شاید بارها نام فرش نمدی را شنیده باشید، این نوع فرش ها لغلب به صورت دستی طراحی شده اند که ضخامت مختلفی دارند، فرش نمدی در مدل های ساده و طرح دار ساخته شده است که به انتخاب خود می توانید یک یا چند نمونه از برترین ها را خریداری و استفاده کنید. عمده فروشی فرش نمدی فانتزی صادراتی با هدف جلب رضایت مشتری اقدام به عرضه فرش هایی کرده است که تماما توسط هنرمندانی از خطه های مختلف این مرز و بوم تولید شده اند.

عمده فروشی فرش نمدی فانتزی صادراتی

آشنایی با ابعاد استاندارد فرش نمدی فانتزی

آشنایی با ابعاد استاندارد فرش نمدی فانتزی فرش نمدی استاندارد باید ابعاد مناسبی داشته باشد، این نوع فرش ها در بخش پذیرایی، راهرو و… قابل استفاده هستند. در میان مدل‌های مختلفی از فرش نمدی که هر کدام از آن ها طرح و اندازه خاص خود را دارد، نمونه هایی که دارای طرح فانتزی هستند از طرفداران بسیار بیشتری برخوردار بوده و آن هم بخاطر زیبایی منحصر و خاصی است که دارند.

شما قادر به خرید فرش های نمدی هستید که هر یک اندازه مخصوص به خود را دارد، ابعاد فرش ها اغلب به صورت استاندارد یعنی نمونه های 3 متری، 6 متری و 12 متری طراحی شده اند که مطابق با نیاز خود قادر به خرید آن هستید، فرش های 12 متری نمدی برای اتاق هایی با فضای بزرگ و نمونه های کوچک تر برای اتاق های کوچک همچون اتاق خواب و یا آشپزخانه انتخاب مناسبی خواهند بود.

برخی از تولیدی های فرش نمدی اقدام به سفارش گیری مشتریان کرده و فرش هایی را تولید می کنند که سایز سفارشی داشته باشد، این نوع فرش ها نه تنها در مدل هایی با شکل مربعی، بلکه در نمونه های با سایز مستطیلی، دایره ای و مواردی از این قبیل هستند که به راحتی در بخش اتاق قابل استفاده هستند.

توزیع مستقیم فرش نمدی فانتزی صادراتی

توزیع مستقیم فرش نمدی فانتزی صادراتی توزیع فرش نمدی صادراتی در رنگ بندی مختلفی انجام می گیرد، برخی از این فرش های نمدی تنها در یک رنگ هستند که شامل رنگ های تکی شاد روشن و یا تیره می باشد، برخی از آن ها نیز دارای طرح های مختلف و زیبایی با ترکیب رنگ های مختلف هستند که ممکن است با قیمت بیشتری در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

افرادی که به فرش های نمدی ارزشمند خود اهمیت می دهند از روفرشی های مناسب برای آن ها استفاده می کنند، علاوه بر استفاده از روفرشی مناسب بر روی فرش های نمدی که برای جلوگیری از ورود مایعات و تابش نور خورشید استفاده می شود، می توان از موکت های مخصوصی برای بخش زیرین آن ها استفاده کرد تا طول عمر فرش افزایش پیدا کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *