تشک نمدی طبی ارگانیک و صد درصد طبیعی، از پشم گوسفند به صورت تک نفره و استاندارد به فروش می‌رسد.

در تهیه و تولید تشک طبی، تحقیق و بررسی زیادی شده است تا بهترین محصول را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. این محصول خیلی شباهت زیادی به موکت دارد ولی همان خاصیت نمد را دارا می‌باشد.

سایز تک نفره  ۱۸۵*۸۵ و همچنین دونفره نیز به بازار عرضه شده است. این محصول بسیار کارا و سبک، در ضخامت های مختلف تولید می‌شود که از پنج میلیمتر شروع می‌شود تا سه سانتیمتر برخوردار است.

تولید تشک نمدی طبی ارگانیک، در شرکت ما دارای قطر یک و نیم سانتیمتر می‌باشد. همچنین طبق سفارش مشتری در قطر های مختلف قابلیت تولید این محصول را دارا می‌باشد. برخلاف باور مصرف کنندگان، ضخامت بیشتر تشک نمدی دلیلی بر بهتر بودن یا خاصیت بیشتر آن محصول نمی‌باشد. حتی یک تشک چند میلیمتری هم  همان خاصیت درمانی نمد را دارد که با ضخامت بیشتر  دارد.

ویژگی فوق العاده تشک نمدی طبی

به علت ویژگی فوق العاده تشک نمدی، می‌توان به گرما بخشی نمد اشاره کرد. در هنگام خوابیدن، تشک نمدی ارگانیک درجه یک وزن بدن را به صورت یکنواخت در سطح نمد، یکسان پخش می‌کند و از تمرکز بخشی از بدن روی تشک جلوگیری به عمل می‌آید. چرا که این امر باعث بهبود درد های مزمن کمر و بیماران روماتیسمی و ام اس می‌شود.

تشک نمدی طبی به علت کیفیت بالای متریال به کار رفته در آن، که از پشم طبیعی می‌باشد، بهترین عایق برای گرما در تابستان و همچنین سرما و رطوبت زمستان است. این محصول بسیار سبک و نرم در طرح ها و ضخامت های مختلف و رنگ های متنوع طبق تمایل و سفارشات مشتری در کارخانه نمد ایرانی تولید می‌شود.

توصیه پزشکان برای استفاده از تشک نمدی طبی ارگانیک

توصیه پزشکان برای استفاده از تشک نمدی طبی و خواص درمانی آن، هر روز بیشتر از بیش می‌شود. همانطور که پزشکان توصیه می‌کنند علت اصلی دردهای کمر و سیاتیک، خوابیدن روی سطوح منعطف و نرم می‌باشد.

خوابیدن روی نمد پشمی ارگانیک باعث جلوگیری از ابتلا به این گونه بیماری ها می‌شود. چرا که الیاف بهم فشرده نمد، محیط قلیایی را تولید می‌کند که استحکام در بافت نمد، سفتی متعادل را برای آرامش و راحتی استخوان ها برقرار می‌سازد.

زمانی که شما بر روی تخت با تشک نمدی طبی می‌خوابید بعد از بیدار شدن، درد کمر شما بهبود یافته است و دچار کمر درد بعد از خواب نمی‌شوید. ویژگی های تشک نمدی طبی شامل موارد زیر می‌شود:

  1. باعث بهبود نگهداری قوس کمر در هنگام خوابیدن در تشک نمدی طبی می‌شود.
  2. طول عمر مفید تشک نمد طبی نسبت به تشک های خوشخواب بیشتر می‌باشد.
  3. دارای نرمی استاندارد و مناسب و آرامش بخش است.
  4. باعث بهبود و التیام بخش دردهای مفصلی و سیاتیک و عضلانی می‌شود.
  5. ضد حساسیت و آلرژی و بدون بو است.

قیمت تشک نمدی طبی

قیمت تشک های نمدی طبی، نسبت به اجناس مشابه آن قیمت پایین تری دارند. همچنین نسبت به خاصیت درمانی آن بسیار مقرون به صرفه می‌باشند.

تشک نمدی در تهران را می توانید با پایین ترین قیمت و بهترین کیفیت از نمایندگی های آن در تهران خریداری نمایید.

 در برخی از ایام سال سفارشات دارای تخفیفات ویژه می‌باشند. همچنین می‌توانید این محصول را خریداری کنید و از محاسن آن بهره ببرید. قیمت گذاری این محصول بنا بر ضخامت و سایز بندی آن متفاوت می‌باشد. همچنین هزینه حمل و نقل و انبار  تا استان مورد نظر متغیر می‌باشد.

10 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب
    خدا قوت?
    من از تشک نمدی طبی ساده استفاده کردم. از نظر کیفیت عالی و قیمت مناسب بود. حدود سه سال هست که خریداری کردم همچنان کیفیت روز اول را دارد.
    بسیار سپاسگزارم از شما ?

  • سلام بشر امروزه هر چه بیشتر با مواد طبیعی ارتباط تنگا تنگی برقرار میکند باعث بهبود زندگی در تندرستی و شادکامی خود می‌شود

  • تشک نمدی سنتی جزو پر کاربردترین کالاهای اساسی هر خانه ای به شمار می رود. زیرا از بروز بسیاری از بیماری های مفصلی و عضلانی جلوگیری میکند

  • ه گفته یک متخصص ارتوپد ، برای درمان دیسک کمر خود نمد بخرید و به مدت یک ماه روی آن استراحت کنید. و سلامتی و تندرستی را تجربه کنید

  • تشک نمدی طبی به علت کیفیت بالای متریال به کار رفته در آن، که از پشم طبیعی می‌باشد، بهترین عایق برای گرما در تابستان و همچنین سرما و رطوبت زمستان است

  • زمانی که شما بر روی تخت با تشک نمدی طبی می‌خوابید بعد از بیدار شدن، درد کمر شما بهبود یافته است و دچار کمر درد بعد از خواب نمی‌شوید

  • سلام من برای مادرم از این سایت تشک نمدی سنتی خریداری کردم ایشان خیلی از کیفیت و ضخامت نمد رضایت دارند با تشکر از شما

  • تشک نمدی با پشم بره که تنها در این سایت عرضه میشود یکی از بهترین و با کیفیت ترین نمد بشمار میرود. پشم طبیعی برای تشک و خواص درمانی آن بسیار حائز اهمیت است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *