فرش یکی از مهم ترین دستاوردهای هنرمندان ایرانی بوده که در انواع گوناگون و در جنس های متنوعی تولید می شود، قالیچه نمدی از جمله فرش هایی است که از پشم تازه گوسفند تولید شده و‌ در انواع مختلفی می باشد به طوری که با تولیدات بالا بخشی از آن صرف صادرات می گردد.

صادر کننده قالیچه نمدی عمده بهترین اجناس خود را در ابعاد مختلف و در کیفیتی بی نظیر به دیگر کشورهای درخواست کننده به صورت مستقیم و بدون واسطه ارائه می دهد و خرید این قالیچه های صادراتی برای مشتریان داخلی نیز مقدور است.

صادر کننده قالیچه نمدی عمده

ویژگی های یک قالیچه نمدی باکیفیت چیست؟

ویژگی های یک قالیچه نمدی باکیفیت چیست؟ هر کالایی به نوبه خود دارای ویژگی های منحصر به فرد خود بوده و ما می خواهیم در این مقاله ویژگی های یک قالیچه نمدی با کیفیت را برایتان بیان کنیم.

قالیچه نمدی از بهترین پشم گوسفند تولید شده و رنگ آن کاملا گیاهی بوده از این رو رنگی ثابت و تغییر ناپذیر دارد به طوری که با شست و شوی مداوم تغییر رنگ نداده و در برابر مواد شوینده شیمیایی بسیار مقاوم است.

از دیگر ویژگی های این کالا این است که در دو نوع سنتی و مدرن تولید شده تا هر کسی بتواند با توجه به احتیاج خود از آن تهیه کند.

از دیگر فاکتورهای قالیچه نمدی می توان به قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن اشاره کرد که قدرت خرید آن تقریبا برای همه اقشار جامعه فراهم است.

هم چنین باید گفت این قالیچه های زیبا و خاص در انواع اشکال هندسی گرد، مستطیل، بیضی و غیره بوده و هر کسی می تواند با توجه به نیاز خود از آن تهیه کند.

این قالیچه ها به دلیل طبع گرم و خشکی که دارند مناسب برای استفاده در مکان هایی سرد مخصوصا در فصول سرما بوده تا رطوبت محیط باعث آزار و اذیت نگردد.

قیمت خرید قالیچه نمدی عمده

قیمت خرید قالیچه نمدی عمده مشتریان عزیز می توانند برای به دست آوردن قیمت خرید قالیچه نمدی به صورت عمده به آدرس این سایت مراجعه کرده و با همکاران مجرب این مجموعه تماس حاصل نمایید تا شما را در جریان نرخ دقیق و به روز این کالا به طور کلی و یکجا قرار دهند.

توزیع قالیچه نمدی به طور مستقیم و از جانب تولید کنندگان این اجناس انجام می پذیرد و متقاضیان می توانند کالایی مرغوب و درجه یک را به صورت عمده و با قیمتی مناسب تر تهیه کنند.

ضمناً باید گفت که سفارش قالیچه نمدی به طور مستقیم و غیر مستقیم مقدور بوده و شما همراهان عزیز می توانید جهت تهیه آن به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام کرده و آن را در اندازه های کلی و قیمتی ارزان تر تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *