نمد بیضی شیری یکی از صنایع دستی زیبا و هنری است که دارای طراحی های زیبا و جنس مرغوب می باشد که به عنوان نوعی زیر انداز مورد استفاده قرار می گیرد؛ این نمد ها دارای تنوع خوبی می باشند و کاربرد بسیار دارند. تولید کننده نمد بیضی شیری رنگ مدرن جدیدترین طرح های این زیرانداز را به فروش می رساند که از جذابیت بیشتری برخوردار می باشند و ضمن داشتن کیفیت عالی دارای قیمت های بسیار مناسبی هم می باشند.

تولید کننده نمد بیضی شیری رنگ مدرن

بررسی کیفیت نمد بیضی شیری عشایری

بررسی کیفیت نمد بیضی شیری عشایری نمد بیضی شیری یکی از صنایع دستی ایرانی می باشد که سابقه ای طولانی در میان انواع فرش های سنتی دارد؛ این نوع از نمد با روش خاصی تولید می گردد و در تولید آن از الیاف های طبیعی استفاده می گردد؛ به همین دلیل از نظر کیفیت جزو برترین صنایع قرار می گیرد.

نمد بیضی شیری عشایری از نمد های مرغوب تولید می گردد و میزان ضخامت قابل توجه و از تراکم خوبی برخوردار می باشد؛ علاوه بر این، نمد های یاد شده دارای اشکال و ابعاد مناسبی می باشند که از عوامل تعیین کننده کیفیت در آنها می باشد.

نوع طراحی های سنتی و نقش های خاص و ترکیب رنگ های جذابی که در آنها به کار می رود نیز از دیگر عوامل موثر بر کیفیت انواع نمد بیضی شیری می باشد که هر چه نقش ها جدیدتر باشند و ترکیب رنگ ها هماهنگی بیشتری داشته باشند مسلما کیفیت نمد تولیدی نیز بیشتر خواهد بود؛ به همین علت این نمد ها امروزه به عنوان فرش تزیینی، جلو دری و… کارایی دارند و هر کدام از آنها را برای مدت های طویل می توان استفاده کرد.

قیمت کارخانه ای نمد بیضی شیری 4 متری

قیمت کارخانه ای نمد بیضی شیری 4 متری در کارخانه تولید نمد بیضی شیری 4 متری با کیفیت بهترین مدل های نمد بیضی تولید می گردد که از مواد اولیه با کیفیت در تولید آنها استفاده شده و از نقش هایی زیبا و مدرن در آنها استفاده می گردد؛ به همین دلیل در بیشتر دکوراسیون های داخلی قابل استفاده هستند.

قیمت نمد شیری کارخانه ای با سایز 4 متر بر اساس میزان هزینه های به کار رفته در تولید آنها معین می گردد که بهترین نرخ های کارخانه ای را برای آنها در این سایت می توانید شاهد باشید.

به سبب عرضه مستقیم نمد های یاد شده همواره مناسب ترین نرخ های روز برای آنها در نظر گرفته شده است که ارزان تر از قیمت های تعیین شده برای آنها در سایر مراکز فروش می باشد و در صورتی که به صورت عمده سفارش داده شوند، امکان خرید آنها با نرخ های ارزان تر نیز وجود خواهد داشت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *