در سال های گذشته اغلب ایرانیان برای گذراندن فصل زمستان از تشک های نمدی پشمی استفاده می کردند چرا که محصولاتی بسیار گرم و نرم و راحت هستند و از بدن افراد در مقابل نفوذ سرما محافظت می کنند، شرکت هایی که مسئول عرضه مستقیم تشک نمدی دستبافت در سطح کشور ما هستند، این محصولات را به صورت انبوه خریداری می کنند و بعد در حجم عمده یا جزئی به تمام خریداران ارائه می دهند.

عرضه مستقیم تشک نمدی دستبافت

از تشک نمدی بیشتر بدانید

از تشک نمدی بیشتر بدانید شاید برای شما عزیزان که در این دوره زندگی می کنید و به زندگی شهری خو گرفته اید، تشک های نمدی محصولاتی ناآشنا و بیگانه به نظر برسند و هیچ اطلاعی در مورد چیستی این محصولات و چگونگی تولید کردن آن ها نداشته باشید، پس لطفا با ادامه این مطلب همراه باشید تا با این لوازم آشنا شوید.

تشک ها و محصولات نمدی در اصل از یک نوع متریال کاملا طبیعی تولید می شوند، که پشم و موی حیوانات مختلفی همچون گوسفند یا بز می باشند و به همین دلیل هم این محصولات از نظر بهداشتی بهترین و سالم ترین نوع کالای خواب به شمار می آیند و هیچ خطری برای سلامتی انسان ندارند.

نمد مالان برای اینکه بتوانند یک قطعه نمد را ببافند، مقدار مشخصی پشم گوسفند را تهیه کرده، می شویند و خشک می کنند، بعد آن ها را روی زمین پهن می کنند، با آب گرم و صابون سطح آن ها را خیس می نمایند و سپس شروع به اعمال فشار با دست و پای خود بر سطح پشم ها می کنند.

این فشار، رطوبت، کف صابون و گرما موجب می شود پشم و موها در هم گره بخورند و یک پارچه نمدی خیلی محکم و ضخیم حاصل شود، که می توان از آن به عنوان تشک نمدی طبی برای سالمندان و افرادی که از درد های عضلانی و استخوانی رنج می برند استفاده نمود و آن ها را از درد خلاصی بخشید.

چون این تشک ها تمام رطوبت و سرما را در خود حبس می کنند و از انتقال آن ها به بدن افراد جلوگیری می نمایند، سطح سفتی دارند که برای کمر درد عالی است و مانند لایه ای محافظ عمل می نمایند، که به خوبی پوست بدن را پوشش می دهد و به انسان آرامش و آسایش می بخشد، این محصول طبیعی می تواند قطب ها و یون های مثبت و منفی موجود در بدن انسان را به حد متعادل برساند و در نتیجه تا حد زیادی از تنش ها و مشکلاتی که انسان از عدم تعادل این قطب ها به آنها دچار می شود را کم می نماید.

ویژگی های انواع تشک نمدی اصل

ویژگی های انواع تشک نمدی اصل بسیاری از مصرف کننده های محصولات نمدی ممکن است که در مورد تشخیص دادن تشک نمدی اصل و ارگانیک در بازار های مصرف با مشکل روبرو شوند و به همین دلیل هم ما تصمیم گرفته ایم که توضیحات مختصری در مورد این محصولات خدمت آن دسته از عزیزان ارائه دهیم.

  • تشک های نمدی ارگانیک را فقط با استفاده از پشم بدن گوسفندان می بافند و این محصولات فاقد مواد شیمیایی هستند، از این رو نمد اصل جاذب رطوبت است و توانایی جذب بالایی هم دارد، پس شما می توانید این محصولات را با کمی آب تست کنید و قدرت جذب آن ها را بسنجید.
  • تشک های اصلی نمدی دارای ضخامت قابل توجهی هستند که ما بین سه سانتی متر الی پنج سانتی متر می باشد، پس شما باید حتما به این موضوع هم دقت کنید و از خرید نمد نازک خودداری نمایید.
  • این تشک های پشمی دارای نرمی و سفتی متعادل و متوسطی هستند، یعنی در عین حال که ساختار کلی آن ها مستحکم و منسجم به نظر می رسد، سطح آن ها دارای نرمی و لطافت مطلوبی است که به هیچ وچه شما را در زمان خوابیدن آزار نخواهد داد.
  • این محصولات سطح بسیار گرمی دارند که بهتر از هر وسیله دیگری می تواند در هوای سرد زمستان و در هر جایی اعم از کوهستان ها، از بدن شما محافظت نماید و جلوی سرما خوردن شما را بگیرد.

فروش ویژه تشک نمدی دو نفره

فروش ویژه تشک نمدی دو نفره تولید کننده های سنتی یا صنعتی تشک های نمدی که با روش های قدیمی دستی یا با استفاده از ماشین آلات پیشرفته صنعتی این محصولات را تولید می کنند، مدل های مختلفی از تشک نمدی دو نفره را برای خواب راحت تمام مصرف کننده ها تولید و به بازار های مصرف عرضه نموده اند.

این تشک ها در فروشگاه ها و شرکت های پخش عمده این محصولات به صورت کاملا مستقیم و بدون واسطه و در حجم خیلی زیادی عرضه می گردند و برای جلب بیشتر مصرف کننده ها به سمت این محصولات ایرانی، با قیمت ویژه ای هم به فروش می رسند که موجب رضایت آن ها می گردد.

چون این مراکز محصول مورد نظر را از جلوی درب کارخانه ها و کارگاه های تولیدی خریداری می کنند، تنها هزینه تولید آن را می پردازند که فاقد سود می باشد و به همین دلیل هم آن را با در نظر گرفتن ارزش افزوده خیلی کمی به فروش می رسانند، که موجب می شود قیمت آن نسبت به بازار کمتر باشد، در نتیجه برای تمام مصرف کننده ها خیلی بهتر و با صرفه تر است که تشک نمدی را از این فروشگاه ها خریداری کنند تا در هزینه های خود صرفه جویی نمایند.

خرید آسان انواع تشک نمدی

خرید آسان انواع تشک نمدی خرید انواع و اقسام تشک استاندارد نمدی درجه یک که در کشور ما تولید می شوند، از راه های مختلفی برای همه هم میهنان عزیز ما امکان پذیر می باشد، که این راه ها شامل مراجعه کردن به دفاتر و شعب مختلف فروش وابسته به شرکت های تولیدی و پخش این محصولات است، در ضمن راه حل بسیار راحت تر و سریع تری که تمام ایرانیان می توانند مورد استفاده قرار دهند، به کار گیری درگاه ها و فروشگاه های مجازی است، که امکان خرید این محصولات از راه دور و به صورت غیر حضوری را برای آن ها فراهم می کنند و به این ترتیب موجب سهولت بیشتر آن ها می شوند.

چرا که به کار گیری این سایت ها موجب می شود که مصرف کننده ها بتوانند محصول مورد نظر را از داخل خانه های خود سفارش دهند و آن را درب منزل خود تحویل بگیرند و به این ترتیب هیچ نیازی به خروج از منزل نخواهند داشت، پس در این ایام از ابتلا به بیماری کرونا هم در امان می مانند و به رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی کمک می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *