کناره نمدی خورشیدی

تولیدی محصولات نمدی از جدید ترین و به روزترین دانش و تجربیات خود در زمینه تولید عمده انواع کناره نمدی بهره برده است. با توجه به تقاضای خرید مشتریان از کناره مخمل یا قالیچه کناره نمدی کارخانه تولیدی کناره نمدی اصفهان بصورت انبوه این محصول را وارد بازار مصرف کرده است. خرید کناره مخمل در طرح های متنوع و جدید، بنا به سفارش مشتری در رنگ بندی های جدید را بصورت فروش آنلاین امکان پذیر شده است.

کناره نمدی خورشیدی

نکات مهم در کناره نمدی مخمل

روبا
روبالشی خورشیدی

یکی از نکات جالب توجه در کناره نمدی الیاف بکار رفته در آن می‌باشد. کناره های نمدی از الیاف مصنوعی بهم تنیده شده تشکیل شده است. این الیاف بصورت یک تکه ، داخل کناره نمدی مورد استفاده قرار می گیرد. و با روکش مخمل در ابعاد ۱۷۰×۸۰ سانت تولید شده است.

در برخی از الیاف بصورت از هم جدا و یا پشم شیشه داخل کناره ها قرار میگیرد. و این الیاف در گذر زمان و در اثر شسته شو، شکل ظاهری خود را از دست می‌دهند. برای این منظور الیاف را در کارخانه با دستگاه های مخصوص، بصورت تخت به قطر ۲ سانتیمتر تبدیل میکنند.

بعد از آن الیاف تولید شده را در کارگاه های دوزندگی ها پارچه های با رویه طرح مخمل و مخمل شانل و طرح مخمل خورشیدی تولید میشوند.

نکته مهم دیگر این است که بنا بر تقاضای مشتریان رویه مخمل با طرح های متنوع به بازار عرضه میشود. و ممکن است در یک زمان طرح پارچه ای بیشتر مورد اقبال عمومی مصرف کنندگان قرار گیرد. و تولید آن رو به افزایش گذاشته شود. اما بعد از گذر زمان و آمدن طرح های جدید مدل های قدیمی تر کنار گذاشته شود. بنابراین بهتر است به اندازه نیاز بازار تولید شود.

در حال حاظر بیشترین طرحی که بصورت انبوه در بازار موجود می باشد. کناره نمدی خورشیدی و رنگ های متنوع و زیبا چشم هر بیننده را خیره می‌کند. انواع مختلف کناره نمدی مخمل خورشیدی بصورت عمده و جزئی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.

فروش عمده کناره نمدی مخمل شانل

کناره نمدی مخمل شانل

عرضه مستقیم انواع کالای کناره نمدی و روبالشی ست کناره بصورت سفارشی با پارچه مخمل شانل و خورشیدی امکان پذیر است. فروش جدیدترین مدل کناره نمدی در سایت حاظر در اسرع وقت در اختیار فروشندگان و توضیع کنندگان کالای خواب در سراسر کشور می باشد. تولید کناره نمدی اصفهان در رنگ های، سرمه ای ، کرم، طوسی، زرشکی، فیروزه‌ای، آبی موجود می باشد.

2 دیدگاه

  • سلام و احترام
    کناره نمدی شانل فرهمند یکی از پرطرفدارترین نوع کناره نمدی است ، برای افرادی که صاحب فروشگاه هستند محصول مناسبی برای فروش بیشتر بشمار می رود

  • این کناره نمدی مخمل بسیار عالی و با وزن ۲ کیلو ۶۰۰ گرم بود و بسیار زیبا ، پیشنهاد میکنم برای همه در منزل خود داشته باشند چون به عنوان تشک سبک و قابل حمل بسیار مناسب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *