عرق گیر نمدی اسب سمیرم

عرضه مستقیم انواع مدل های عرق گیر نمدی اسب با شرایط ویژه و قیمت استثنایی و تضمین کیفیت عالی در فروشگاه های اینترنتی امکان پذیر است. تولید کنندگان عرق گیر نمدی برای کارایی، دوام و عمر بیشتر نمد را بارها مالش داده تا به استحکام و مقاومت مورد نظر خود برسد. پشم طبیعی مرغوب برای تولید یکی از ارکان اصلی به شمار می آید.

همانطور که میدانید عرق گیر نمدی اسب با کیفیت بالا برای زیر زین اسب بسیار ضروری است و مانع سر خوردن زین در هنگام دویدن و حرکت آن می شود. در ادامه مقاله به خواص بیشتری از عرق گیر زین اسب اشاره میکنیم.

عرق گیر نمدی اسب سمیرم

خواص عرق گیر نمدی زین اسب چیست ؟

قیمت عرق گیر نمدی اسب

یکی از تجهیزات مهم برای اسب سواری عرق گیر نمدی اسب می باشد. علاوه بر اینکه عرق گیر دارای خواص درمانی بیشماری است. می توان گفت مورد دیگر استفاده آن، به عنوان پادری نمدی نیز مورد استفاده قرار گیرد. زیرا در طرح ها و شکل های مختلف تولید شده است. علت استفاده از عرق گیر نمدی برای اسب بسیار مفید است.

گردش خون را در بدن اسب تنظیم میکند. از عرق کردن در هنگام دویدن جلوگیری میکند. یکی از ارکان مهم خاصیت رطوبت کشی نمد است. نمد جاذب رطوبت می باشد و برای این منظور بسیار مفید است. همچنین باعث ایستایی زین اسب سوار می شود. یکی از اقلام مهم در تجهیزات سوارکاری به شمار می آید. عرق گیر نمدی زین اسب در مدل ها و رنگ های متنوع همچنین در نقوش زیبایی در آن به کار رفته است.

بعضی از این نقوش از عشایر و نقوش اصیل سنتی ایرانی می باشد. که بسیار بر روی زین اصل زیبایی خیره کننده ای دارد. این مسئله موجب شده است، که محبوبیت آن بیشتر بین اسب سواران حرفه ای و علاقه مندان به هنر و صنعت ایرانی شده است.

این نقوش بر گرفته از آداب و رسوم پیشینیان ما می باشد. نقوشی که از دل و اصالت گذشتگان با صفای باطن شان را بازگو می کند. نمد یکی از اقلامی بوده که در گذشته از آن به عنوان پوشاک ، انواع پارچه ها و چادرهای عشایر برای جلوگیری از نفوذ باد و باران کاربرد فراوانی داشته است. نمد روایت تاریخی مردمان سرزمینی سخت کوش است. که از دستاوردهای طبیعی بهترین بهره برداری را کرده اند.

پشم طبیعی یکی از مهمترین بخش تولید نمد که در گذشته در دسترس زیادی بوده است. بیشترین استفاده زیرانداز نمدی و کناره نمدی و تزئینات منزل مثل پشتی و پادری های نمدی بوده است. چوپانان نیز از جلیغه چوپانی به عنوان پناه و ایمنی از شر حیوانات وحشی بوده است. اسب سواران از عرق گیر نمدی اسب که یکی از کهن ترین وسایل و تجهیزات آن زمان تا به امروز است. یا به صورت تنها یا با زین استفاده میکردند.

 

پنج مورد از ویژگی های عرق گیر اسب

عرق گیر نمدی اسب ضخیم

۱_ موجب گرم نگه داشتن بدن اسب در هوای سرد و در تابستان از عرق کردن زیاد جلوگیری می کند.

۲_ موجب تقسیم وزن بدن انسان بر روی اسب می شود و آسیب کمتری را به بدن اسب میرساند. و نیز موجب تسهیل بهتر گردش خون در اسب می‌شود.

۳_ موجب ایستایی زین اسب در هنگام سوار کاری و مانع چرخش آن می شود.

۴_ جلوگیری از بیماری ها اسب در زمانی که حیوان عرق میکند و بدن خیس است. همانطور که اشاره شد، نمد پشمی جذب رطوبت بالایی دارد.

۵_ موجب دفع ضربات ناشی از حرکت اسب به سبب قطر نمد در عرق گیر نمدی اسب می باشد و از آسیب جدی به کمر اسب جلو گیری به عمل می آورد.

 

علت استفاده از عرق گیر نمدی برای اسب چیست؟

گذاشتن عرق گیر نمدی اسب

شاید در ذهن شما هم این سوال مطرح شده باشد که چرا با وجود انواع مختلف عرق گیر با انواع پارچه ها و چرم های مختلف چرا عرق گیر نمدی اسب مناسب تر از همه اینها است. اگر تا کنون اسب سواری کرده باشید متوجه این موضوع هستید که زین اسب برای ثبات بهتر بر روی زین به پارچه ضخیم نیازمند است. برای همین منظور بهترین پارچه ضخیم نمد دستباف طبیعی پشمی می‌باشد. که علاوه بر ثبات بخشی به بدن اسب باعث فوائد بیشماری هم برای آن است.

یکی از آن فواید این است که حساسیت در اسب به وجود نمی آورد. با بدن اسب سازگاری بیشتری نسبت به انواع جنس های مصنوعی و پارچه ای دارد.

مهمترین پارامترها عمر مفید بالا در مقایسه با انواع دیگر می باشد. جنس با کیفیت و انسجام بافت نمد پشمی باعث می شود تا از هر جنس دیگر طول عمر بیشتر برخوردار باشد.

نمد در زمستان گرم بوده و در تابستان خنک است. همین امر باعث جذب رطوبت بدن اسب می شود. خواص بیشمار نمد باعث شده است. که با توجه به این موضوع باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. حال آنکه فرهنگ استفاده از نمد برای کسانی که به دنبال مواد طبیعی و ارگانیک هستند، بسیار حائز اهمیت است. عرق گیره نمدی اصل یکی از مهمترین لوازم سوار کاری به حساب می آید. همانطور که میدانید سوارکاری و تجهیزات آن بسیار برای اسب و اسب سواران مهم می باشد.

صادرات عرقگیر نمدی دستباف ارگانیک

عرق گیر نمدی اسب در ایران

یکی از محصولات نمدی پرفروش برای صادرات عرقگیر نمدی اسب ارگانیک محسوب میشود. ما به این امر رسیده ایم که کالای باکیفیت را به دست مصرف کنندگان برسانیم. توانسته ایم رضایت مشتریان ایرانی و خارجی را به خود اختصاص دهیم. دوام بالا بیش از ده سال عمر مفید یکی از مهمترین عوامل مهم در پرفروش ترین کالاها ی نمدی به شمار می آید.

صادرات این محصول به کشورهای همسایه خلیج فارس و حتی کشورهای اروپایی مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته است. چنانچه خواهان محصول با کیفیت و با دوام هستید، باید آن را از فروشگاه های معتبر و برند محصول نمدی خریداری کنید. برای این منظور بهتر است از مشاوران و کارشناسان مجرب برای انتخاب محصولی با کیفیت با المانهای مناسب بصورت دقیق و حساب شده اطلاع داشته باشد و مورد استفاده قرار دهید.

به دو صورت می توان برای سفارش عمده یا جزئی عرق گیر نمدی اسب با کیفیت عالی اقدام نمایید.

۱_مراجعه به سایت های معتبر  و اختصاصی کالاهای نمدی دستباف و عرق گیر نمدی در اسرع وقت امکان پذیر است.

۲_ مراجعه و برای رفتن به فروشگاه های لوازم و تجهیزات سوارکاری می توان اقدام نمود.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *