نمد پشمی طبیعتا خیلی بهتر از نمد مصنوعی می باشد به همین دلیل در بازار نیز بیشتر به فروش می رسد و طبیعتا بازار فروش پر رونقی دارد و افراد زیادی شروع به خرید نمد پشمی طبیعی ارزان می کنند.تا با آن محصولات بسیار زیبا و کاربردی بسازند.

بازار فروش نمد پشمی طبیعی ارزان

نحوه تشخیص نمد پشمی طبیعی از مصنوعی

نحوه تشخیص نمد پشمی طبیعی از مصنوعی نمد به دو صورت در بازار موجود است کاملا طبیعی که به طور کامل از پشم ساخته شده و مصنوعی که ترکیب پشم با الیاف پلی استر است. و برای افراد که کار آن ها به نمد مربوط است بسیار عالی می باشد که درباره تفاوت های این دو نمد یعنی، نمد طبیعی و مصنوعی را بدانند.

پشم صد درصد خالص مزایای زیادی دارد ، خاصیت انعطاف پذیری کمی دارد و به راحتی رنگ و رنگ مناسب می گیرد. کت مومی نازک روی اکثر 100٪ پشم طبیعی هم ضد لک است و هم در برابر آب مقاوم است ، مایعات برای مدتی جمع می شوند و به آنها اجازه می دهد تا کتهای پشمی ساده پاک شوند.

از آنجا که پشم از الیاف ساخته شده است ، لکه های دیگر نیز به راحتی با مسواک زدن لکه های از بین الیاف پاک می شوند. نمد پشم را می توان به طرق مختلف دستکاری کرد و آن را برای بسیاری از کاربردهای مختلف مفید دانست.و الیاف مصنوعی این قابلیت ها را در خود ندارد ما در اینجا مقایسه دو نوع نمد طبیعی و مصنوع را برای شما گویا می شویم.

وقتی دو قطعه نمد طبیعی و مصنوعی را گوشه می کشید نمد مصنوعی کش می آید و حتی تا مرز پاره شدن نیز می رود. ولی نمد طبیعی خیلی کمتر کش می آید زیرا که الیاف آن به هم چسبیده و مقاوم تر هستند و به سادگی پاره نمی شود.نمد مصنوعی نسبت به رنگ گرفتن ضعیف تر هستند و به خوبی الیاف طبیعی رنگ را به خود نمی گیرند و اگر یک رنگ از این دو پارچه را در کنار هم قرار دهید پارچه پشمی رنگ قوی تری دارد. و برای کسانی که به دنبال یک نمد با رنگ بهتر می باشند نمد پشمی گزینه مناسبی است.

پارچه پشمی را باید دوخت و به راحتی با چسب نمی چسبد اما نمد مصنوعی هم با چسب می چسبید و هم قابل دوخت می باشد. و این موضوع بخاطر این پیش می آید که الیاف طبیعی حالت پشمی تری دارند و سخت تر بهم با چسب وصل می شوند.

مراکز پخش نمد پشمی طبیعی ارزان

مراکز پخش نمد پشمی طبیعی ارزان ما مرکز پخش نمد پشمی می باشیم و به عرضه نمد طبیعی درجه یک مشغولیم تا نیاز مشتریان خود به این محصول بسیار کار آمد را رفع کنیم و مفتخریم که در این عرصه بهترین ها برای مشتریان خود آماده کرده ایم تا متوجه کیفیت ما با سایر محصولات شوند.همچنین قیمت نمد طبیعی ما بسیار منصفانه و عالی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *