز نمدی در طرح های مختلف در کشور از گذشته تا به امروز رایج بوده که زمینه ای مناسب برای ایجاد رونق در این کسب و کار می باشد. افرادی که در این زمینه اقدام به فعالیت می کنند سلیقه و پشت کاری عالی دارند و بعد از تولید اقدام به توزیع این محصول در بین مشتریان می کنند.

در میان مشتریان این محصول افرادی خارجی نیز به چشم می خورند که برترین کالای ایرانی را به عنوان نماد محصولی ایرانی به سوغات می برند. توزیع سراسری این کالا در بین استان های مختلفی انجام می شود و برای دیدن محصولات نمدی می توان از طریق فضای مجازی اقدام کرد و آنها را با تنوع بالایی سفارش داد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *