فروش ویژه زیرانداز نمدی دایره ای شامل نوعی فروش با تخفیف های استثنایی و باور نکردنی است که از سوی فروشنده زیرانداز نمدی از این دست به منظور ارائه هر چه بهتر و راحت تر محصولات تولیدی خود انجام می پذیرد. در فروش ویژه، انواع مختلفی از زیرانداز نمدی ارزان و در عین حال با کیفیت و درجه یک در دسترس متقاضیان قرار داده می شود. این نوع فروش از طریق مراکز نمایندگی انحصاری شرکت تولید کننده این نوع محصول، صورت می گیرد.

فروش ویژه زیرانداز نمدی دایره ای

انواع زیرانداز های نمدی از لحاظ ضخامت

انواع زیرانداز های نمدی از لحاظ ضخامت

اگر بخواهیم معیار دقیق و سنجیده ای برای تقسیم بندی انواع زیر انداز در نظر بگیریم می توانیم آن ها را بر اساس ضخامت آن ها که یکی از معیار های کیفی این نوع نمد ها است گروه بندی نموده و انواع مختلف آن را بر شمریم.

بنابراین میتوان گفت که انواع زیرانداز های نمدی از لحاظ ضخامت شامل موارد زیر می باشد که به اختصار شرح داده می شوند:

  • زیرانداز ضخامت کم: این نوع محصول تنها لایه نازکی از نمد مالیده شده را شامل می شود که شبیه به پارچه نمدی بافته و تافته شده و بیشتر جنبه تزیینی داشته و به عنوان رومبلی، رو پشتی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرند.
  • زیرانداز نمدی با ضخامت متوسط: این گروه از محصولات نمدی شامل سطح نمدی در ابعاد مختلف و با ضخامت بین یک و نیم تا سه سانتی متر نمد مالش خورده است که بیشتر به عنوان محل نشیمن بر روی تخت های حیاط، بالکن ها و مکان هایی نظیر رستوران‌ها و غذا خوری های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند.
  • زیر انداز های نمدی با ضخامت بالا: این گروه از زیرانداز ها شامل لایه ای ضخیم بین هفت تا پانزده سانتی متر نمد فشرده است که به روش های نمد مالی سنتی بر روی هم انباشته شده و در میان اعیان و اشراف به عنوان نمد های شاه نشین معروف هستند.

این گروه از نمد ها، در گروه زیرانداز های سلطنتی قرار داشته و بیشتر در سالن های پذیرایی و به منظور نشستن مهمان های خاص و ویژه، کاربرد دارند.

تولید کننده زیرانداز نمدی دایره ای

تولید کننده زیرانداز نمدی دایره ای

شرکت تولید کننده انواع زیرانداز نمدی از جمله شرکت هایی است که با به کار گماردن نمد مالان حرفه ای و زبده از تجربیات آن ها انتقادکردن و بین هنر و صنعت، پیوندی ناگسستنی ایجاد نموده است.

این شرکت محصولات خود را با به کار گیری الیاف طبیعی پشم خالص، تهیه نموده و طرح و نقش هایی زیبا و دلبرانه بر روی آن ها ایجاد می نماید، نقش هایی که از ظرافت و جذابیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دل هر رهگذری را در همان نگاه اول می رباید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *