مرجع تولید تشک نمدی طبی تشک نمدی طبی ارگانیک با خواص درمانی به بازار مصرف به صورت عمده عرضه شده است.  این محصول داری پروانه بهداشت و با هدف ماندگاری سلامتی، با خاصیت درمانی را به فروش میرساند. با سفارش و فروش تشک نمدی، سلامتی را برای همیشه به خانه خود به ارمغان ببرید.

ویژگی های تشک نمدی:

نمد پشمی ارگانیک برای استفاده تمامی افرادی که به سلامتی و تندرستی خود اهمیت میدهند توصیه میشود. تشک نمدی برای افرادی که میخواند دچار دردهای کمر و برای برطرف کردن خستگی و کوفتگی بعد از یک روز کاری روی آن استراحت کنند بسیار مفید است. مهمترین ویژگی تشک نمدی گرما بخشی و تعادل در قطب های بدن می باشد. به همین سبب فروش تشک نمدی در بازار رو به افزایش می باشد.

همچنین به علت مواد اولیه طبیعی و ارزان نسبت به تشک های خوشخواب مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. توصیه پزشکان متخصص ارتوپد برای استفاده بیمارانی که عمل دیسک کمر کرده اند، استفاده مداوم از تشک نمدی است. زیرا تشک نمدی از سفتی متعادل برخوردار است و ستون مهره ها را در موقع خوابیدن در شکل گیری صحیح خود قرار میدهد.

در زیر به چند ویژگی مهم تشک نمدی طبی اشاره میکنیم:

  1. نرم و سبک همچنین قابل شستشو می‌باشد.
  2. باعث تسکین دردهای مفصلی و در نتیجه درمان آن می شود.
  3. بدون بو است.
  4. گرما بخش در زمستان و خنک در فصل گرم است
  5. دارای خاصیت جذب بالا آب و رطوبت را در مناطق شرجی می باشد.
  6. نمد طول عمر طولانی و دوام آن بر اثر استفاده بیشتر می‌شود.

تشک نمدی طبی تک نفره:

انواع محصولات نمد دستباف با سایز های استاندارد در بازار داخلی ایران وجود دارد. تشک نمدی طبی در سایز های تک نفره و دو نفره عرضه شده است. با بررسی این محصول بسیار مفید پی می‌بریم که هر چند نمد دارای مواد اولیه ساده و طبیعی تولید می شود، اما تأثیر گذاری نمد بر درمان و تسکین درد مشخص شده است.

بطور قطع به یقین، مواد طبیعی که در قدیم برای استفاده روزمره مردم بوده است امروزه اثربخشی آن به اثبات رسیده است. انسان ها به این باور رسیده آمد که مواد طبیعی در تمامی منسوجات و خوراکی ها برای سلامت انسان ضروری است.

فروش تشک نمدی تک نفره در سایز ۱۸۰*۸۵ می‌باشد. همچنین رو تختی نمدی تک نفره در ابعاد ۲۰۰*۸۰ موجود می باشد. پشم به کار رفته در این گونه محصولات از پشم بره و پشم بهاره گوسفند می باشد که از کیفیت بالاتری نسبت به بقیه پشم ها دارا می باشد.

تشک نمدی اصفهان:

 

نمد در زبان فرانسه به آن فوتر میگوید به معنی پارچه ضخیم است. امروزه فرهنگ استفاده از محصولات نمدی بیشتر شده است. و مردم پی به فواید بسیار زیاد آن برده اند. قیمت ارزان تشک نمدی اصفهان با کیفیت موجب شده تا افرادی بیشتری به خرید ترقیب بشوند. تولید کنندگان برای فروش تشک نمدی را بر آن داشته است که محصول با کیفیت برای رضایت مصرف کنندگان تهیه کنند.

تشک نمدی به علت استفاده از مواد طبیعی محافظ کمر بوده و آن را از تمرکز تنش در قسمتی از تشک حفظ میکند. بهترین ویژگی فوق العاده تشک نمدی شکل توضیع  وزن بدن، بصورت یکنواخت صورت میگیرد که باعث راحتی و آرامش مصرف کننده است.

قیمت تشک نمدی:

فروش تشک نمدی در اصفهان، تولید آن بصورت عمده صورت میگیرد. قیمت این محصول با توجه به ابعاد و وزن تشک نمدی مشخص شده است. تشک نمدی هم به صورت جزئی و کلی در فروش نمد دستباف موجود می باشد. این محصول همه خواص تشک نمدی طبی را دارا می باشد.

سفارش این محصول بصورت آنلاین و ارسال نمونه برای اطمینان بیشتر مصرف کنندگان ارائه می شود. مشتریان گرامی می‌توانند از طریق راه های ارتباطی در پابرگ همین سایت  مراجعه کنند و برای سفارش خود اقدام فرمایند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *