شما نیز اگر عاشق زیر انداز نمدی دستبافت هستید و دوست دارید که زیر انداز نمدی تان طرح های اصیل سنتی و ایرانی را داشته باشد می توانید انواع زیرانداز نمدی دستبافت خود را متناسب با سلیقه خود سفارش دهید؛ بهتر است ابتدا با انواع این زیر انداز ها آشنا شوید تا انتخاب صبح تری داشته باشید پس در ادامه همراه ما باشید تا شما را با دنیای انواع زیرانداز نمدی آشنا کنیم‌.سفارش انواع زیرانداز نمدی دستباف

علت محبوبیت زیراندازهای نمدی چیست؟

علت محبوبیت زیراندازهای نمدی چیست؟ این زیرانداز نمدی به دلیل یک ویژگی مهم طرفداران زیادی پیدا کرده و ان خواص طبی و طبیعی ان می باشد این نوع زیر انداز ها در مقابل گرما و رطوبت مقاوم هستند و طول عمر زیادی دارند پس اگر به دنبال زیر انداز هایی هستید که زود به زود خراب نشود و بتوانید چند سالی از آن ها استفاده کنید و برای تان مقرون به صرفه باشد زیر انداز نمدی برای تان گزینه مناسبی است‌.

این محصول گاها به عنوان رو مبلی و رو صندلی مورد استفاده قرار می گیرد و این یکی دیگر از علت محبوبیت این نوع زیرانداز است،چون دیگر لازم به خرید مجزای دو کاور برای فرش و مبل نیست چند عامل دیگر وجود دارد که این زیراندارها را از سایر زیراندازها متمایز می کند و یکی دیگر از علت های محبوبیت این نوع زیرانداز است، اولی جذب رطوبت است که اگر ابی روی آن ریخته شود زود جذب می شود و آبی روی سطح باقی نمی ماند تا اذیت نشوید.

دومین عامل این است که این زیراندازها از پشم گوسفند است و پشم ان اصل است این پشم خواص فوق العاده ای برای بدن انسان دارد مثلا کسانی که روی این زیرانداز می نشینند از بیماری های زیادی مثل درد مفاصل، پوکی استخوان، روماتیسم و … در امان خواهند بود ، سومین عامل این است که این نوع زیرانداز نسبت به سایر زیرانداز ها سبک است و به راحتی جابه جا می شوند این برای کسانی که دوست دارند چیدمان منزل خود را بعضی وقت ها تغییر بدهند بهتر است. هم چنین زیراندازها در طرح ها و شکل های مربع و مستطیل تولید می شود، طراحی این زیراندازها به سفارش مشتری و هنر کسی که با نمد اشنایی دارد متغیر است.

آشنایی بیشتر با زیرانداز نمدی

آشنایی بیشتر با زیرانداز نمدی زیرانداز نمدی نوعی کف پوش از جنس پشمی است و بهترین وسیله برای نشستن افراد بر روی سطح سفت و سرد می باشد ویژگی جالب این زیرانداز نمدی این است که این زیرانداز گرم است و بدن فرد را به هنگام نشستن و یا درازکشیدن گرم نگه می دارد و احساس خستگی را از بدن فرد بیرون می کند. برای بسیاری از خانواده ها دکور اتاق کودک برایشان مهم است استفاده از زیرانداز نمدی برای اتاق کودک یک راه متفاوت برای شیک دیده شدن می باشد علاوه بر ظاهرزیبای ان باید ضامن سلامت کودک نیزباشد زیرانداز اتاق کودک باید بدون پرزباشد چون ریه های کودگ حساس است به همین علت زیراندازهای نمدی بادطرح های کودکانه وهم چنین بدون پرز برای اتاق کودک توصیه میشود.

زیرانداز نمدی همانطور که گفته شد در انواع طرح ها و رنگ ها تولید می شود اما قبل از خرید حتما ابتدا به دکوراسیون خانه خود توجه کنید و ببینید کدام نوع و کدام رنگ برای دکوراسیون شما بهتر است؛ اگر مبل ها و دکوراسیون رنگی دارید بهتر است از زیرانداز نمدی رنگ خنثی استفاده کنید تا وسایل خانه بیشتر به چشم بیاید اما اگر از مبل ها و فرش های رنگ روشن استفاده می کنید برای تان بهتر است که زیرانداز نمدی تیره رنگی را انتخاب کنید؛ پیشنهاد می شود مخصوصا اگر کودک نوپا دارید از این زیرانداز های تیره رنگ استفاده کنید چرا که کمتر کثیف می شود و اگر کثیف شد به دلیل تیره بودن رنگ ان زیاد به چشم نمی آید.

روش تولید بیشتر زیرانداز های نمدی شبیه به هم است اما ریزه کاری هایی در تولید هر کالایی وجود دارد که استاد کاران از آن باخبر هستند زیرانداز نمدی هم مانند نمد طبیعی است اما با توجه به شکل و طرح ان لازم مراحلی است که باید طی شود اولین مرحله خرید پشم گوسفدی از دامدار است، دومین مرحله تمیزکردن ان پشم، سومین مرحله حلاجی پشم با دستگاه حلاجی است مرحله بعدی تعیین کردن ابعاد ونقش زیرانداز است و در اخر پشم را در اب جوش می اندازند و به ان صابون مخصوص می زنند تا نمد استحکام بیشتری داشته باشد بعد روی ان طراحی ها و عملیاتی را انجام می دهند و سپس با استفاده از دستگاه های خاصی تولید آن را نهایی می کنند‌.

قیمت انواع زیرانداز نمدی دستباف

قیمت انواع زیرانداز نمدی دستباف قیمت انواع زیرانداز نمدی دستبافت متغیر است و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن ها در نظر گرفت حتی در بعضی ماه های سال هم متفاوت است این متفاوت بودن به این دلیل است که جنس آن ها، چگونگی تولید آن ها و…. متفاوت است، مثلا اگر مراحل تولید یک زیرانداز نمدی خیلی زیاد باشد پس می دانیم که زمان و انرژی زیادی برای تولید آن به کار رفته و از زیرانداز نمدی ساده ای که در زمان کوتاه و بدون دردسر تولید شدند حتما گران تر خواهد بود‌.

این را نیز باید در نظر بگیرید که طول و عرض زیرانداز های نمدی متفاوت است ، بعضی ها عرض شان کوچک است و بعضی ها بزرگ پس این ویژگی هم در قیمت بی تاثیر نخواهد بود همچنین زیرانداز نمدی کودک چون طرح های مختلفی دارد و از برجستگی ها و ضخامت های مختلف تولید شده پس قیمت آن ها هم به نسبت کاری که رویش انجام شده متغیر خواهد بود‌. یکی دیگر از پارامترهایی که در قیمت این زیر انداز ثاثیر دارد طرح روی آن است، در بعضی از انواع زیرانداز ها دیده شده که طرح های سنتی و یا طرح هایی که طراحی شان زمان بر بوده قیمت بیشتری از نمونه زیرانداز نمدی ساده دارند.

مرجع فروش انواع زیرانداز نمدی دستباف

مرجع فروش انواع زیرانداز نمدی دستباف زیر انداز نمدی دستبافت را شما می توانید در انواع مختلف در سایت مشاهده کنید، این مرجع با ارائه زیر انداز نمدی در طرح ها و رنگ های مختلف توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند به طوری که شما می توانید با مراجعه به قسمت نظرات، از نظرات خریداران استفاده کنید و بتوانید به این مرجع فروش اعتماد کنید.

برای کسانی هم که وقت بیرون رفتن و خرید حضوری ندارند نیز خرید آنلاین بهتر است چون ان ها می توانند با نشستن در خانه و چند کلیک ساده انواع زیر انداز های دستبافت را ببینند و خرید غیر حضوری اینترنتی داشته باشند‌.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *