پادری نمدی طرح سنگ مدرن

تولید کننده انواع پادری نمدی مدرن و سنتی ایرانی به صورت عمده و جزئی در سایت پیش روی شما قرار دارد. مواد اولیه طبیعی و گواهی ثبت پادری نمدی طرح سنگ یکی از بهترین محصولات نمدی دستباف ارگانیک را شامل می شود. این پادری ویژگی پشم طبیعی و با طرحی متفاوت و مدرن امروزی باب سلیقه مشتریان عزیز ارائه شده است.

کیفیت عالی در بکارگیری نمد پشم طبیعی باعث منحصر به فرد بودن از نظر متریال و طراحی مدرن آن طرفدارن زیادی را به خود اختصاص داده است.

پادری نمدی طرح سنگ مدرن

مختصری درباره فرآیند تولید نمدی سنگی

نمد فانتزی سنگی

همانطور که میدانید پادری ها انواع مختلفی دارند. و ممکن است در انتخاب بهترین آن دچار تردید شویم . موارد استفاده زیادی پادری دارند. ما باید با توجه به محل قرار گیری و دکوراسیون داخلی منزل آن را انتخاب کنیم. انتخاب مناسب و صحیح پادری چه از نوع پادری سنتی و چه پادری فانتزی یا مدرن، نیازمند هماهنگی با محیط می باشد.

تولید نمد و فرآیند ساخت از زمانی که پشم بصورت حلاجی شده فرآوری میشود. به رنگ ها و طرح های متنوع ساخته می شود. زمان و انرژی بسیاری را برای تولید کنندگان ( نمد مالان ) صرف میکند. نمد سنتی دستباف به صورت های زیرانداز نمدی، پادری نمدی و مصارف گوناگونی دارد. میتوان گفت برای خانه باغ های امروزی که از بافت و نقوش اصیل ایرانی دارند یا رستوران های سنتی بسیار مناسب است.

پادری نمدی طرح سنگ نیز از همان پشم طبیعی که در بافت نمد استفاده میشود، ساخته میشود. پشم ها را در رنگ های مختلف در هم می آمیزند و بصورت سنگ های نمدی شکل می‌دهند. با اتصال سنگ های نمدی آنها را به شکل ظاهری با نمای سنگ را برای ببینند تداعی می کند.

این نمد های طرح سنگ ، بسیار نرم و کاربردی هستند. و قابل استفاده در انواع سطوح مختلف را دارند.

کاربرد پادری نمدی سنگی در دکوراسیون جدید

انواع نمد سنگی مدرن

فاکتور های مختلفی برای انتخاب پادری مناسب را با هم بررسی کردیم. حال میخواهیم از کاربرد پادری نمدی طرح سنگ به منظور چیدمان برای دکوراسیون داخلی منازل امروزی صحبت به میان آوریم. اگر منزل ما بطوری طراحی شده که سبک مدرن را می پذیرد گزینه مناسبی را انتخاب کرده اید. زیرا جلوه بسیار خاص و متفاوت به محل سکونت شما میدهد. ایجاد هماهنگی در دکوراسیون یکی از ارکان مهم در چیدمان مدرن امروزی می‌باشد.

پادری نمدی سنگی علاوه بر زیبایی مدرن و جدید ، خواص مفیدی بر اثر نشستن روی نمد را برای بدن انسان دارد. از نمونه نمدی طرح سنگ در ابعاد زیرانداز سنگی نمدی، پادری نمدی و اشکال مختلف آن نیز ساخته شده است. که در کنار هم جلوه بسیار خاص و جذابی به فضای داخلی ساختمان می دهد.

فروش پادری نمدی کوچک سنگی

نمد سنگی مدرن

فروش ویژه پادری نمدی طرح سنگ با قیمت مناسب و کیفیت عالی به مشتریان عزیز ارائه شده است. این محصول جدید را میتوانید با بهترین قیمت از تولید کننده به صورت عمده و تکی سفارش دهید. مشاوران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما درباره خرید پادری نمدی کوچک سنگی و چگونگی ارسال آن هستند.

 

2 دیدگاه

  • با سلام پارچه نمد سنگی بسیار عالی ومن چطور میتونم پارچه سفارش بدم

    • سلام وقتتون بخیر
      با شماره تلفن های مشاورین فروش شرکت رامش نمد تماس بگیرید 🌹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *