نمد از جمله صنایع دستی اصیل ایرانی است که به دلیل دارا بودن مخاطبان و علاقه مندان بسیار توانسته جایگاه ویژه ای در بین مردم کسب کند. ارائه کننده نمد دستبافت صادراتی فانتزی با ارائه طرح های متنوعی از این نمدها به مشتریان موجب شده تا مشتریان بتوانند طرحی را که از نظر مدل و رنگ با دکوراسیون داخلی منازلشان هماهنگی و همخوانی بیشتری دارد را تهیه نمایند و از آن در منازل خود بهره ببرند.

ارائه کننده نمد دستبافت صادراتی فانتزی

نمد دستبافت صادراتی چه مشخصاتی دارد؟

نمد دستبافت صادراتی چه مشخصاتی دارد؟ نمد دستبافت صادراتی مشخصات زیر را دارا می باشد:

  • برای تولید این نمد معمولاً از رنگ‌های خیلی تند استفاده نشده و رنگ ها بسیار آرام و ملایم هستند.
  • ضخامت این نمدها متفاوت است و تولید‌ کنندگان ضخامت مختلفی را برای تولید محصول خود در نظر گرفته اند.
  • ابعاد این نمد ها نیز به بسیار متفاوت و گوناگون می باشد تا مخاطبانی که قصد تهیه این نمدها را دارند بتوانند به تناسب متراژ مورد نظرشان این نمدها را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند.
  • برای رنگ آمیزی این محصول از رنگ‌های طبیعی و ارگانیک استفاده می‌ شود و به همین خاطر دوامشان در برابر شستشوی مکرر بالا می باشد.
  • طرح های این محصول اغلب طرح های ساده می باشد و خبری از طرح های شلوغ و با ظرافت در آنها نیست.
  • علاوه بر این تنوع مدل‌ های این فرش ها به قدری زیاد است که مشتری بتواند به تناسب سلیقه خود اقدام به خریداری طرح مناسب نماید.
  • الیافی که برای تولید این نمد ها مورد استفاده قرار گرفته اند به نحوی هستند که کاملاً مخاطب متوجه استفاده از پشم برای تولید الیاف این محصول می‌ گردد.
  • مناسب ترین الیاف برای تولید این فرش ها الیاف پشم گوسفند نژاد ایرانی می باشد. چرا که این پشم ها بسیار بلند و ضخیم هستند و مناسب‌ ترین گزینه برای تولید این فرش ها به شمار می روند.
  • برای بافت این فرش ها از روش سنتی گره و بافت و تار و پود استفاده نمی‌ شود و این نمدها به صورت یک پارچه بسیار ضخیم تولید و به بازار ارائه می گردند.

خرید نمد دستبافت صادراتی بدون واسطه

خرید نمد دستبافت صادراتی بدون واسطه اگر قصد خرید نمد صادراتی دستبافت را به صورت بدون واسطه و مستقیم و با قیمت بسیار ویژه دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. به طور کلی در ارائه نمد دستبافت بدون واسطه و مستقیم از آنجایی که مشتریان می‌توانند کالاهای مدنظرشان را پرداخت هزینه کمتری تهیه نمایند، در نتیجه از نظر اقتصادی برایشان مقرون به صرفه تر خواهد بود. علاوه بر اینکه این محصول در بازارهای داخلی از طرفداران زیادی برخوردار می باشد، شاهد استقبال مشتریان خارجی به خرید این محصول نیز هستیم و این امر منجر به صادرات گسترده این محصول به دیگر کشورها شده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *