پتو نمدی محصولی است که می‌تواند جایگزین بسیاری از پتو های ضخیم و سنگین باشد و یکی از انواع پتوهای ارزان قیمت با کارایی بسیار زیاد است؛ این پتو در منازل مسکونی و بسیاری از مکان های دیگر از جمله آسایشگاه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهترین نوع پتو نمدی ارزان توسط شرکت عرضه این محصول به خریداران عمده آن ارائه می‌شود و آنها می توانند به دلیل تنوع رنگ و سایز از این محصول برای صادرات نیز استفاده کنند.

شرکت عرضه پتو نمدی ارزان

راهنمای خرید پتو نمدی

راهنمای خرید پتو نمدی

پتو نمدی محصولی تهیه شده از الیاف طبیعی است که از نظر ویژگی ها تفاوت زیادی با انواع پتوهای معمولی دارد؛ این پتوی خاص در نتیجه قرار گرفتن الیاف پشمی بر روی هم تهیه شده است که در نتیجه آن پتوی با ضخامت نسبتا مناسب . استحکام بالا تولید می شود.

این نوع پتو دارای تار و پود نیست بنابراین یکی از روش های تشخیص نوع اصل این محصول همین نداشتن تار و پود است بنابراین اگر قصد خرید این پتو در اندازه های مختلف آن را داشتید با توجه به نداشتن تار و پود در این پتو می‌تواند به شما در تشخیص اصالت آن کمک زیادی نماید.

در تهیه و سفارش این پتو باید توجه کنید که ضخامت در بخش‌های مختلف آن یکسان باشد زیرا این مسئله در استحکام آن بسیار تاثیرگذار است بنابراین اگر قصد خرید پتوی مذکور را دارید توجه داشته باشید که ضخامت آن در همه قسمت ها به اندازه باشد و علاوه بر این در تهیه این پتو بهتر است از الیاف پشم استفاده شود زیرا درگیر شدن این الیاف با همدیگر نسبتاً زیاد است و در عین حال باعث می شود که ویژگی های منحصر به فرد در این پتو ایجاد شود.

در خرید این پتو نمدی قیمت مناسب به وزن آن توجه کنید و چون در نتیجه فشردن الیاف پشم این محصول ایجاد می‌شود معمولاً وزن سنگینی در مقایسه با ابعاد و اندازه آن دارد و می‌تواند یکی از راه‌های شناخت آن نیز باشد.

مشخصات بارز انواع پتو نمدی

مشخصات بارز انواع پتو نمدی انواع پتو نمدی محصولی است که از فشردن الیاف پشمی به همدیگر ایجاد می شود این الیاف مشخصات و ویژگی‌های خاصی دارند که این ویژگی ها را به پتو نمدی منتقل می کنند از جمله این که این پتوها نسبت گرما عایق مناسبی هستند و چنانچه از آنها به عنوان پتو و کالای خواب شبانه استفاده شود می توانند محیط بسیار گرمی را در زیر پتو ایجاد کنند که قابل مقایسه با انواع پتو های آکریلیک نیست.

از مشخصات بارز این پتو می‌توان به بافت زبر آن اشاره کرد که برخلاف پتوهای دیگر حالت نرم ندارد همچنین این پتو باید به صورت حاشیه دار باشد و حاشیه های آن به طور کامل دوخته شوند زیرا در این صورت از کناره ها باز خواهد شد و کیفیت خود را از دست می‌دهد.

این پتوی خاص می‌تواند رطوبت را به خود جذب کند و علاوه بر نقش پتو می تواند یک تشک بسیار خوب نیز باشد به گونه‌ای که برای افراد مبتلا به کمردرد می تواند بسیار مناسب باشد؛ بهترین انواع پتو نمدی از نظر وزن نیز متفاوت هستند به این معنی که هر چه پتو سنگین تر باشد الیاف پشم بیشتری در آن به کار رفته است و این پتو نماینده بسیار بهتری برای یک پتوی نمدی با کیفیت باشد.

در کنار همه این موارد باید توجه نمود که بهترین این پتو از الیاف طبیعی پشمی تازه تولید شده باشد و الیاف آسیب ندیده باشند که باعث تولید این نوع مرغوب این محصول شوند؛ از دیگر مشخصات این محصول می توان به تنوع رنگ در آن اشاره کرد چون الیاف پشمی رنگ پذیری فوق العاده ای دارند بنابراین می توان آن را در هر نوع رنگی تولید کرد همچنین امکان ایجاد طرح های بسیار بادوام و با کیفیت بر روی آن وجود دارد که به مقدار زیادی می تواند به زیبایی این پتو بیفزاید.

فروش تضمینی انواع پتو نمدی ارزان

فروش تضمینی انواع پتو نمدی ارزان انواع پتو نمدی ارزان در فروش تضمینی این محصول به خریداران ارائه می‌شود و این روش برای کسانی که به تعداد زیادی به این پتو نمدی شیک نیاز دارند می‌تواند فرصت بسیار ایده‌آل و مناسبی باشد زیرا قطعاً در این فروش تضمینی محصولی که به دست می آید از کیفیت بالایی برخوردار است و می‌تواند برای صادرات نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بنابراین اگر قصد صادرات این محصول به خارج از کشور را دارید یا از جمله فروشگاه های برتر و شناخته شده در زمینه ارائه انواع پتو هستید فروش تضمینی این محصول توسط فروشنده آن می تواند برای شما بسیار مناسب باشد که این امکان را برایتان فراهم می آورد تا بتوانید بهترین نوع پتو را با قیمت استثنایی و بسیار ارزان به دست آورید.

در فروش تضمینی این محصول مدل های مختلف این پتو و ابعاد گوناگون آن ارائه می شود و خریداران می توانند از نظر سلامت پتو کاملاً مطمئن باشند که محصولی با کیفیت را به دست می آورند همچنین این پتوها می توانند به صورت بسته بندی نیز ارائه شوند که در این صورت فروش آنها در بازارهای خارج از کشور بسیار سریع تر انجام می شود.

سفارش عمده انواع پتو نمدی ارزان

سفارش عمده انواع پتو نمدی ارزان انواع پتو نمدی با قیمت ارزان در سفارش عمده این محصول از طرف خریداران قابل دسترسی است و کسانی که قصد تهیه این پتو نمدی ضخیم را برای اهداف مختلف دارند و می خواهند از تجارت این محصول بهره مند شوند می توانند با درخواست تعداد بالای این پتو نسبت به سفارش آن اقدام کنند و بهترین این محصول را درخواست دهند.

سفارش پتو به صورت غیر حضوری از طریق خرید اینترنتی انجام می شود و کسانی که قصد تهیه آن را دارند می توانند نرخ پایین تری را برای تهیه آن پرداخت کنند؛ توجه داشته باشید که برای سفارش عمده شما هزینه پرداختی کمتری به ازاء هر پتو خواهید داشت بنابراین در صورتی که صادر کننده کالای خواب به کشورهای دیگر هستید یا فروشگاه عرضه کننده انواع محصولات را دارید توجه داشته باشید که قیمت آن طی این مدت می تواند بسیار مناسب باشد و به کسب سود بیشتر توسط شما به مقدار زیادی کمک کند.

در این سفارش عمده واسطه ها معمولاً در معاملات دخالت نمی کنند اما شما با ارتباط مستقیم با فروشنده و سفارش کالای مورد نیاز خود عملاً نقشی برای واسطه‌ها قرار نمی دهید تا به این ترتیب این پتو با قیمتی ارزان به دست شما برسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *