صادرات فرش نمد مدل آفتاب در سایزهای مختلف ۴ متری،۹ متری و ۱۲ متری انجام می‌شود. معمولاً اینگونه نمدها بسیار با کیفیت تولید می گردد و برای دکوراسیون داخلی منازل مناسب هستند.فرش های نمدی مدل آفتاب بسیار متفاوت و زیبا تولید می شوند و بر اساس سلیقه افراد خریداری می‌شوند. این محصول به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس همچنین به کشورهای اروپایی به ویژه آلمان صادر می‌گردد.

صادرات فرش نمد ضخیم مدل آفتاب

خصوصیات قابل توجه فرش نمد مدل آفتاب

خصوصیات قابل توجه فرش نمد مدل آفتاب

نمد از جمله محصولاتی است که از پشم گوسفندان و شتر تولید می شود. این محصول به شیوه سنتی و در کارگاه‌های تولیدی تهیه می شود.نمد علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به مکان شما می دهد، دارای خصوصیات بسیار ویژه‌ای است .

این محصول را اگر به شیوه درست مراقبت نمایید، می توانید تا ۷۰ و ۸۰ سال از آن استفاده کنید. محصولات نمدی خاصیت درمانی نیز دارند.این محصولات را می توانید به راحتی تهیه کنید و از خاصیت های آن ها استفاده نمایید. نمد درد های بدن را می‌گیرد و از دردها و التهاب‌های مفاصل به حد زیادی می‌خواهد. این محصول برای کاهش دردهای کمر و زانو درد مناسب است.

بنابراین برای افرادی که دچار رماتیسم و آرتروز هستند، بسیار مناسب می باشد. فرش نمدی مدل آفتاب در طراحی های متفاوت تولید می شود و افراد بر اساس سلیقه و مکانی که دارند می توانند این محصول را تهیه نمایند. فرش‌های نمدی به راحتی قابل شستشو هستند و بعد از شستن خراب و رنگ پریده نمی شود.همچنین این محصول ضد آب است و برای مکان های مرطوب مناسب است و آن را از خود عبور نمی دهد.

این محصول هرچه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد و استحکام بیشتری پیدا خواهد کرد.باید توجه داشته باشید که محصولات نمدی به دلیل این که بیشتر هنر دست افراد است به عنوان صنایع دستی معرفی می شوند و به همین دلیل دارای قیمت بالاتری هستند. تار و پود های به کار رفته در محصولات نمدی به حالتی بسیار منسجم هستند که به ندرت پاره و خراب می‌شوند.

مرکز تولید فرش نمد خوش نقش مدل آفتاب

مرکز تولید فرش نمد خوش نقش مدل آفتاب

تولید فرش مدل آفتاب توسط هنرمندانی که به تهیه محصولات نمدی می‌پردازند ،انجام می‌گیرد .طرح ها و نقش های متفاوت این‌گونه مدل بستگی به طراحی فرد تولید کننده فرش نمدی دارد. برای خرید این محصول می توانید به صورت مستقیم از کارگاه های تولیدی این محصول را خریداری نمایید.همچنین در سال های اخیر بسیاری از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی طراحی شده‌اند تا بتوانند محصولات نمدی با کیفیت را با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند. خرید بدون واسطه محصولات نمدی موجب می‌شود تا در هزینه افراد صرفه جویی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *