در فروشگاه فرش نمدی ضخیم فروش فرش نمدی شهرکرد در طرح ها و اندازه های متعددی انجام می شود ‌که تمامی آن ها نظر هر بیننده را به خود جلب می کنند، در این مرکز فروش بهترین نوع فرش‌ های نمدی به صورت مستقیم از تولید کنندگان برتر این کالا در کشور خریداری شده و با حذف واسطه ها و دلالان با درصد سود اندکی به مشتریان عرضه می گردد. بنابراین اگر شما جزء طرفداران این کالا هستید می توانید با مراجعه به این فروشگاه کالای مورد نظر خود را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

فروشگاه فرش نمدی ضخیم شهرکرد

اصول نگهداری فرش نمدی شهرکرد

اصول نگهداری فرش نمدی شهرکرد فرش نمدی یکی از فرش هایی می باشد که در مکان‌ هایی مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر رفت و آمد باشد به این خاطر که هر چه فشار بر روی این کالا بیشتر گردد این محصولات محکم تر می شوند و بافت آن ها منسجم تر می گردد به اصطلاح باید پاخور آن بیشتر باشد نه این که اجسام سنگین را بر روی این کالا قرار داد.

باید بدانید که این نوع محصولات را می توانید فقط با آب گرم بشویید برای شستشوی این کالا کافی است آن را با آب خیس نموده و وقتی که کاملاً آب را به خود جذب کرد فقط روی آن با دست بکشید و از هیچ گونه فرچه و یا برس استفاده نکنید، همچنین باید بدانید که برای شستن این کالا می توانید از تمامی مواد شوینده کمک بگیرید.

لازم است بدانید که پس از خریداری کردن این کالا نباید آنها را در معرض نور مستقیم خورشید قرار دهید به این خاطر که بافت این کالا خیلی زود فرسوده می‌ شود، اگر تمامی موارد ذکر شده را رعایت نمایید شما می توانید تا ۷۰ سال از کارآیی این کالاها نیز بهره مند گردید.

تولیدی بزرگ فرش نمدی سنتی شهرکرد

تولیدی بزرگ فرش نمدی سنتی شهرکرد تولید فرش شهرکرد با تولید بیشترین فرش‌های نمدی سنتی در کشور توانسته است به عنوان برترین تولیدکننده این کالا در کشور شناخته شود که با استفاده از مرغوبترین مواد اولیه و همچنین دستگاه‌های مجهز و مدرن توانسته است حجم بالایی از فرش نمدی را در کمترین زمان ممکن تولید نموده و برای فروش روانه بازار نماید.

مقدار تولید بالای این کالا در کشور سبب شده است که سالانه تعداد زیادی از این محصولات به بازارهای بین‌المللی نیز صادر گردیده و سبب سود آوری بالایی برای کشورمان گردد، امروزه تاجران بسیاری در صنعت تجارت فرش به کشورهای اطراف مشغول هستند که با عرضه فرش‌های نمدی سنتی به بازارهای جهانی علاوه بر این که توانسته اند سبب رونق در چرخه اقتصادی کشور گردند همچنین موجب ترویج فرهنگ اصیل ایرانی با عرضه فرش های نمدی به بازار های جهانی شده اند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *