شرکت با توسعه ما مسئول عرضه بر ترین زیرانداز نمدی دستباف در سراسر کشور و اکثر شهر های بزرگ است. زیر انداز های نمدی دست باف توسط با تجربه و حرفه ای ترین نیروی انسانی و ابزار های مخصوص و پیشرفته بافته و به دست ما میرسد. عرضه رابطه ی مستقیمی با تقاضای مشتری و فروشگاه ها و مغازه ها دارد .عرضه ما در چند روش متفاوت است که با این روش ها نیز آشنا می شوید که کمک می‌کند قدرت برنامه ریزی داشته باشید.

عرضه برترین زیرانداز نمدی دستباف

با انواع زیر انداز نمدی آشنا شوید

با انواع زیر انداز نمدی آشنا شوید زیر انداز های نمدی دارای طرح ها و نقش های بسیار پر تنوع و زیبایی هستند، و دارای قیمت ویژه و منحصر به فردی هستند و در ابعاد و سایزهای مختلف و پر تنوع این زیراندازهای نمد دستباف در بازار موجود است و عرضه می شود.

در مرحله اول تولید زیرانداز نمدی ساده ابتدا پشم های موجود را با رنگ های متفاوت که دو نوع دارند رنگ‌های ارگانیک و طبیعی آن ها را رنگ می کنند.و رنگ آمیزی این پشم ها بستگی و متناسب با طرح و نقشی که قرار است روی زیرانداز نمدی به اجرا درآید هماهنگ است.

در مرحله بعد طرح مورد نظر با پشم بر روی یک پارچه مخصوص پیاده سازی می شود ، و با توجه به ابعاد این پشم ها را روی پارچه جای گذاری می‌کنند شروع به پیچیدن پارچه می کنند . و بعد از این مرحله به میزان مشخص شده‌ای آب جوش روی این پارچه می ریزند و شروع به فشار دادن پشت سر هم با دست می کنند. برای تولید یک زیرانداز نمدی اندازه ۵تا ۶ ساعت وقت لازم است.

ساخت و تولید این زیراندازها با زحمت بسیار زیاد و سختی طاقت فرسایی همراه است و فقط افرادی توانا و ماهر می توانند این کار را انجام دهند. اگر فردی بی تجربه این کار را انجام دهد کیفیت نمد پایین می آید.

بهترین مدل زیر انداز نمدی برای کودکان

بهترین مدل زیر انداز نمدی برای کودکان در مواجه با شرکت با تجربه و ما که بیش از نیم قرن سابقه دارد شما میتوانید با انواع زیر انداز های نمدی آشنا شوید .زیرانداز های نمدی ما در اشکال مختلف مربع دایره مستطیل لوزی و اکثراً با ضخامت ۲ سانتی متر تولید می شوند .

زیرانداز نمدی از الیاف برج های بلند گوسفند تولید می شود ، عمر و دوام بسیار زیادی در برابر رطوبت دارد و در اکثر خانه‌های روستایی یافت می شود .از ویژگی های قابل ذکر آن می توان گفت فیلم قابل انعطاف پذیری و بلوک قابل تحمل باشد رطوبت را از خودش عبور نمی دهد ، در مقابل آتش سریع شعله ور نمی شود ، قیمت مناسب در طراحی بسیار عالی و همه پسند است ، عمر و دوام بسیار زیادی دارد به راحتی کثیف نمی شود ، در محیط های مختلف قابل استفاده است .

ماعکس انواع زیرانداز نمدی تیره شرکت خود را با طرح ها و رنگ ها پر تنوع در سایت و پیج اینستاگرام و کانال های واتساپ و تلگرام خود قرار دادیم و همچنین قیمت هر کدام که متناسب به اندازه و ابعاد زیر انداز است ، در نظر گرفته شده است با توجه به اندازه زیر انداز مورد نیاز و انتخاب طرح و نقش مورد نظر ثبت سفارش کنید و شرکت ما در کوتاه ترین زمان ممکن و پایین ترین قیمت پست محصول را به دست شما می رساند . شرکت ما تعویض نیز دارد تا به مشتریان فرصت خریدی بی استرس بدهد ، شما می توانید پس از خرید زیر انداز اگر به هردلیلی مناسب و تطابقی باسلیقه شما نداشت یا به اون محل مورد نظر نیومد تا ۲۴ ساعت زیر انداز را به ما برگردانید و خرید دیگری انجام دهید .

فروشندگان زیرانداز نمدی دستباف

فروشندگان زیرانداز نمدی دستباف

فروش زیرانداز های نمدی برای کودکان در سال‌های اخیر با استقبال و علاقه بسیار زیاد روبرو شده است، این زیراندازهای نمدی دستباف برای کودکان با پشم خالص و به روش سنتی بافته می شود.

فرش نمدی مناسب برای اتاق کودکان فرشی است که دارای پرز نباشد زیرا برای ریه های کودکان که بسیار ضعیف است مناسب نیست، های نمدی برای اتاق اجرای طرح ها و نقش های بسیار زیبا و رنگارنگ است. این زیراندازهای نمدی به دلیل این که از پشم گوسفند تولید می‌شود برای کودکان ضرر که ندارد هیچ بسیار آرام بخش و نرم است و فواید زیادی نیز دارد.

نوع فانتزی ساده و طرح دار مناسب اتاق کودکان استرنگ در فرش‌های نمدی بسیار برای کودکان مهم است زیرا کودکان پر انرژی و جیغ می شوند مانند: قرمز ، صورتی ، نارنجی ، آبی ، زرد ، سفید ، طلایی سبز . . ‌.

فرش های نمدی شرکت ما دارای ضخامت تنوع در طرح و رنگ و با کیفیت است . در سراسر شهر های کشور فروشندگان فرش نمدی دستباف بسیاری زیادی وجود دارد که به گونه ای جزو رغیب های ما به حساب می آیند.

شرکت ما در سراسر شهر های بزرگ کشور شعبه های فروش زیر انداز های نمدی دستباف دارد که شما میتوانید در هر شهری که هستید با مراجعه به فروشگاه موجود در شهرتان از آن خریداری کنید . شرکت ما در فروش زیر انداز های نمدی دستباف بی نظیر است و رقیب ندارد.

زیرا دارای سابقه ای طولانی و اعتبار فراوان در مقابل مشتریان علاقه مند خارجی و همچنین داخلی است به چند روش خرید و فروش دارد.

مرکز صادرات انواع زیرانداز نمدی دستباف

مرکز صادرات انواع زیرانداز نمدی دستباف شرکت ما مرکز صادرات انواع زیرانداز های دستباف به سراسر کشور و کشورهای خارجی در سراسر جهان است. ‌ارسال سفارشات زیادی را از کشور های خارجی دریافت می کند کیفیت بالای محصولات ما قطعا دلیل افزایش سفارشات است.

زیرانداز نمدی کودک کشور عزیزمان را از راه های زمینی هوایی دریایی به اکثر نقاط جهان ارسال می کنیم . ما فرش‌های نمدی دستباف را به کشورهایی مانند چین روم فرانسه تایلند دبی ترکیه ارمنستان عراق عربستان صادر می‌کنیم.

شرکت ما به دلیل سابقه طولانی و کسب جوایز پرافتخار جهانی در بین شرکت‌های رقیب بسیار پر ادعا و معتبر تر و پر طرفدار تر از بقیه است و توانسته در تمام زمینه‌ها پیشرفت و خود را ثابت کند.

این مدت است با فقط در بعضی از شهرهای کشور وجود دارد که این روزها با پیشرفت بسیار زیادی روبرو شده است و در شهر های سیستان و بلوچستان صنعت زیرانداز نمدی افزایش یافته است. به دلیل تنوع و کیفیت بالا ماه بودن عوامل انسانی در ایران و تجربه فراوان در تولید زیرانداز نمدی تولیدات ما در بخش بین‌المللی نیز بسیار پر مشتری و معروف است ما شاهد پیشرفت هر روزه آن در سراسر جهان خواهیم بود

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *