امروزه بازار عرضه و فروش قالیچه نمدی صادراتی، بسیار گرم و پررونق می باشد زیرا این محصول با ارزش از کیفیت و خواص منحصر به فرد برخوردار بوده و به طور کاملا استاندارد در تنوع طرح، مدل، رنگ، قیمت، اندازه، ابعاد، برند و غیره در بازار عرضه می شود که با تنوع بسیار زیادی که دارد توانسته توجه اکثر بازارهای جهانی را به خود جلب نماید. ضمنا عرضه این محصول بسیار ارزان بوده زیرا عرضه به روش مستقیم و بدون واسطه انجام گرفته و توانسته مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد.

بازار عرضه قالیچه نمدی صادراتی

عوامل موثر بر کیفیت قالیچه های نمدی

عوامل موثر بر کیفیت قالیچه های نمدی

در حال حاضر قالیچه های نمدی یکی از انواع فرش های صادراتی و با ارزش ایرانی محسوب می شوند که توسط هنرمندان حاذق و ماهر ایرانی با تنوع در طرح، مدل، رنگ، ابعاد، اندازه، وزن، برند و دیگر موارد با مرغوب ترین درجه کیفیت در برخی نقاط کشور با وجود شرایط اقلیمی و محیطی خاص تولید می شوند.

امروزه صادرات قالیچه نمدی به اکثر کشورهای دنیا به روش مستقیم و بدون واسطه باعث شده علاوه بر جذب مشتریان زیاد، سبب ایجاد بازارهای رقابتی بین انواع برندهای ایرانی با نوع خارجی آن و نیز فروش و سود بیشتر آن با حذف واسطه ها از قیمت آن کاسته شود که از لحاظ اقتصادی برای کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

مراکز خرید قالیچه نمدی صادراتی

مراکز خرید قالیچه نمدی صادراتی

همواره مراکز خرید قالیچه نمدی صادراتی، سعی می کنند تا محصول خود را به بهترین شکل ممکن و نیز بالاترین درجه کیفیت و مناسب ترین قیمت به روش های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار دهند که به طور کلی خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی محصول به روش آنلاین و غیر حضوری یکی از بهترین، مرغوب ترین و نیز ارزان ترین روش های خرید محصول به حساب آمده و باعث شده محصول به طور سریع و آسان در اختیار مشتریان قرار گیرد که از اهمیت زیادی برای آن ها برخوردار می باشد.

بنابراین خرید عمده محصول به روش اینترنتی باعث می شود محصول بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مکانی با بهترین نوع کیفیت و ارزان ترین قیمت به طور سریع و راحت در اختیار مشتری قرار داده شود که هیچ گونه هزینه جانبی و تجاری نداشته و نیز در اتلاف وقت مشتری صرفه جویی شده است.

باید خاطر نشان کرد که قیمت قالیچه نمدی، از طریق مراکز مختلفی تعیین می شود که بر اساس معیارهایی نظیر: نوع کیفیت آن، نوع برند، سنتی و صادراتی بودن آن، میزان عرضه و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی، نحوه بسته بندی، نحوه تولید و توزیع، نوسانات ارزی در کشور، استاندارد، ارگانیک و بهداشتی بودن محصول و دیگر موارد متغیر است که امروزه از فروش نسبتا پایدار و مناسبی برخوردار بوده و همچنین خواص و کاربرد زیادی در زندگی انسان داشته که طرفداران زیادی را در بر گرفته است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *